Η Λίβερπουλ συμμετέχει στην καμπάνια ευαισθητοποίησης και πρόσληψης της τύφλωσης μαζί με την φιλανθρωπική οργάνωση «Seeing is Believing».
Ο κεντρικός χορηγός στη φανέλα, που είναι η τράπεζα Standard Chartered, θα «εξαφανιστεί» την Δευτέρα και στη θέση του θα μπει το όνομα της οργάνωσης. Μάλιστα, δεν είναι τυχαίο που η Λίβερπουλ επέλεξε το συγκεκριμένο παιχνίδι, καθώς άπαντες γνωρίζουν πως θα τραβήξει εκατομμύρια βλέμματα από όλο τον πλανήτη.
«Δούλεψα με ανθρώπους με αναπηρία όταν σπούδαζα. Με έπιανε πάντα συγκίνηση όταν ερχόμουν κοντά με αυτούς τους ανθρώπους. Δούλεψα σε ένα νοσοκομείο μαθαίνοντας σε αναπήρους να παίζουν τένις. Ό,τι κάνουμε για να καλυτερέψουμε τη ζωή των άλλων είναι φανταστικό» σχολίασε ο Γιούργκεν Κλοπ.
Αυτή είναι η πέμπτη χρονιά που η Λίβερπουλ στηρίζει την φιλανθρωπική οργάνωση «Seeing is Believing», στα ταμεία της οποίας έχουν μπει ως σήμερα 250.000 λίρες από δωρεές οπαδών, αλλά και δημοπρασίες.
#LFC & @StanChart have teamed up to tackle avoidable blindness.
— Liverpool FC (@LFC) 13 Οκτωβρίου 2016
The #SeeingisBelieving logo will feature on the Reds' shirts for #LFCvMUFC! pic.twitter.com/nUwBHtGJLM