Σύμφωνα με τις πληροφορίες του newmoney.gr, στο διαγωνισμό δεν κατήλθαν οι ΑΒΑΞ και INTRAKAT που εμφανίζονταν να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον. Την επόμενη εβδομάδα θα συνεδριάσει η αρμόδια επιτροπή του δήμου της Αθήνας για να αξιολογήσει τις προσφορές που υποβλήθηκαν. Η σύμπραξη όλων αυτών των εταιριών (σ.σ. ΑΚΤΩΡ–ΤΕΡΝΑ–MYTILINEOS) για το μεγάλο έργο στον Ελαιώνα, αποκλείει ουσιαστικά την πιθανότητα ενστάσεων. Κάτι που, αυτόματα, αποκλείει και το ενδεχόμενο περαιτέρω καθυστερήσεων.
Σημειώνεται πως το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού θα είναι έως 40.000 θέσεις θεατών, θα έχει 1.300 θέσεις σε σουίτες, 325 υπόγειες θέσεις πάρκινγκ και εμπορικά καταστήματα. Επίσης προβλέπονται χρήσεις όπως: κύριες αθλητικές δραστηριότητες και βοηθητικών αυτών συμπληρωματικές, χώροι ιατρικής υποστήριξης και αποκατάστασης αθλητών , αίθουσες πολλαπλών χρήσεων πολιτισμού και αναψυχής, χώροι εστίασης, εμπορικές χρήσεις, πολυλειτουργικοί χώροι, χώροι άθλησης και υγιεινής, αθλητικοί ξενώνες και χώροι φιλοξενίας, χώροι συνάθροισης κοινού, εγκαταστάσεις εμπορικών εκθέσεων, χώροι εξυπηρέτησης μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Η περιοχή εγκατάστασης του νέου γηπέδου ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό οριοθετείται από τις οδούς Αγίας Άννης, στα δυτικά και Αγίου Πολυκάρπου στα βόρεια, στα νοτιοανατολικά από το ρέμα Προφήτη Δανιήλ και στα νότια από ανώνυμη οδό. Το σύνολο της έκτασης είναι 178.315,65 τ.μ.
Σύμφωνα με την απόφαση του ΥΠΕΝ, απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία του γηπέδου όσο αφορά τη ρύθμιση της κίνησης των πεζών, αποτελεί η επέκταση και προσαρμογή του σταθμού «Ελαιώνας» του Μετρό. Για τον λόγο αυτό προβλέπεται υπόγεια διάβαση σύνδεσής του με το διάδρομο πεζών, που συνδέει το Νότιο μέτωπο της Ιεράς Οδού με την περιοχή Ανάπλασης ΙΙ (γήπεδο), για την ασφαλή διέλευση των θεατών στις ώρες αιχμής.