Ο τρίτος πρώτος σκόρερ της γερμανικής εθνικής ομάδας, που εξακολουθεί να δραστηριοποιείται στην πολωνική Γκόρνικ, έχει περισσότερα από 30 εστιατόρια σε όλη τη χώρα με τα οποία ισχυρίζεται ότι αποκομίζει περισσότερα οικονομικά οφέλη από ό,τι σε ορισμένους συλλόγους.

Ο Ποντόλσκι υνεχίζει να είναι ο τρίτος σκόρερ για τη γερμανική ομάδα, με 49 γκολ (130 συμμετοχές) και να σκοράρει στην Πολωνία με τη φανέλα της Γκόρνικ Ζάμπζε, στα 38 του χρόνια. Ο Λούκας Ποντόλσκι, μακριά πλέον από την ευρωπαϊκή ποδοσφαιρική ελίτ, και όπως πολλοί άλλοι ποδοσφαιριστές, δείχνει τον επιχειρηματικό του κόσμο με επιτυχία και πάθος. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lukas Podolski (@lukaspodolski)

Κάποιοι επιλέγουν τον τομέα των ακινήτων. Άλλοι, το οινοποιείο. Έχει δημιουργήσει τη δική του μάρκα παγωτού, «Ice Cream United» και ρούχα, «Strassenicker», αλλά η μεγαλύτερη οικονομική επιτυχία του ήρθε με το «Mangal Doner», μια αλυσίδα εστιατορίων κεμπάπ που έχει ήδη ανοίξει περισσότερα από 30 καταστήματα se όλη τη χώρα αφού γεννήθηκε στην Κολωνία.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by IceCreamUnited (@icecreamunited)

Σύμφωνα με τον ίδιο τον Ποντόλσκι, προσφέρουν «φαγητό υψηλής ποιότητας σε λογική τιμή» και ήταν πολύ επιτυχημένο, όπως φαίνεται από διάφορα μέσα ενημέρωσης που έχουν αξιολογήσει τη γαστρονομική εμπειρία. Ο Γερμανός φορ, ο οποίος ισχυρίζεται ότι κερδίζει περισσότερα με αυτά από ό,τι σε κάποια κλαμπ. Το ενεργητικό του, επισημαίνει επίσης, έχει εκτοξευθεί στα 207 εκατομμύρια ευρώ που είναι σήμερα. 

Το «Mangal Döner» είναι, επομένως, το ιερό δισκοπότηρο των επιχειρήσεων για τον Ποντόλσκι, ο οποίος, ενώ είναι μάρτυρας της παρακμής του ως ποδοσφαιριστής, οραματίζεται μια πολλά υποσχόμενη καριέρα ως επιχειρηματίας.