Όταν καταφέρνεις να διοργανώσεις με -σχετική- επιτυχία ένα από τα πιο εμπορικά eventsπαγκοσμίως, το μόνο σίγουρο είναι πως θα έχεις κέρδη.
Αυτό συνέβη με τους Γάλλους και Euro2016, αφού σύμφωνα με μελέτη του CDES (Κέντρο αθλητικής δικονομίας και οικονομίας), η διοργάνωση απέφερε κέρδη της τάξεως του 1.22 δισεκατομμυρίων στη γαλλική οικονομία!
Το τεράστιο αυτό ποσό υπολογίζεται πως προέκυψε από την επίσκεψη περίπου 613.000 φιλάθλων κάθε εθνικότητας στη χώρα για τον θεσμό, ενώ φυσικά στην εμπορικότητα της διοργάνωσης βοήθησε και η πορεία της εθνικής ομάδας της Γαλλίας που έφτασε μέχρι τον τελικό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, οι επισκέπτες έμεναν στη Γαλλία 7.9 μέρες κατά μέσο όρο και ξόδευαν 154 ευρώ την ημέρα, ήτοι 625.8 εκατομμύρια ευρώ!