Ο Ολυμπιακός μπορεί να μην συνεχίζει στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, αλλά έχει γίνει κατά σχεδόν 31 εκατ. ευρώ πλουσιότερος!
Συγκεκριμένα, παρότι είχαν τη χειρότερη βαθμολογική συγκομιδή στην ιστορία τους, κατάφεραν να έχουν τουλάχιστον τα δεύτερα μεγαλύτερα έσοδα ελληνικής ομάδας!
Ας τα πάρουμε από την αρχή...
Η πρόκρισή τους από τα playoffs του Champions League απέφερε στα ταμεία 2 εκατ.ευρώ.
Η παρουσία στους ομίλους της διοργάνωσης έβαλε στα ταμεία της ΠΑΕ ένα ποσό της τάξης των 12,7 εκατ. ευρώ. Η συγκομιδή που βασίζεται σε αγωνιστικά αποτελέσματα συνιστά το επόμενο έσοδο, με τον Ολυμπιακό να εισπράττει μόνο 500.000 ευρώ από την ισοπαλία με την Μπαρτσελόνα...
Ένα εξίσου σημαντικό έσοδο είναι το market pool, τα χρήματα που αντικατοπτρίζουν την εμπορική ισχύ του πρωταθλήματος που εκπροσωπεί κάθε σύλλογος στη
Το μερίδιο της Ελλάδας, ως μοναδικός εκπρόσωπος στο Champions League, το εισπράττει εξ ολοκλήρου ο Ολυμπιακός, όπως συνέβη και τη σεζόν 2015-2016, όταν κέρδισε 16.134.000 ευρώ από αυτόν τον τομέα. Με τα τηλεοπτικά συμβόλαια να μπαίνουν στον τελευταίο χρόνο του τριετούς κύκλου 2015-2018, το ποσό που πρέπει να περιμένει ο πρωταθλητής Ελλάδας κυμαίνεται στο ίδιο επίπεδο με το προπέρσινο, με ελαφριές αυξητικές τάσεις.
Αθροιστικά, το μίνιμουμ του ποσού που πρέπει να περιμένει ο Ολυμπιακός από την UEFA ανέρχεται σε 31.334.000 ευρώ. Σε αυτά τα χρήματα θα προστεθεί οποιοδήποτε επιπλέον ποσό προκύψει από το market pool και στο τέλος της σεζόν το μέρισμά του από τα ποσά που μένουν στα ταμεία της UEFA από τη διοργάνωση, σε σχέση με τα 1.261.900.000 ευρώ που είχαν προϋπολογιστεί για να δοθούν ως πριμ στις 32 φιναλίστ και τα οποία αναδιανέμονται στις ομάδες.
Το ρεκόρ εσόδων σε τελική φάση του Champions League σημειώθηκε τη σεζόν 2015-2016 και ανήκει στον Ολυμπιακό με 32.958.000 ευρώ, επίδοση που δεν θα καταρριφθεί φέτος. Παρ' όλα αυτά, τα εξασφαλισμένα 29.000.000 ευρώ (χωρίς να περιλαμβάνονται τα 2.000.000 των playoffs) αποτελούν τη δεύτερη καλύτερη επίδοση στην ιστορία.
Σε αυτά τα χρήματα θα πρέπει να προστεθούν τα έσοδα από τα περίπου 150.000 εισιτήρια που "κόπηκαν" για τους πέντε εντός έδρας αγώνες σε προκριματική και φάση ομίλων μαζί με τις όποιες διαφημίσεις και χορηγίες προέκυψαν που σχετίζονται με τη διοργάνωση, για να υπολογιστούν τα πλήρη έσοδα των Πειραιωτών από τη φετινή πορεία τους στην Ευρώπη.