Όπως λέει το δελτίο τύπου «Η συνεργασία που υπογράφηκε, προβλέπει ότι ο Messi θα αποτελέσει τον Πρεσβευτή του EA SPORTS Football, ενώ θα είναι το κεντρικό πρόσωπο της σχετικής διαφημιστικής καμπάνιας και της καμπάνιας marketing, φιγουράροντας στο εξώφυλλο του παιχνιδιού, ενώ θα αξιοποιηθεί και σε δραστηριότητες social media διεθνώς.
Η σειρά EA SPORTS FIFA, διανύει ήδη το 19ο έτος κυκλοφορίας της, ενώ το FIFA 12 σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων κατά τις πέντε πρώτες ημέρες κυκλοφορίας του, φτάνοντας τα 3,2 εκατομμύρια αντίτυπα, αποτελώντας έτσι το μεγαλύτερο λανσάρισμα στην ιστορία των αθλητικών videogames.»
Πηγή: lifo.gr