Facebook Pixel Sportdog.gr | Άλλο επίπεδο! Έτσι θα είναι η Mercedes-AMG C 63 - Αυτοκινητάρα
Άλλα Σπορ
| 2021-10-30 11:52:00

Άλλο επίπεδο! Έτσι θα είναι η Mercedes-AMG C 63 - Αυτοκινητάρα

Sportdog Team
Άλλο επίπεδο! Έτσι θα είναι η Mercedes-AMG C 63 - Αυτοκινητάρα

Με τα γρήγορα αυτοκίνητα είμαστε λίγο ανυπόμονοι έτσι με την βοήθεια του Christian Schulte σας αποκαλύπτουμε τη νέα AMG C 63 , με υβριδική τεχνολογία 550 ίππους… τετρακύλινδρο κινητήρα και drift mode.

Με τα γρήγορα αυτοκίνητα είμαστε λίγο ανυπόμονοι έτσι με την βοήθεια του Christian Schulte σας αποκαλύπτουμε τη νέα AMG C 63 , με υβριδική τεχνολογία 550 ίππους… τετρακύλινδρο κινητήρα και drift mode, όπως αναφέρει το newsauto.gr. 

Μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς της Mercedes C-Class, το ενδιαφέρον τώρα περνά στις νέες γρήγορες εκδόσεις της με κορυφαία την ισχυρή AMG C 63. Το υβριδικό κινητήριο σύνολο του μοντέλου δεν θα έχει να ζηλέψει σε τίποτα τον 8κύλινδρο που αφήνει στα ράφια της AMG. Η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Mercedes να συμμορφωθεί με τα πρότυπα εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βλέπετε, οι κατασκευαστές που υπερβαίνουν τον στόχο εκπομπών που τους αφορά, θα πληρώσουν πρόστιμο 95 ευρώ για κάθε γραμμάριο CO2 πάνω από το όριο.

Η νέα C63 AMG 4-Matic+ EQ Power Sport (όπως θα είναι η ονομασία της) θα κινείται από ένα τετρακύλινδρο, δίλιτρο σύνολο (M139) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα. Το κιβώτιο θα είναι ένα αυτόματο 9 σχέσεω, με τη συνδυαστική απόδοση των δύο κινητήρων να φτάνει τους 550 ίππους και τα 800 Nm.

Το ενδιαφέρον μας για τον νέο εξοπλισμό εστιάζεται στο πρόγραμμα οδήγησης «Drift», που υπόσχεται εντυπωσιακές πλαγιολισθήσεις. Επιπλέον θα υπάρχει ενεργητική ανάρτηση, ενώ θα τα λάστιχα στον πίσω άξονα θα είναι πιο φαρδιά για βελτίωση της πρόσφυσης.

Η υβριδική τεχνολογία μπορεί να προσθέτει κιλά -250 αυξάνοντας το σύνολο στις 2.000- αλλά το μειωμένο βάρος του 4κύλινδρου (συγκριτικά με το V8) θα έχει σα συνέπε συνέπεια την ιδανική κατανομή βάρους (50:50). Η νέα AMG C63 θα επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,5 δεύτερα, θα είναι δηλαδή, κατά σχεδόν κατά μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη από το υπάρχον μοντέλο.

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags