Σύμφωνα με την ενημέρωση από τον Δήμο Αθηναίων, την Πέμπτη 6 Απριλίου θα μπουν στο οικόπεδο οι πρώτες μπουλντόζες, προκειμένου να ξεκινήσουν οι πρόδρομες εργασίες. Εργασίες, δηλαδή, που αφορούν τον καθαρισμό του χώρου και τα χωματουργικά, έτσι ώστε αφού υπογραφούν οι συμβάσεις με το ανάδοχο σχήμα (βλ. παρακάτω) να προχωρήσει το έργο.
Το εργοτάξιο θα επισκεφθού στις 12.30, οι Γιώργος Γεραπετρίτης (Υπουργός Επικρατείας), Θόδωρος Σκυλακάκης (Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών), Άδωνις Γεωργιάδης (Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων), ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Γιάννης Αλαφούζος, ο Πρόεδρος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, Παναγιώτης Μαλακατές, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alpha Bank Βασίλης Ψάλτης, οι οποίοι θα ενημερωθούν από τον Δήμαρχο Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη, για την έναρξη των εργασιών
Το πανίσχυρο σχήμα που θα φτιάξει το γήπεδο
Το κοινό σχήμα των εταιρειών ΑΚΤΩΡ–ΤΕΡΝΑ–MYTILINEOS είναι που θα δώσει "σάρκα και οστά" στο σπουδαίο έργο του Βοτανικού. Η σύμπραξη όλων αυτών των εταιριών για το μεγάλο έργο στον Ελαιώνα. Το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού στην περιοχή θα είναι έως 40.000 θέσεις θεατών, θα έχει 1.300 θέσεις σε σουίτες, 325 υπόγειες θέσεις πάρκινγκ και εμπορικά καταστήματα. Επίσης προβλέπονται χρήσεις όπως: κύριες αθλητικές δραστηριότητες και βοηθητικών αυτών συμπληρωματικές, χώροι ιατρικής υποστήριξης και αποκατάστασης αθλητών , αίθουσες πολλαπλών χρήσεων πολιτισμού και αναψυχής, χώροι εστίασης, εμπορικές χρήσεις, πολυλειτουργικοί χώροι, χώροι άθλησης και υγιεινής, αθλητικοί ξενώνες και χώροι φιλοξενίας, χώροι συνάθροισης κοινού, εγκαταστάσεις εμπορικών εκθέσεων, χώροι εξυπηρέτησης μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Η περιοχή εγκατάστασης του νέου γηπέδου ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό οριοθετείται από τις οδούς Αγίας Άννης, στα δυτικά και Αγίου Πολυκάρπου στα βόρεια, στα νοτιοανατολικά από το ρέμα Προφήτη Δανιήλ και στα νότια από ανώνυμη οδό. Το σύνολο της έκτασης είναι 178.315,65 τ.μ.
Σύμφωνα με την απόφαση του ΥΠΕΝ, απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία του γηπέδου όσο αφορά τη ρύθμιση της κίνησης των πεζών, αποτελεί η επέκταση και προσαρμογή του σταθμού «Ελαιώνας» του Μετρό. Για τον λόγο αυτό προβλέπεται υπόγεια διάβαση σύνδεσής του με το διάδρομο πεζών, που συνδέει το Νότιο μέτωπο της Ιεράς Οδού με την περιοχή Ανάπλασης ΙΙ (γήπεδο), για την ασφαλή διέλευση των θεατών στις ώρες αιχμής.