ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός: Ο Λευτέρης Δούκας, δημοσίευσε ένα μακροσκελές κείμενο στο Instagram, αφήνοντας αιχμές κατά του Βαγγέλη Μαρινάκη και της πρόθεσής του να αγοράσει τη Nova.
Παράλληλα, ο υπεύθυνος επικοινωνίας του ΠΑΟΚ τόνισε πως ο Δικέφαλος έδειξε τον δρόμο με τη δημιουργία του PAOK TV, εκφράζοντας πως και ο Ολυμπιακός θα αναγκαστεί αργά ή γρήγορα να δημιουργήσει το δικό του pay per view κανάλι.
Αναλυτικά το μήνυμά του:
Οι εξελίξεις στην υπόθεση εξαγοράς της Nova από τον Μαρινάκη, δείχνει πόσο εύκολο είναι να πέσεις στο λάκκο που σκάβεις για τους άλλους.
Στην εποχή που «είδηση δεν είναι αυτό που συμβαίνει, αλλά εκείνο που δείχνει η τηλεόραση», ο έλεγχος της εικόνας είναι πιο ασφαλής από όλα τα υπόλοιπα, που πολλές φορές είναι και απρόβλεπτα.
Πρόκειται για το μετέωρο βήμα του κόκκινου εργολάβου των παραγκών, για μετάβαση στη νέα εποχή.
Οι παράγκες χάριζαν τίτλους η εικόνα τον διέσυρε όμως, οπότε ήρθε η ώρα του εκσυγχρονισμού.
Για το καθαρό γκολ του Πανιωνίου που ακυρώθηκε πέρσι στη Ν. Σμύρνη, δε θα υπήρχε replay. Ο τηλεσκηνοθέτης θ΄ αρκούνταν σε φευγαλέο πλάνο, με την προϋπόθεση πως δε θα είχε μαγευτεί από το φεγγάρι.
Για το χέρι του Βιειρίνια στην Λαμία, θα καθιέρωναν ποδοσφαιρικά time out ώστε η φάση να προβάλλεται ξανά και ξανά την ώρα του αγώνα.
Ταυτόχρονα, θα συνιστούσε και οριστική κατάργηση κατακτήσεων που συνιστούσαν πραγματική πρόοδο, για το άθλημα.
Αχρείαστο το VAR και οι ξένοι διαιτητές, όταν η εικόνα που θα τους σερβίρεται θα περνάει από το φίλτρο ιδιοκτήτη μιας ΠΑΕ.
Για φάσεις σαν του Μπαράλες στη φετινή πρεμιέρα, τα πλάνα θα ήταν από τη Google earth.
Στα γεγονότα της 25ης Φεβρουαρίου του 2018 δε, αντί για ρεπορτάζ θα βλέπαμε live την προσπάθεια των διασωστών να επαναφέρουν στη ζωή τον Όσκαρ Γκαρσία.
Βάσει και των παραπάνω θα αποφασίζουν οι δικαστές για επιβολή ποινών, μεταξύ αυτών και αφαίρεσης βαθμών.
Με πρόσφατες τις αναμνήσεις από την αλλοίωση του πρωταθλήματος όχι από γκολ αλλά από εικόνες, τα επίπεδα αλχημείας όταν μιλάμε για ατελείωτες ώρες ποδοσφαιρικών μεταδόσεων, φτάνουν σε δυσθεώρητα ύψη.
Ο ΠΑΟΚ έδειξε το δρόμο με τη δημιουργία του PAOK TV και οι τάσεις φυγής άλλων ομάδων επιβεβαιώνουν το ορθό της απόφασης.
Περισσότερο τεκμαίρεται από τον εκνευρισμό των εμπνευστών του ελέγχου της εικόνας, που έφτασαν στο σημείο να επιτίθενται ακόμα και σε πρωτάρες ΠΑΕ, που κάνουν σκέψεις απόδρασης από τα μονοπωλιακά δεσμά.
Δεν είναι εύκολο, από το αρχικά εύκολα πραγματοποιήσιμο σχέδιο «αγοράζω τη Νova και ελέγχω την εικόνα», να διαπιστώνεις πως μόλις την αγοράσεις, υπάρχει κίνδυνος να μείνεις χωρίς εικόνα άρα και αντικείμενο ελέγχου.
Στράφι η επένδυση, μαζί το σχέδιο που προέβλεπε τη μετατροπή του συνδρομητικού σε καθοριστικό διαμορφωτή του πρωταθλήματος.
Κι επειδή ένα τόσο δραματικό σενάριο μπορεί να ισορροπήσει μόνο με κωμικό επίλογο, μόλις συνέλθουν από το κακό που θα τους βρει, θα συνειδητοποιήσουν πως είναι μονόδρομος να στραφούν στη λύση που λοιδορούσαν, δημιουργώντας το δικό τους pay per view.
ΥΓ. Τα παραπάνω δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την περσινή προοπτική αγοράς των τηλεοπτικών δικαιωμάτων των άστεγων ΠΑΕ από το Open.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι ομάδες απευθύνθηκαν στο κανάλι, όχι το αντίστροφο.
Αν υπήρχε πρόθεση πόσο δε υστεροβουλία από πλευράς Σαββίδη, θα πρότεινε χρήματα που θα ξεπερνούσαν την εμπορική αξία του προϊόντος, μπαίνοντας σε λογική πλειστηριασμού.
Όλα θα ήταν πιο απλοποιημένα τελικά αν ο ΠΑΟΚ είχε πάει στην ΕΡΤ ή δεχόταν από τη Νova προσφορά αντάξια της δυναμικής του.
Καλό κυρίως για τους άλλους, μια και το σχέδιο θα προχωρούσε με τους πάντες ανυποψίαστους και χωρίς εναλλακτικές διαφυγής.
Όπως δείχνουν τα πράγματα τελικά, υπάρχουν φορές που πέφτεις στο λάκκο, πριν ακόμα τον ολοκληρώσεις.
Το PAOK TV είναι κάτι περισσότερο από τηλεοπτικό εγχείρημα, όπως ίσως νομίζαμε ακόμα κι εμείς οι ίδιοι.
Πρόκειται για τον ιδεώδη τρόπο απεγκλωβισμού από την πανουργία φαινομενικά αθώων επενδύσεων.
Συμβολίζει τη στήριξη στην ομάδα, αλλά και την διέξοδο από ένα καλά καμουφλαρισμένο ναρκοπέδιο.