Σύμφωνα με πληροφορίες που εξασφάλισε το περιοδικό Time από το Facebook, οι φίλαθλοι που βρέθηκαν στα γήπεδα του Ρίο ντε Τζανέιρο και όχι μόνο, απέκτησαν τουλάχιστον δύο καινούριους «διαδικτυακούς φίλους».
Κάθε επισκέπτης, που πέρασε την πύλη ενός σταδίου τον τελευταίο μήνα, έκανε κατά μέσο όρο φίλο του στο Facebook ένα Βραζιλιάνο και έναν ακόμη από μια άλλη χώρα.
Τα πρωτεία στις «φιλίες» φαίνεται ότι κατέχουν οι Αμερικανοί, οι οποίοι δημιούργησαν τους περισσότερους «διαδικτυακούς δεσμούς» με Βραζιλιάνους κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, καθώς επίσης και με πολίτες του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αυστραλίας, του Μεξικού, της Κολομβίας και του Καναδά.
Οι ταξιδιώτες από την Αυστραλία, την Αργεντινή, το Μεξικό και τη Μ. Βρετανία, που βρέθηκαν στη Βραζιλία για να δουν τους αγώνες του Μουντιάλ 2014, συγκαταλέγονται ανάμεσα στις πέντε χώρες που δημιούργησαν τις περισσότερες νέες φιλίες στο Facebook με Βραζιλιάνους.
Εκτιμάται ότι 3,7 εκατομμύρια άνθρωποι ταξίδεψαν σε όλη τη Βραζιλία κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου και προτού μπουν στο γήπεδο φρόντισαν να κάνουν «check-in» στο Facebook πάνω από 1 εκατομμύριο φορές.
Τα check-in αφίξεων έφτασαν στο απώγειό τους την πρώτη ημέρα της διοργάνωσης, όταν η Βραζιλία κέρδισε την Κροατία με σκορ 3-1, ενώ το ίδιο συνέβη και την ημέρα του μεγάλου τελικού, που είδε τη Γερμανία να πανηγυρίζει για την κατάκτηση του τίτλου της παγκόσμιας πρωταθλήτριας.
Την ημέρα του τελικού ανάμεσα στη Γερμανία και την Αργεντινή, καταγράφηκαν 236.000 check-ins στο στάδιο Μαρακανά του Ρίο ντε Τζανέιρο.
Πηγή: techit.gr