Ο Αντώνης Στεργιάκης μεταγράφηκε από τη Σλάβια Σόφιας στην Μπλάκμπερν, κάνοντας ένα μεγάλο βήμα για την καριέρα του. Παίζοντας πλέον στην Αγγλία, ο 21χρονος τερματοφύλακας θα έχει την ευκαιρία να δείξει την αξία του, έστω και στη δεύτερη κατηγορία, με στόχο την καθιέρωση και τη μετέπειτα εξέλιξη σε ακόμα υψηλότερο επίπεδο.
Με αφορμή τη μεταγραφή του ταλαντούχου γκολκίπερ, ο Ευάγγελος Μίχος προέβη σε μια ρετρό αποκάλυψη στην εκπομπή του Alpha 9.89, "Οι Αδέσποτοι", αναφορικά με έναν άλλο Έλληνα παίκτη που φόρεσε τη φανέλα της Μπλάκμπερν στο παρελθόν.
Ο λόγος για τον Γιώργο Δώνη, που είχε αγωνιστεί στα "ρόδα" τη σεζόν 1996-97, εξαργυρώνοντας την καταπληκτική σεζόν που είχε κάνει με τον Παναθηναϊκό. Κι αν τώρα συμμετέχει στη δεύτερη κατηγορία της Αγγλίας, εκείνη την εποχή η Μπλάκμπερν ήταν η καλύτερη ομάδα στην Αγγλία, καθώς είχε κατακτήσει τον τίτλο της Premier League τη σεζόν 1995-96.
Ο Δώνης ήταν περιζήτητος εκείνη τη χρονιά και μάλιστα είχε δεχθεί πρόταση και από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον!
Ο Έλληνας παίκτης, ωστόσο, είχε αρνηθεί την προσφορά, αφού η πρόταση της Μπλάκμπερν ήταν καλύτερη σε οικονομικό επίπεδο. Τελικά έμεινε στα "ρόδα" μόνο για μια σεζόν, ενώ η Γιουνάιτεντ κατέληξε στην επιλογή του Τσέχου Κάρελ Πομπόρσκι, ο οποίος επίσης δεν "έπιασε". Βλέποντας το πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα, με τη Γιουνάιτεντ να σαρώνει τους τίτλους στην Αγγλία τα επόμενα χρόνια, ο Δώνης μετάνιωσε όπως είναι φυσικό για την επιλογή του να μην ενταχθεί στη θρυλική ομάδα του Μάντσεστερ.
Πάντως, η υπόθεση έχει ακόμα περισσότερο παρασκήνιο και με έντονο ελληνικό ενδιαφέρον μάλιστα. Όπως αποκάλυψε ο Ευάγγελος Μίχος, το ίδιο καλοκαίρι προτού ο Γιώργος Δώνης καταλήξει στην Μπλάκμπερν, ο Σωκράτης Κόκκαλης είχε προσπαθήσει να τον... κλέψει για λογαριασμό του Ολυμπιακού!
Ο τότε ισχυρός άνδρας των Πειραιωτών είχε καλέσει στο σπίτι του τον Δώνη και του είχε κάνει πρόταση για να μετακομίσει από τον Παναθηναϊκό στον Ολυμπιακό, σε ένα deal που αν είχε ολοκληρωθεί θα προκαλούσε... σεισμό στο ελληνικό ποδόσφαιρο της εποχής. Εν τέλει το "τρένο" όχι μόνο δεν πήγε στον Πειραιά, αλλά επέστρεψε στην Ελλάδα για λογαριασμό της ΑΕΚ, το 1997.