Η πρωτοφανής εκεχειρία από πλευράς Ολυμπιακού στο θέμα της χορηγίας της Superleague ξένισε αρκετούς, αλλά όχι όσους παρακολουθούν τα τεκταινόμενα στο ευρύτερο πεδίο, εκείνο των τηλεοπτικών αδειών..
Tις τελευταίες ημέρες υπάρχει μια προσέγγιση, λόγω σοβαρότατων οικονομικών συμφερόντων που διακυβεύονται, μεταξύ Βαγγέλη Μαρινάκη και Ιβάν Σαββίδη.
Για την ακρίβεια πιέζουν την κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει το τηλεοπτικό τοπίο (παρότι αναμένουν αναγκαστικά- τις αποφάσεις του ΣτΕ, το οποίο διασκέπτεται και την προσεχή εβδομάδα) και στο στόχαστρό τους έχουν τον ΣΚΑΪ του Γιάννη Αλαφούζου, δεδομένου ότι οι δικές τους τηλεοπτικές εταιρείες δεν γνωρίζουν αν και πότε θα λειτουργήσουν, σε αντίθεση με το κανάλι του Φαλήρου που ό,τι κι αν συμβεί εκπέμπει (και θα εκπέμπει) και έχει σαφές προβάδισμα στην κούρσα της τηλεοπτικής αγοράς
Επιπλέον, ο δίαυλος επικοινωνίας Μαρινάκη - Σαββίδη για τα σοβαρά επιχειρηματικά ζητήματα επιτρέπει να καλλιεργηθούν και ζιζάνια (πέραν των επιθέσεων σε Αλαφούζο) στις σχέσεις Σαββίδη - Μελισσανίδη, που μέχρι πρότινος ήταν συμπαγέστατες υπό τον μανδύα των επικείμενων εκλογών της ΕΠΟ, οι οποίες όμως αναβλήθηκαν
Ο Ολυμπιακός, επίσης, δεν ήθελε παντοιοτρόπως να δει τον ΟΠΑΠ (σε περίπτωση που η προσφορά της Dimera απορριπτόταν ως εκπρόθεσμη και η δική του έχανε στην κόντρα με τον Οργανισμό) εκ νέου χορηγό του πρωταθλήματος.
Ο Σαββίδης, από την άλλη, με το «σκρινάρισμα» των «ερυθρόλευκων» δεν πάθαινε τίποτε, αντιθέτως ως χορηγός της λίγκας μπορεί να πανηγυρίζει και να το αξιοποιεί επικοινωνιακά.
ΠΗΓΗ: εφημερίδα Goal