Κι ας έχει ως σύλλογος δύναμη διακοσίων ίππων έναντι των εξακοσίων της αντιπάλου της, σύμφωνα με τη διάκριση που έκανε ο πρόεδρός της, Χανς Γιόαχιμ Βάτσκε.
Ακόμα και μετά το 1-0 της Μεγάλης Τετάρτης, στην πρωταθλήτρια Γερμανίας το μόνο που άκουγες ως απάντηση κάθε σχετικής συγκριτικής ερώτησης ήταν πως η Μπάγερν παραμένει η πρώτη δύναμη. Το αναγνωρίζουν. Τόσο αγωνιστικά όσο και οικονομικά.
Αγωνιστικά, διότι ξέρουν πως οι ίδιοι απέτυχαν στο Τσάμπιονς Λιγκ και γενικά στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις τα τελευταία δύο χρόνια. Οικονομικά, διότι σε όλους τους αριθμούς καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση σε κάθε κατηγορία εσόδων. Κι αν το δεύτερο δεν αμφισβητείται, αριθμοί είναι έτσι κι αλλιώς, το πρώτο αποτελεί και το μεγάλο όπλο της.
Η αυτογνωσία. Δεν την έχουν... δει. Δεν θεωρούν πως έγιναν το νούμερο ένα στη Γερμανία. Συνεχίζουν, όμως, την πορεία τους ώστε, όχι απαραίτητα να γίνουν, αλλά να κλείσουν την ψαλίδα απ' την Μπάγερν στα οικονομικά.
Και τότε θα έχουν βάλει θεμέλια μόνιμης αμφισβήτησής της. Ενδεχομένως και ίδρυσης δικής τους δυναστείας στις εγχώριες διοργανώσεις. Μέσα σε επτά χρόνια έχουν διπλασιάσει τα έσοδά τους και σύμφωνα με τον Κάρστεν Κράμερ, τον εμπορικό διευθυντή τους, «σε θέμα εισιτηρίων και τιμών έχουμε πιάσει ταβάνι, σε κάθε άλλον τομέα μπορούμε να βελτιωθούμε πολύ».
Οι συμφωνίες με χορηγούς αυξήθηκαν στη σεζόν κατά 10% και αναμένεται να αυξηθούν και άλλο στην επόμενη. Σκεφτείτε πως μόλις προ τριών ημερών άρχισε να λειτουργεί η αγγλόφωνη έκδοση του ηλεκτρονικού καταστήματος προϊόντων της. «Για να συνεχίσουμε την πορεία μας πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε δημιουργικοί και καινοτόμοι» λέει ο Βάτσκε. Μπορούσια Ντόρτμουντ, λοιπόν. Η νέα δύναμη; Οχι. Η παλιά δύναμη που επέστρεψε και μεγαλώνει.
Πηγή: Goal