Η μεγάλη είδηση στον Παναθηναϊκό δεν αφορά στις μεταγραφές αλλά στο γηπεδικό. Όπως έχει γίνει γνωστό, από τη στιγμή που το πρότζεκτ του "Athens Alive" δεν προχώρησε, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έθεσε σε εφαρμογή την εναλλακτική λύση και αφορά το σχέδιο του Βοτανικού. Τα ρεπορτάζ αναφέρουν ότι ο ισχυρός άνδρας του Τριφυλλιού ήρθε σε συμφωνία με την κυβέρνηση προκειμένου όλος ο πράσινος οργανισμός να στεγαστεί σε εκείνη την περιοχή.
Το πλάνο του Βοτανικού ξυπνά μνήμες από την εποχή της πολυμετοχικότητας, όταν το πρότζεκτ δεν προχώρησε ποτέ λόγω προσφυγής στο ΣτΕ. Ένας από τους ανθρώπους που γνωρίζει τις διαδικασίες που έγιναν για το γήπεδο του Παναθηναϊκού, ως αντιδήμαρχος τεχνικών διευθύνσεων του Δήμου Αθηναίων ήταν ο Χρόνης Ακριτίδης, ο οποίος μίλησε στο sportdog για το ζήτημα και μάλιστα αποκάλυψε ότι μπορεί να μην υπάρξει καθόλου χάσιμο χρόνου. Τόνισε δε ότι με το πρότζεκτ της διπλής ανάπλασης το γήπεδο μπορεί να αρχίσει να χτίζεται άμεσα.
Τι ισχύει για το θέμα της διπλής ανάπλασης για το γήπεδο του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό;
"Το γήπεδο του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό έχει οικοδομική άδεια, η οποία είναι εν ισχύ. Θέλει μια αναθεώρηση λόγω ότι έχουν περάσει κάποια χρόνια. Ουσιαστικά μπαίνεις μέσα και χτίζεις το γήπεδο. Ακόμα και αύριο. Το μόνο που δεν γνωρίζω είναι κάποιες εξελίξεις σχετικά με κάποιες τροποποιήσεις, όσον αφορά το γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Το μόνο που εκεί ίσως ήθελε μία αναθεώρηση, είναι μία συμβολαιογραφική πράξη που είχε υπογραφτεί. Αυτή είναι μία τυπική διαδικασία της οικοδομικής άδειας, ώστε δίπλα από το εμπορικό κέντρο μπορούν να παραχωρηθεί χώρος για κάποιες θέσεις στάθμευσης. Αυτό μπορεί να καλυφθεί βέβαια και με άλλον χώρο".
Θυμάστε τα εμπόδια που είχαν μπει τότε για το γήπεδο;
"Είχε γίνει προσφυγή που είχε να κάνει με το εμπορικό. Γι' αυτό λέω ότι η οικοδομική άδεια είναι εν ισχύ. Το εμπορικό είχε πρόβλημα. Λόγω του εμπορικού πάγωσε το θέμα. Αυτό θεωρητικά τότε παραχωρούσε χώρους στάθμευσης στο γήπεδο για να μπορεί να λειτουργεί. Δυστυχώς συνδέθηκε το γήπεδο με το εμπορικό. Δεν έπρεπε να συνδεθεί και δεν χρειαζόταν να συνδεθεί. Όλο αυτό πήρε μεγάλες διαστάσεις και έγιναν αυτά που έγιναν. Δεν ξεχνάμε βέβαια, ότι η παράταξη που είχε στηρίξει τότε το όλο θέμα με τους... κορμοράνους τώρα λέει «ναι» στο γήπεδο στον Βοτανικό".
Πώς σας φαίνεται η εξέλιξη με τη συμφωνία κυβέρνησης-Γιαννακόπουλου;
"Είχα μιλήσει γι' αυτό το θέμα με τον κ.Μπακογιάννη. Νομίζω ότι θα πρέπει να προχωρήσει οπωσδήποτε αυτό το γήπεδο. Είπαμε ότι η οικοδομική άδεια υπάρχει ακόμα. Σίγουρα θα θέλει κάποιες αλλαγές αναφορικά με την οριοθέτηση των χώρων του Ερασιτέχνη. Γιατί είχε έρθει μία πρόταση το 2010 όπου έκανε ένα κολυμβητήριο δίπλα στο γήπεδο. Εγώ είμαι Παναθηναϊκός και δεν είμαι τόσο αντικειμενικός. Αλλά το γηπεδικό είναι μεγάλο ζήτημα! Δεν μπορεί η μεγαλύτερη ομάδα του Δήμου να μην έχει σύγχρονο γήπεδο".
Το ρεπορτάζ αναφέρει, ότι η συμφωνία Γιαννακόπουλου-κυβέρνησης προβλέπει ανοικοδόμηση γηπέδου μπάσκετ 15.000 θέσεων. Στο αρχικό σχέδιο τι προβλεπόταν;
"Ο αρχικός σχεδιασμός είχε δύο γήπεδα, ένα ποδοσφαίρου και ένα μπάσκετ. Προέβλεπε ότι μπορούσε να χτιστεί και ένα γήπεδο μπάσκετ 8000 θέσεων. Όλα αυτά έχουν να κάνουν με το κόστος κατασκευής και συντήρησης. Το να χτίσεις ένα γήπεδο, το οποίο θα το ενοικιάσει η ΠΑΕ και θα μπορέσει να αποπληρώσει το δάνειο και να συντηρήσει το γήπεδο νομίζω συμφέρει όλους".
Ποια θα είναι τα οφέλη με την υλοποίηση του πρότζεκτ του Βοτανικού;
"Η όλη ανάπλαση της περιοχής. Θα είναι μία πολύ καλή λύση για όλους και για την Αθήνα και για τον Παναθηναϊκό και για τον Δήμο Αθηναίων. Ο Ερασιτέχνης επίσης θα έχει σύγχρονες εγκαταστάσεις. Οπωσδήποτε πρέπει να γίνει το κολυμβητήριο. Γιατί είναι το μόνο που θα έχει έσοδα για τον Ερασιτέχνη. Φυσικά υπάρχει και οριοθετημένος χώρος για το γήπεδο μπάσκετ. Είναι δυνατόν μετά από τόσα χρόνια να είναι στεγασμένος ο Παναθηναϊκός; Με το γήπεδο ο Παναθηναϊκός θα αποκτήσει άλλη δυναμική. Θα έχει το σπίτι του και θα μπορεί να αναπτύξει τα ερασιτεχνικά τμήματα. Θα τα έχει όλα μαζεμένα. Είναι σε κομβικό σημείο. Βρίσκεται 600 μέτρα από το μετρό. Ήδη είχε προβλεφθεί έξοδος που θα περνούσε κάτω από την Ιερά Οδό και θα έβγαινε στο τετράγωνο του γηπέδου. Δίπλα ακριβώς φτιάχνεται ο νέος σταθμός των ΚΤΕΛ και υπάρχει και η Εθνική οδός. Είναι ιδανικό σημείο! Υπάρχει πρόσβαση από παντού".