Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Η Skoda παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα που αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής “Next Level – Skoda Strategy 2030”.
Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Τι αλλάζει από σήμερα; Δώστε π...
Η LEGO χρειάστηκε 4.000.000 τουβλάκι και 22.000 ώρες εργασίας γ...
Ο Έλληνας Ολυμπιονίκης χτίζει την επιτυχία του πάνω σ...
Η πιο σέξι οπαδός του Μουντιάλ 2022 δείχνει αγνώριστη μ...
Το AirConsole μεταμορφώνει το εσωτερικό του αυτοκινήτου σ...
Ο αγώνας sprint στο Μαϊάμι είχε απρόβλεπτη και συναρπαστική ε...
Σχεδόν δώδεκα χρόνια μετά το σοβαρό ατύχημα που υπέστη κ...
Τις δυο πρώτες μέρες στο γκραν πρι του Σαν Μαρίνο το 19...
Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν 14 μ...
Ο γιος του Μίκαελ Σουμάχερ «χώρισε από τη φίλη του φιναλίστ τ...