Ο αγώνας θα μεταδοθεί μέσω του Facebook, από τη σελίδα της Budweiser. Η Budweiser υπέγραψε πρόσφατα τριετή χορηγία με το κύπελλο Αγγλίας, FA Cup έναντι 40 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η μετάδοση του αγώνα θα αυξήσει το κοινό του από μερικές δεκάδες οπαδούς, σε 750 εκατομμύρια χρήστες του Facebook σε όλο τον κόσμο. Και στις δύο ομάδες θα καταβληθεί ένα αξιέπαινο ποσό.

«Η συμμετοχή στο πρώτο παιχνίδι του FA Cup αυτή τη σεζόν είναι τιμή από μόνη της» δήλωσε ο Mike Harrison, πρόεδρος της Ascot United, σε δήλωσή του, «αλλά να μεταδίδεται ο αγώνα μας σε ένα τεράστιο κοινό είναι φανταστικό για την ομάδα μας. »

Λέτε να είναι η αρχή μίας εποχής στην οποία τα αθλητικά γεγονότα θα μεταδίδονται μέσα από τα Social Media; Γιατί όχι;

ΠΗΓΗ: gugoo.gr