Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Θα πρέπει να είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας. Μιλάμε για ένα πρωτάθλημα το οποίο μετά βίας, μετά κόπων και βασάνων και διαφόρων άλλων τρόπων έμεινε ζωντανό αυτή τη χρονιά και που δεν σηκώνει 18 ομάδες, γιατί δεν μπορούν να υπάρξουν καλώς ή κακώς οικονομικά βιώσιμα σχήματα. Ούτε στη Super League, τόσα όσα είναι τώρα και γι’ αυτό μιλάω επιτακτικά για μείωση των ομάδων, αλλά και στη Football League, για μένα είναι εκτός συζήτησης οποιαδήποτε αύξηση των ομάδων.
Ψηφοθηρικά να ικανοποιήσουμε κάτι το οποίο θα καταρρεύσει την επόμενη μέρα; Αυτό το πράγμα δεν γίνεται και δεν βοηθάει και καμία ομάδα επί της ουσίας.
Σκεφτείτε ένα πρωτάθλημα δύο ομίλων με 24 ομάδες από το οποίο θα ανεβαίνουν οι δύο. Και οι υπόλοιπες τι θα κάνουν; Τι πρωτάθλημα θα είναι αυτό; Πόσο ανταγωνιστικό;
Θα είναι το απόλυτο τίποτα. Ήδη υπάρχει μια φοβερή ανυποληψία. Ήδη υπάρχουν καχυποψίες και σκιές τεράστιες. Δεν χρειάζεται αυτές να τις θεσμοθετήσουμε κιόλας. Η κουβέντα που θα πρέπει να γίνει για τη Football League είναι πώς θα προχωρήσουμε σε δραστική μείωση των ομάδων από την επόμενη σεζόν 2018-19.
Δεν υπάρχει τίποτε άλλο οικονομικά βιώσιμο. Αν κάποιος μπορούσε να έρθει με ένα πλάνο οικονομικής βιωσιμότητας που να δείξει κάτι και που θα μπορεί να βάλει και αξιοπιστία και να του δείξουμε και τα δικά μας στοιχεία που έχουμε, θα μπορούσαμε να συζητήσουμε, αλλά πολύ απλά δεν βγαίνει. Δεν βγαίνει, δεν μπορεί να γίνει.
Από την αγωνιστική σεζόν 2018-19 σαφέστατα θα υπάρχει μείωση εάν θέλουμε να φτιάξουμε κάτι το οποίο θα μπορεί να ζήσει. Να ζήσει με αξιοπρέπεια και να λειτουργήσει και σαν προϊόν, δηλαδή να ενδιαφέρει τον κόσμο και τις ομάδες, ναι, θα πρέπει να μπει σε άλλη βάση.
Σε αυτό που συμφωνώ απόλυτα και με τις προτάσεις της Super League και επαυξάνω. Είναι λάθος οποιαδήποτε άλλη συζήτηση, εντελώς λάθος».
Για τους φακέλους με τα «ύποπτα» ματς, απάντησε:
«Δεν αισθάνομαι όμορφα, αλλά για να μην αυτομαστιγωνόμαστε, δεν είμαστε η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που συμβαίνουν αυτά. Δηλαδή, το match fixing είναι ένα φαινόμενο που ταλανίζει όλο τον κόσμο, αλλά ο κόσμος ξέρει. Ξέρει ο καταναλωτής του προϊόντος, ο οπαδός, ξέρει τι να περιμένει. Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα».