Ο Ολυμπιακός ξεκίνησε τις μεταγραφές με την απόκτηση του Τικίνιο Σοάρες και έδωσε συνέχεια με τον Πιέρ Κουντέ, ενισχύοντας την επίθεση και τη μεσαία γραμμή του αντίστοιχα.
Οι προσθήκες στο ρόστερ των Πειραιωτών αναμένεται να συνεχιστούν, αφού είναι δεδομένο ότι θα αποκτηθεί τουλάχιστον ένας εξτρέμ, ενώ από τη στιγμή που φαντάζει πλέον πολύ πιθανό να πουληθούν οι Ζοσέ Σα και Ρούμπεν Σεμέδο, δεν αποκλείεται να γίνουν κινήσεις για τερματοφύλακα και στόπερ.
Στα της μεσαίας γραμμής, ο Κουντέ λογίζεται ως αντι-Καμαρά (σ.σ. όλα δείχνουν ότι θα πάρει μεταγραφή), όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα το τι μέλλει γενέσθαι με τους Σίλβα και Πέπε, που δεν δικαίωσαν τις προσδοκίες την περσινή σεζόν. Όπως καταλαβαίνει κανείς, οι Ερυθρόλευκοι τσεκάρουν την αγορά για την πιθανότητα να αποκτηθεί ένας ακόμα κεντρικό χαφ και τις τελευταίες ημέρες έχει πέσει στο τραπέζι η προοπτική του Παουλίνιο.
Πρόκειται για Βραζιλιάνο μέσο, ο οποίος μένει ελεύθερος από την κινεζική Γκουανγκζού και ο Ολυμπιακός, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι μεταξύ των όμαδων που προτάθηκε από τους εκπροσώπους του.
Ο Παουλίνιο έχει "βαρύ" βιογραφικό, καθώς έχει πέρασει από Μπαρτσελόνα με προπονητή τον Ερνέστο Βαλβέρδε και Τότεναμ, ενώ μετρά 56 συμμετοχές και 13 γκολ με τη φανέλα της Εθνικής Βραζιλίας!
Στο παρελθόν θεωρήθηκε ο επόμενος μεγάλος χαφ του βραζιλιάνικου ποδοσφαίρου και μπορεί να μη δικαίωσε τον παραπάνω χαρακτηρισμό, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να αποτελέσει βασικό στέλεχος της Σελεσάο στα Μουντιάλ του 2014 και του 2018, σκοράροντας μάλιστα και ένα γκολ στη διοργάνωση.
Στα 32 του χρόνια πλέον ο Παουλίνιο δεν είναι ο παίκτης που υπήρξε κάποτε, σίγουρα όμως θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά σε ένα πρωτάθλημα όπως το ελληνικό. Μιλάμε άλλωστε για ένα πολύσύνθετο οκτάρι με έφεση στο σκοράρισμα, που έχει μεγάλες παραστάσεις από το κορυφαίο επίπεδο.
Χαρακτηριστικό της ποιότητάς του είναι το γεγονός ότι στην καριέρα του έχει πάρει μεταγραφές συνολικής αξίας περίπου 127 εκατομμυρίων ευρώ, με κορυφαία στιγμή του τη συμφωνία με τη Μπαρτσελόνα το 2017, που κόστισε 40 εκατ. ευρώ στους Καταλανούς!