Την έκθεση δραστηριοτήτων της για το 2018, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου παρουσίασε η Παρί.
Χαρακτηριστικά σημειώνεται, ότι η μάρκα Paris Saint-Germain έχει παγκόσμια επιρροή. Κατά τη διάρκεια του έτους, συνεργάστηκε με δεκατρείς εταίρους, άνοιξε δύο νέα γραφεία στη Σιγκαπούρη και τη Νέα Υόρκη, έγινε ο πρώτος ευρωπαϊκός σύλλογος που ανοίγει ένα ειδικό κατάστημα στην Ιαπωνία, στο Τόκιο, ενώ αύξησε την παρουσία της στην Μέση Ανατολή, ανοίγοντας το τρίτο της κατάστημα στη Ντόχα του Κατάρ...