Την αποκάλυψη της νέας φανέλας έκαναν δύο νεαροί ποδοσφαιριστές που διακρίθηκαν στον ελληνικό τελικό του The Chance, το διεθνές τουρνουά της Nike για την αναζήτηση ποδοσφαιρικών ταλέντων.
Λίγα λεπτά μετά την έναρξη της προπόνησης, οι νεαροί ποδοσφαιριστές μπήκαν στο γήπεδο, μεταφέροντας ένα από τα ταξιδιωτικά μπαούλα της αποστολής της Εθνικής. Φτάνοντας στη σέντρα του γηπέδου, άνοιξαν το μπαούλο και κάλεσαν όλους τους παίκτες της Εθνικής Ομάδας να δουν για πρώτη φορά και να παραλάβουν τις νέες φανέλες τους.
Παράλληλα, από τα μεγάφωνα του γηπέδου, ακουγόταν το μήνυμα της Nike προς την Εθνική Ομάδα και τους παίκτες, ενόψει της μεγάλης πρόκλησης του φετινού World Cup. Το μήνυμα καλεί τους παίκτες να τολμήσουν, βάζοντας στόχο το όνειρο στα γήπεδα της Βραζιλίας, παίζοντας ως ομάδα, όπως μόνο οι ίδιοι ξέρουν.
Η συμβολική παράδοση της φανέλας αποτελεί συνέχεια του μηνύματος της Nike “Attack as One”, που ξεκίνησε με μεγάλη επιτυχία κατά τη διάρκεια των προκριματικών αγώνων για τη μεγάλη ποδοσφαιρική διοργάνωση του καλοκαιριού. Η καμπάνια υμνεί το πνεύμα της ενότητας και της συνοχής της Εθνικής Ελλάδας.
«Είναι ιδιαίτερη στιγμή για μας να παραλαμβάνουμε τη νέα φανέλα της Εθνικής Ομάδας από τους νεαρούς ποδοσφαιριστές που φιλοδοξούν να τη φορέσουν στο μέλλον. Είναι μεγάλη τιμή για μένα και τους συμπαίκτες μου να εκπροσωπούμε τη χώρα. Θα είμαστε, όπως πάντα, ενωμένοι ως ομάδα και θα κάνουμε όλοι το καλύτερο δυνατό για να δώσουμε χαρά στον κόσμο που μας στηρίζει και φέτος στη Βραζιλία», δήλωσε ο Γιώργος Σαμαράς, επιθετικός της Εθνικής Ελλάδας.
Το 2014, η Εθνική Ομάδα θα παίζει με μια κομψή και σύγχρονη νέα εμφάνιση, η οποία διαθέτει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από άποψη καινοτομιών.
«Εκτός από το να παρέχουμε κορυφαία πλεονεκτήματα σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, στόχος μας είναι να προσεγγίζουμε την κάθε χώρα ξεχωριστά. Έτσι, επιδιώξαμε να δώσουμε στην Ελλάδα μια νέα, ελκυστική και μοντέρνα εμφάνιση που θα προβάλλει τον βαθύ πατριωτισμό των παικτών μέσα από τα χρώματα της εθνικής σημαίας τους», δήλωσε ο Martin Lotti, Global Design Director, Nike Football.
DESIGN
Η νέα εντός έδρας φανέλα της Εθνικής Ομάδας είναι λευκή με γαλάζιο πόλο γιακά και γαλάζιες μανσέτες στα μανίκια. Ο γιακάς και τα μανίκια διαθέτουν μια λεπτή ρίγα, ενώ ένα πρόσθετο κομμάτι υφάσματος στο γιακά δημιουργεί τη σιλουέτα μιας κομψής πόλο μπλούζας, αποτελώντας ό,τι καλύτερο στη σύγχρονη ραπτική.
Το νέο σορτς της εμφάνισης είναι λευκό. Απλό και εμβληματικό, έχει πιο στενή εφαρμογή και αγκαλιάζει καλύτερα το σώμα, με ειδικά σχεδιασμένο κόψιμο που βοηθάει την κίνηση του ποδοσφαιριστή και προσφέρει άνεση. Το κεντρικό πίσω τμήμα του σορτς είναι φτιαγμένο από ένα διχτυωτό πρόσθετο ύφασμα, που επιτρέπει τον καλύτερο αερισμό της επιδερμίδας και την καλύτερη διαχείριση της υγρασίας. Οι νέες κάλτσες της εντός έδρας εμφάνισης είναι επίσης λευκές.
Η νέα εκτός έδρας εμφάνιση έχει τα αντίθετα χρώματα. Η φανέλα είναι γαλάζια με λευκό πόλο γιακά και λευκές μανσέτες στα μανίκια, ενώ και στα δύο σημεία υπάρχει μια λεπτή γαλάζια ρίγα. Το σορτς και οι κάλτσες είναι επίσης γαλάζιο χρώμα.
COOL UNDER PRESSURE - ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΡΟΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ
Η νέα εμφάνιση ενισχύει την απόδοση των παικτών, βοηθώντας τη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος κατά τη διάρκεια του αγώνα. Συνδυάζοντας την τεχνολογία Nike Dri-FIT με ένα ειδικό δικτυωτό υλικό και laser-cut ανοίγματα αερισμού, οι σχεδιαστές προσφέρουν στους παίκτες συγκεκριμένες περιοχές μεγαλύτερης δροσιάς, στα σημεία της εμφάνισης που οι παίκτες τα χρειάζονται περισσότερο.
Η τεχνολογία Nike Dri-FIT απομακρύνει τον ιδρώτα από το δέρμα και τον οδηγεί στην εξωτερική επιφάνεια του υφάσματος, όπου εξατμίζεται γρηγορότερα. Τα ανοίγματα αερισμού και το ειδικά σχεδιασμένο δικτυωτό υλικό σε συγκεκριμένες περιοχές του σώματος όπου παράγεται θερμότητα, διευκολύνουν περισσότερο την αναπνοή του δέρματος.
«Χάρη στη διαχείριση της εφίδρωσης και τη δυνατότητα διατήρησης του σώματος δροσερού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, οι παίκτες νιώθουν πιο άνετα, ιδρώνουν λιγότερο και αποδίδουν καλύτερα», είπε ο Martin Lotti, Creative Director for Nike Football.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Ακολουθώντας τη δέσμευση της Nike για άριστη απόδοση με τον μικρότερο δυνατό αντίκτυπο στο περιβάλλον, η φανέλα και το σορτς έχουν όλα φτιαχτεί από ύφασμα κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια. Για την κατασκευή κάθε εμφάνισης έχουν χρησιμοποιηθεί κατά μέσο όρο 18 ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια. Από το 2010, η Nike έχει χρησιμοποιήσει σχεδόν 2 δισεκατομμύρια μπουκάλια που θα κατέληγαν σε χωματερές, αρκετά για να καλύψουν πάνω από 2.800 γήπεδα ποδοσφαίρου.
«Για μας, η διατήρηση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας είναι βασικό στοιχείο στη διαδικασία σχεδίασης και παραγωγής», δήλωσε ο Lotti. «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια εμφάνιση που βοηθάει τους παίκτες να αποδώσουν και κάνει καλό στο περιβάλλον».
NIKE PRO BASE LAYER
Το νέο Nike Pro Baselayer είναι το ελαφρύτερο που έχει κατασκευάσει ποτέ η Nike και διαθέτει βελτιωμένα χαρακτηριστικά αερισμού και αναπνοής του σώματος.
Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν από διάφορα στυλ βασικών στρώσεων Nike Pro. Αυτά έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις διαφορετικές θερμοκρασίες και συνθήκες που πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι αθλητές στη Βραζιλία, από πολλή ζέστη στους αγώνες που θα πραγματοποιούνται το μεσημέρι, μέχρι πολύ πιο χαμηλές θερμοκρασίες στις νοτιότερες περιοχές της χώρας κατά τη διάρκεια των βραδινών αγώνων.
Η Nike έχει σχεδιάσει εκ νέου το σορτς για το 2014 λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις ορισμένων από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο.
«Όταν ζητήσαμε από τους παίκτες να μας μιλήσουν για το είδος της προστασίας που χρειάζονται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, μας έδειχναν τα σημάδια και τις εκδορές στην επάνω περιοχή των γοφών τους από τα γλιστρήματα», δήλωσε ο Lotti. «Επειδή ήταν πολλοί οι παίκτες που μας έδειξαν τους ίδιους αυτούς τραυματισμούς, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε την προστασία σε αυτό το σημείο, εξισορροπώντας παράλληλα την ανάγκη για ελαφριά υλικά που επιτρέπουν στο δέρμα να αναπνέει».
Το αποτέλεσμα είναι το σορτς Nike Pro Combat Ultralight Slider Short. Πρόκειται για ένα σορτς που προσφέρει αυξημένη προστασία από τις τριβές ακριβώς στα σημεία που αυτό είναι απαραίτητο, κάθε φορά που ο αθλητής γλιστρά στο γήπεδο. Το σορτς είναι επίσης 20% ελαφρύτερο από τις προηγούμενες εκδόσεις και έχει κατασκευαστεί από 87% ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Το βάρος μειώθηκε με την προσθήκη ενός διχτυωτού υφάσματος που επιτρέπει στην επιδερμίδα να αναπνέει καλύτερα και να αερίζεται στις περιοχές που ο αθλητής ζεσταίνεται περισσότερο.
Επισκεφθείτε το http://nikeinc.com/news/pf98ad81a570f2dc0362d405f59cf5028/sneak_peek για επιπλέον πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό.
Η εμφάνιση της Eθνικής Ελλάδας θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Nike και στο nike.com στις 5 Μαρτίου.