Όπως και να το κάνεις ο Μίτσελ είχε καταφέρει να συνδέσει την εικόνα του με τον Ολυμπιακό. Έδωσε και πήρε φλας, για να διαμορφωθεί μια αίσθηση ότι η λαοφιλής ομάδα του Περαιά άλλαζε προφίλ. Πιο ευρωπαϊκή, με πιο στυλάτο προπονητή. Μέχρι και η μεταφράστρια είχε αποκτήσει άλλον αέρα, από την εποχή που την πρωτοείδαμε δίπλα στον Βαλβέρδε.
Η ξανθιά κυρία έφτιαξε το μαλλί, δοκίμασε νέες εκφράσεις, έπαιξε με την κάμερα. Ηταν πιο θηλυκή. Εμαθε από τον προφέσορα Μίτσελ. Το μοντελάκι, όπως έλεγε κι εκείνος ο Βάις, λίγο μετά την εκδίωξή του από την ομάδα.
Το πρόβλημα για τον Μίτσελ ήταν ότι υπήρχαν κι άλλοι Βάις στο ρόστερ του. Δεν τους προσέγγισε αποτελεσματικά. Μετά το ματς στην Κέρκυρα έλεγε ότι ο κάθε παίκτης βάζει ή βγάζει μόνος του εαυτόν από την οικογένεια. Εν ολίγοις, Αφελάι δεν πας να γα...είς. Κι εσύ Κασάμι μαζύ...
Εδώ και αρεκτές εβδομάδες ξεκίνησε μια δυσαρέσκεια τις διοίκησης. Επίσημη δικαιολογία οι κακές εμφανίσεις της ομάδας στο πρωτάθλημα. Ωσπου ανήμερα των Φώτων χώρισαν οι δρόμοι της ομάδας του λιμανιού με τον ζεν πρεμιέ από την Καστίλη. Οι Ισπανοί έγραψαν με τη μία ότι ο Μίτσελ είχε χάσει τα αποδυτήρια. Μετά το ματς με τον Πλατανιά έγιναν διάφορα και ο Μίτσελ αποχώρησε σαν κύριος.
ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ο Μίτσελ και έφυγε, γράφει ο apodytiriakias.gr