Κατώτερη των περιστάσεων εμφανίστηκε η ΑΕΚ στο πρώτο ματς με τον Ζοσέ Μοράις στον πάγκο. Ο Πανιώνιος ήταν πολύ ανταγωνιστικός μπλόκαρε τους “κιτρινόμαυρους” και ευτύχησε να πάρει τον βαθμό της ισοπαλίας.

Με συνταγή Τιμούρ ο Μοράις, με Ρισβάνη ο Πανιώνιος

Δεν έκανε πολλές αλλαγές ο Ζοσέ Μοράις σε σχέση με την ενδεκάδα που παρέταξε ο προκάτοχός του στη Λάρισα. Η ΑΕΚ παρατάχθηκε σε διάταξη 4-3-3, με μόνη διαφορά την παρουσία του Μπακάκη στο δεξί άκρο της άμυνας και του Αλμέιδα στην κορυφή της επίθεσης. Ο Αραβίδης έπαιξε ξανά βασικός, αλλά ως αριστερό εξτρέμ, λόγω της τιμωρίας του Χριστοδουλόπουλου που αποβλήθηκε μετά το ματς με την ΑΕΛ. Όσον αφορά τον Πανιώνιο, ο Ρισβάνης ξεπέρασε τον τραυματισμό του και πήρε θέση στο αρχικό σχήμα των «κυανέρυθρων».

Ματς για πολλά κολλύρια

Αν περιμένατε να δείτε την ΑΕΚ αλλαγμένη, περισσότερο επιθετική και ορεξάτη στον αγώνα με τον Πανιώνιο, λόγω της αλλαγής του προπονητή, τότε σημειώστε... άκυρο. Η Ένωση εμφανίστηκε (ξανά) κατώτερη των περιστάσεων και με πολλά προβλήματα στη δημουργία φάσεων. Αμφότερες ομάδες πάντως δεν έδειξαν το καλό τους πρόσωπο στο πρώτο ημίχρονο. Έκαναν πολλά λάθη στο κέντρο και δεν κυκλοφορούσαν σωστά την μπάλα, ιδιαίτερα οι παίκτες του Πανιωνίου που δέχτηκαν μάλιστα και επίπληξη από τον Μιλόγεβιτς, ότι δεν μπορούν να αλλάξουν τρεις μπαλιές.

Η επιθετική δυστοκία της ΑΕΚ οφείλεται στο γεγονός, ότι Σιώπης και Κόρμπος μπλόκαραν τους δημιουργικούς μέσους της με αποτέλεσμα να μη γίνουν πολλές ευκαιρίες. Μάνταλος και Μπακασέτας δεν πήραν αρκετές πρωτοβουλίες με αποτέλεσμα ο Αλμέιδα να μην έχει ρόλο μέσα στο γήπεδο. Μάλιστα ο Πορτογάλος κατέβαινε πολύ πίσω για να πάρει την μπάλα. Ένα άλλο στοιχείο που επηρέασε τους “κιτρινόμαυρους” ήταν το γεγονός, ότι προσπαθούσαν να ξετυλίξουν τις επιθετικές προσπάθειες περισσότερο από τον άξονα παρά από τις πτέρυγες και να εκμεταλλευτούν την ταχύτητα και την εκρηκτικότητα των Αραβίδη-Πλατέλλα. Όταν οι γηπεδούχοι αποφάσισαν να παίξουν από τα πλάγια τότε έβγαλαν δύο σημαντικότατες ευκαιρίες, με την κεφαλιά του Τσιγκρίνσκι στο 25' (από σέντρα Μάνταλου) και το γυριστό σουτ του Αραβίδη στο 39' (από σέντρα του Ντίντακ). Όσον αφορά τον Πανιώνιο ήταν απειλητικός μόνο από στημένες φάσεις, τις οποίες πήρε κατά κόρον, αλλά δεν τις αξιοποίησε.

Την αδυναμία του Κετσπάγια έβαλε ο Μοράις

Στο δεύτερο μέρος ο Μοράις προσπάθησε να δώσει περισσότερο επιθετικό σχήμα στην ομάδα του, προκειμένου να γίνει απειλητική και να πάρει το παιχνίδι. Έτσι λοιπόν ο Πορτογάλος έκανε εσωτερική αλλαγή, πέρασε τον Αραβίδη στην επίθεση, ο Μπακασέτας μετατοπίστηκε στην αριστερή πτέρυγα και η διάταξη διαμορφώθηκε σε 4-4-2. Η ΑΕΚ πίεσε ψηλά, αλλά δεν έγινε ουσιατικότερη.

Με απλά λόγια δεν μπορούσε με τίποτα να βάλει γκολ. Και ποιά κίνηση έκανε ο νέος τεχνικός της Ένωσης, για να αλλάξει αυτήν την εικόνα; Έβαλε μέσα έναν παίκτης για τη χρησιμοποίηση του οποίου είχε δεχτεί κριτική ο Κετσπάγια. Ο Πορτογάλος έριξε στον αγώνα τον Πέκχαρτ ( στο 67' αντί του Αραβίδη), ένα έργο, το οποίο πραγματικά δεν έχουμε ξαναδεί, την ύπαρξη δηλαδή δύο ψηλών και βαρέων επιθετικών στην ενδεκάδα. Και όντως η επιλογή δεν βγήκε στον νέο προπονητή της ΑΕΚ, όχι λόγω κακής εμφάνισης των φορ, αλλά εξαιτίας της μη τροφοδότησής τους.

Δεν μπορούσαν

Τα λεπτά περνούσαν βασανιστικά, ο Δικέφαλος δεν μπορούσε να βρει δίχτυα (έχασε δύο ευκαιρίες ο Μάνταλος) αλλά συν τοις άλλοις έχασε και την συγκέντρωσή του όσον αφορά τα αμυντικά του καθήκοντα. Λίγο έλειψε να την πληρώσει στο 76' όταν ο Μασούντ έβγαλε μπαλιά πάρε-βάλε στον Ανσαριφάρντ αλλά ο Τσιγκρίνσκι απομάκρυνε. Έτσι το παιχνίδι έληξε χωρίς σκορ με τους ΑΕΚτζήδες να γιουχάρουν δικαίως στο τέλος την ομάδα τους, για την εικόνα της στο γήπεδο. Συν τοις άλλοις ο Δικέφαλος έχασε και άλλο έδαφος στη μάχη του τίτλου.

ΑΕΚ (Μοράις): Ανέστης, Μπακάκης, Κολοβέτσιος, Τσιγκρίνσκι, Ντίντακ, Γιόχανσον (84' Γαλανόπουλος), Μάνταλος, Μπακασέτας, Αραβίδης (67' Σιμόες), Πλατέλλας (67' Σιμόες), Αλμέιδα

Πανιώνιος (Μιλόγεβιτς): Γιαννιώτης, Γιοατά (92' Πατσατζόγλου, Ρισβάνης, Οικονόμου, Αντωνιάδης, Κόρμπος, Σιώπης, Φούντας, Σοτζάει, Μπεν (70' Μασούρας), Ανσαριφάρντ (86' Νγκογκ)