Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Η Skoda παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα που αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής “Next Level – Skoda Strategy 2030”.
Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Τι αλλάζει από σήμερα; Δώστε π...
Αλλιώς τα περίμεναν και αλλιώς τα βρήκαν οι Τιφόζι, μ...
Ο πιλότος της McLaren ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος και αναδείχθηκε ν...
Το προσκέφαλο των αυτοκινήτων έχει σχεδιαστεί μετά α...
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) πρώτευσε σ...
Τα ηλεκτρικά της ποδήλατα στο Athens Bi...
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν πήρε την pole po...
2.000 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση δ...
Επιδόσεις και ασφάλεια σε πρώτο πλάνο για τα νέα ελαστικά τ...
Ο Μαροκινός άσος του Ολυμπιακού... σκοράρει και από τ...