Η Paris – Saint Germain έχει γίνει το απόλυτο trend, κατά καιρούς έχουμε δει διάσημους pop τραγουδιστές να φορούν μπλουζάκια με το λογότυπο της γαλλικής ομάδας, όπως ο Justin Timberlake, η Rita Ora και άλλοι. Όμως, η απογοητευτική εικόνα της, δεν της επιτρέπει να γίνει trend και εντός γηπέδων. Γράφει η Ειρήνη Κοντοσταύλου.

Οι ιθύνοντες της Paris έχουν δαπανήσει 750 εκατ. ευρώ για το budget της ομάδας χωρίς φανερά αποτελέσματα. Είναι προφανές ότι τα χρήματα χρειάζονται στο σύγχρονο ποδόσφαιρο για την δημιουργία ποιοτικού ρόστερ αλλά δεν αποτελούν καμία εγγύηση επιτυχίας. Αυτό, ισχύει και για την περίπτωση των Παριζιάνων, οι οποίοι δεν έχουν εξελιχθεί σε κανένα βαθμό από το περσινό ματς με την Real για την φάση των 16 του Champions League , προβληματίζοντας όχι μόνο τους φιλάθλους της αλλά και τον Tuchel, που ανδρώθηκε στην πιεστική Bundesliga.

Το μόνο που άλλαξε ήταν η φανέλα της, έγινε πιο glamour με την προσθήκη του Air Jordan, κατά τα λοιπά όμως, στον αγώνα με την Liverpool, επανέλαβε τα ίδια και τα ίδια λάθη. Οι ποδοσφαιριστές της «έπασχαν» από υπέρμετρο εγωϊσμό και έλλειψη συνεργασίας. Ειδικά, η επίθεση της, με τους Mbape, Neymar, Cavani, ήταν ανέμπνευστη, χωρίς καμία φαντασία και δημιουργικότητα. Αν εξαιρέσουμε φυσικά την κλασσική ευκαιρία με την ασίστ του Neymar στο Mbape, που οδήγησε στην ισοφάριση. Τα στατιστικά πάντως μιλάνε από μόνα τους: 13 κόρνερ Liverpool, 1 Paris, 17 ευκαιρίες Liverpool, 9 Paris. Ωστόσο, η διαφορά στην κατοχή της μπάλας δεν ήταν τόσο μεγάλη.

Το παράδοξο είναι ότι η Paris τα πηγαίνει περίφημα στο γαλλικό πρωτάθλημα, μετρώντας 5 νίκες σε ισάριθμες αναμετρήσεις και βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας με 15 βαθμούς ενώ ακολουθεί η Marseille με 10. Ίσως το γιατί να κρύβεται στην ανταγωνιστικότητα του Champions League.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν δεν θέλει να «βουλιάξει» πρέπει να αλλάξει. Να αποκτήσει ένα όραμα, ένα ιδανικό, που θα εμπνεύσει και τους παίκτες της να παλέψουν για το κάτι παραπάνω, και παράλληλα θα τους κάνει να δεθούν μεταξύ τους, καθώς επίσης και με την ίδια την ομάδα. Εκτός, κι αν επιθυμεί να παραμείνει μόνο μια φανταχτερή «βιτρίνα» επίδειξης υπερπολυτελών προϊόντων.

ΠΗΓΗ: rabona.gr