Η συλλεκτική εμφάνιση της εθνικής ποδοσφαιρικής ομάδας της Γερμανίας, με τα τέσσερα αστέρια, έκανε sold out εξαργυρώνοντας την έμπνευση της Αdidas να δημιουργήσει μια πρώτη σειρά από την διάσημη πια φανέλα, πριν ακόμα γίνει γνωστό το αποτέλεσμα του τελικού του Μουντιάλ, προεξοφλώντας ότι η nationalmannschaft θα κέρδιζε την Αργεντινή, όπως και έγινε.
Η νέα εμφάνιση βγήκε στα ράφια των καταστημάτων της φίρμας στην Φρανκφούρτη, μόλις σήμερα, 14 Ιουλίου, μία μέρα μετά την κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου, με ένα τέταρτο αστέρι, προς τιμή του τέταρτου Μουντιάλ, να κοσμεί την φανέλα που έγινε ανάρπαστη.
Θυμίζεται ότι, όπως αναφέρει και το CNBC, ήταν η πρώτη φορά του η ενωμένη Γερμανία διεκδικούσε το Παγκόσμιο Κύπελλο, αφού η προηγούμενη κατάκτηση το 1990 έγινε από την Δυτική Γερμανία.
Ήδη η Adidas δρέπει τους καρπούς της επιτυχίας της εθνικής ποδοσφαιρικής ομάδας της Γερμανίας, με τους Γερμανούς να συνωστίζονται στο κατάστημα της Φρανκφούρτης για να κάνουν δική τους τη συλλεκτική εμφάνιση της Γερμανίας.
Το κόστος για την φανέλα είναι 84,95 ευρώ ενώ ο Andre Langer ένας από τους τυχερούς που αγόρασε μία εμφάνιση από την πρώτη παρτίδα που κατασκευάστηκε σε περίπτωση που κέρδιζε, όπως και έγινε το Μουντιάλ, η Γερμανία, δηλώσει τυχερός που έχει στα χέρια του την φανέλα με το Νο 19 του Mario Goetze, που πέτυχε το νικητήριο γκολ.
"Ο γιος μου θα πάρει αυτό το t-shirt με τα 4 αστέρια, ως δώρο για τα 18α γενέθλιά του", αναφέρει.
Ήδη από το πρωί της Δευτέρας στο website της Adidas αναφέρεται ότι η νέα εμφάνιση είναι "sold out'' (έχει εξαντληθεί) με την εταιρεία να σημειώνει πως αναμένει νέα παραλαβή από την Κίνα, για να καλυφθεί η ζήτηση.
Η μετοχή της Adidas shares τελείωσε την ημέρα με άνοδο 2,85% με αναλυτές να αναφέρουν πως η νίκη της Εθνικής Γερμανίας, έδωσε στην εταιρεία μία μικρή ώθηση (και η Αργεντινή ντύνεται από την γερμανική φίρμα).
Ο Werner Haizmann, επικεφαλής της γερμανικής ένωσης καταναλωτών αθλητικών ειδών, τόνισε ότι οι παλιές εμφανίσεις της εθνικής ποδοσφαιρικής ομάδας της Γερμανίας έγιναν ανάρπαστες και εξαντλήθηκαν μέχρι τελευταίας κατά την διάρκεια των προηγούμενων ημερών, που το Παγκόσμιο Κύπελλο βρισκόταν σε εξέλιξη.
Ο Rolf Buerkl αναλυτής στο ινστιτούτο GfK αναφέρει ότι η γενική διάθεση στην γερμανική αγορά αναμένεται να βελτιωθεί αλλά δεν θα επηρεάσει τον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης της χώρας.
Σύμφωνα με τον Volker Treier, γενικό γραμματέα του υπουργείου Βιομηχανίας και εμπορίου η κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου ποδοσφαίρου από την Γερμανία είναι μία " μεγάλη επιτυχία της γερμανικής οικονομίας" ενώ ήδη έχει προσφέρει στην γερμανική οικονομία 2 δισ. ειδικά από παραγγελίες σε θέματα υποδομής.