Νίκος Χατζηνικολάου: Η απόφαση από τον ΑΝΤ1 πάρθηκε και είναι οριστική...
Ο σταθμός του Αμαρουσίου από τη νέα τηλεοπτική σεζόν θα μεταδίδει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του με τον Νίκο Χατζηνικολάου στις 19:50 και όχι στις 19:00. Έτσι, θα ξεκινά την ίδια ακριβώς ώρα με αυτό του ΣΚΑΙ, το οποίο θα παρουσιάζει και τη νέα χρονιά η Σία Κοσιώνη.
Η μάχη για την τηλεθέαση θα είναι σκληρή και μεγάλη. Το τι μέλλει γενέσθαι θα φανεί, αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ήδη στον ανταγωνισμό έχει μπει πολύ δυνατά τους τελευταίους μήνες το MEGA, πάντα ψηλά παραμένει ο ALPHA, το ίδιο και το STAR, ενώ εσχάτως... υπήρξε σφήνα και από το OPEN. Μάλιστα, στο «ανοικτό» κανάλι την παρουσίαση ειδήσεων έχει αναλάβει η Πόπη Τσαπανίδου, που πέρυσι εφμανιζόταν σε «παράθυρο» με τον Νίκο Χατζινικολάου!
Νέα παρτενέρ για τον Νίκο Χατζηνικολάου
Ο Νίκος Χατζηνικολάου επέστρεψε ανανεωμένος και ξεκούραστος από τις διακοπές και… σηκώνει μανίκια για τη νέα σεζόν.
Μάλιστα, το ρεπορτάζ αναφέρει πως ήδη έκλεισε η μεταγραφή της Κάτιας Μακρή, η οποία από το Open μετακομίζει τελικά στον ΑΝΤ1 ως σχολιάστρια στο δελτίο του Νίκου Χατζηνικολάου. Οι δύο τους είχαν συνεργαστεί άψογα και στο Star. Και η συμφωνία έκλεισε στο άψε σβήσε.
Η Μακρή παίρνει τη θέση της Πόπης Τσαπανίδου, η οποία αποχώρησε και θα παρουσιάζει πλέον το Δελτίο Ειδήσεων του OPEN, απέναντι από τον πρώην συνεργάτη της!
OPEN: Το στοίχημα της Πόπης Τσαπανίδου στο νέο τηλεοπτικό της εγχείρημα
Στο Οpen προσπαθούν να αφομοιώσουν τη μεγάλη επιτυχία των τελευταίων ημερών στο ενημερωτικό τομέα λόγω της μεγάλης και πολύωρης κάλυψης των πυρκαγιών. Η Πόπη Τσαπανίδου θα αναλάβει την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων από τις αρχές Σεπτεμβρίου θέλοντας να δώσει στο κανάλι πλέον μία συγκεκριμένη ταυτότητα, την οποία αναζητούσε ο σταθμός σχεδόν από την πρώτη μέρα λειτουργίας του.
Στον τομέα της ψυχαγωγίας είναι το μόνο κανάλι που θα επενδύσει τα λιγότερα και από θέμα χρημάτων και από θέμα προσώπων δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο τις προθέσεις του καναλάρχη για την σεζόν που έρχεται.
Σχεδόν όλες οι εκπομπές θα είναι εσωτερικής παραγωγής, όπως διαβάσαμε στο Spirto και φυσικά δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός για βραδινό show ή κάποιο reality που θα βοηθούσε στην αύξηση της τηλεθέασης.