Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ ανάφερε ότι έργο θα κοστίσει περίπου €29.300.000 και θα έχει χωρητικότητα 13.000 θέσεων. Θα ανεγερθεί στην κοινότητα Κολοσσίου, μεταξύ των Λεωφόρων Σπύρου Κυπριανού, Τάσου Ισαάκ και του αυτοκινητόδρομου Λεμεσού-Πάφου. Η τοποθεσία αυτή έχει επιλεγεί για τους εξής λόγους:
(α) για την ευκολία προσβασιμότητας της από τον αυτοκινητόδρομο, η οποία ενισχύεται με σημαντικές βελτιωτικές εργασίες του οδικού δικτύου που θα γίνουν από το Τμήμα Δημοσίων Έργων (ΤΔΕ).
(β) επειδή η κατασκευή του έργου δεν αναμένεται να επιβάλει σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και στην γύρω περιοχή.
(γ) για να απομακρυνθούν οι κίνδυνοι και ζημιές περιουσιών περιοίκων, λόγω ενεργειών χουλιγκανισμού, στην περιοχή του Τσιρείου Σταδίου (κέντρο της πόλης) που διεξάγονται σήμερα οι ποδοσφαιρικοί αγώνες.
Το έργο αυτό θεωρείται επιβεβλημένο, εφόσον η Λεμεσός που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Κύπρου με πληθυσμό πέραν των 105.000, διαθέτει μόνο ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο (το Τσίρειο), στο οποίο επιτρέπεται διεξαγωγή αγώνων Α’ Κατηγορίας και το οποίο παράλληλα εξυπηρετεί και τον κλασσικό αθλητισμό της πόλης και επαρχίας Λεμεσού, διότι διαθέτει τον κατάλληλο στίβο.
Το έργο θα χρηματοδοτηθεί εξ’ ολοκλήρου από το κράτος. Σύμφωνα με την μελέτη βιωσιμότητας που εκπονήθηκε από τον οίκο KPMG (χρονικός ορίζοντας μελέτης 10 χρόνια), φαίνεται ότι η ανάπτυξη δεν θα ήταν βιώσιμη χωρίς κρατική ενίσχυση.
Η πιο πάνω μελέτη έχει δείξει επίσης, ότι η λειτουργία του σταδίου θα είναι οριακά κερδοφόρα και έτσι δεν θα παρίσταται ανάγκη επιπρόσθετης κρατικής ενίσχυσης πέραν της αρχικής για σκοπούς κατασκευής του έργου.
Για το θέμα αυτό καθώς επίσης και της κρατικής ενίσχυσης έχει υποβληθεί σχετική έκθεση/αίτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) μέσα στα πλαίσια της ευρωπαϊκής οδηγίας περί αθέμιτου ανταγωνισμού και αναμένεται η έγκριση της. Όποια όμως να είναι η απάντηση της Επιτροπής, ο ΚΟΑ έχει επεξεργαστεί εναλλακτικά σενάρια για να συνεχίσει απρόσκοπτα το έργο.
Οι κυρίως χρήστες του γηπέδου αυτού, θα είναι τα τρία ποδοσφαιρικά σωματεία της Λεμεσού, ΑΕΛ, ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ και ΑΡΗΣ.
Το στάδιο θα μπορεί παράλληλα να χρησιμοποιείται και από τις Εθνικές Ομάδες της Κύπρου και από άλλες ομάδες για αγώνες που απαιτούν την διεξαγωγή αγώνων σε αυτή την κατηγορία.
Η ανάπτυξη αυτή που περιλαμβάνει και βοηθητικά γήπεδα, θα χρησιμοποιείται για προπονητικούς σκοπούς, από τις ακαδημίες ποδοσφαίρου των ομάδων, αλλά και για εκπαιδευτικούς σκοπούς από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της γύρω περιοχής.
Επίσης το γήπεδο θα μπορεί να χρησιμοποιείται για ψυχαγωγικούς σκοπούς όπως συναυλίες, πολιτιστικούς σκοπούς, διοργανώσεις, εκθέσεις αλλά και για άλλα κοινωνικά και πολιτιστικά γεγονότα. Τέλος, το γήπεδο θα μπορεί να χρησιμοποιείται για σκοπούς αθλητικού τουρισμού.
Στην παρουσίαση των τεχνικών χαρακτηριστικών του γηπέδου, ο Πρώτος Λειτουργός και Προϊστάμενος των Τεχνικών Υπηρεσιών του ΚΟΑ Δημήτρης Παρτέλλα, ανέφερε ότι το γήπεδο αυτό θα πληροί όλες τις προδιαγραφές της κατηγορίας 4 (ΕΛΙΤ) της UEFA, η οποία είναι η ψηλότερη κατηγορία ποδοσφαιρικών γηπέδων. Δηλαδή θα μπορεί να φιλοξενεί οποιοδήποτε ευρωπαϊκό αγώνα των πρωταθλημάτων Champions League και Europa League, καθώς επίσης και άλλους διεθνείς αγώνες. Θα διαθέτει όλους τους χώρους, εγκαταστάσεις και διευκολύνσεις ενός σύγχρονου σταδίου.
Θα διαθέτει επίσης στέγαστρο που καλύπτει 100% τις θέσεις, θα διαθέτει 4 μονάδες αποδυτηρίων, όλους τους απαιτούμενους χώρους των ΜΜΕ, θέσεις επισήμων, κλειστούς χώρους επισήμων, εγκαταστάσεις προσβάσεις και θέσεις για ΑΜΕΑ, Σύστημα Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης, καφετέριες-κυλικεία, καταστήματα-μπουτίκ και βοηθητικά γήπεδα.