Έχει καταφέρει να χτίσει έναν «στρατό» από followers σε όλους τους λογαριασμούς του στα social media. Έχει 27 εκατομμύρια κόσμο που τον ακολουθεί στο Instagram, δύο εκατομμύρια στο Youtube και άλλοι τόσοι στο Χ (πρώην Twitter). Είναι ο ορισμός του αθλητικού… influencer, μία ανάρτηση του μπορεί να αλλάξει την τροχιά μιας διαπραγμάτευσης, μιας μεταγραφής που μπορεί να κοστίσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Πόσο αθώο όμως είναι όλο αυτό;

Διαβάστε περισσότερα για το "σκάνδαλο" με τον Φαμπρίτσιο Ρομάνο στο sdna.gr