Ολοένα και πιο ενεργό ρόλο στο μιντιακό project της «Ναυτεμπορικής» αναπτύσσει ο επιχειρηματίας Δημήτρης Μελισσανίδης, που το τελευταίο χρονικό διάστημα (όπως έχουμε γράψει κατ’ επανάληψη) συναντά δημοσιογράφους σε μια προσπάθεια να ανανεώσει και σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού τόσο την ιστορική εφημερίδα όσο και το site.

Ηδη έχει αρχίσει το «φρεσκάρισμα» στο έντυπο και κατά το προσεχές διάστημα αναμένεται να παρουσιαστεί και η νέα μορφή του naftemporiki.gr. Καθοριστικό ρόλο στις αλλαγές που επιχειρούνται σε επίπεδο εικόνας των Μέσων Μελισσανίδη έχει ο Δημήτρης Νίκας, κορυφαίος creative στον χώρο των εφημερίδων, ο οποίος προ ολίγου καιρού ανέλαβε τη διεύθυνση σχεδιασμούστη «Ναυτεμπορική».  Προερχόμενος από την «Καθημερινή» και με θητεία σε επιτελικές θέσεις στο «Εθνος», στο «Πρώτο Θέμα» και στα «Νέα», θα επιμεληθεί τον επανασχεδιασμό του ιστορικού τίτλου, καθώς και όλες τις νέες εκδοτικές δραστηριότητες του ομίλου.

Το ενδιαφέρον στα όσα σχεδιάζει ο Μελισσανίδης εστιάζεται στην προοπτική της εμπλοκής του με την τηλεόραση. Οπως έχουμε γράψει, σχεδόν σε όλες τις επαφές που έχει με δημοσιογράφους αφήνει ορθάνοικτο το ενδεχόμενο και του καναλιού, χωρίς να προσδιορίζει αν αυτό θα αναπτυχθεί διαδικτυακά ή συμβατικά. Πάντως, εκείνο που είναι σίγουρο είναι το γεγονός ότι ο Μελισσανίδης αναβαθμίζει (και ενισχύει) περαιτέρω τα στούντιο που είχε φτιάξει για το pontosnews.gr.

Μέσα από τις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις φιλοδοξεί, όπως αναφέρουν αξιόπιστες πηγές, να δημιουργήσει έναν τηλεοπτικό σταθμό που σε πρώτη φάση θα στηρίζεται στο δυναμικό της «Ναυτεμπορικής». Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να συνεργαστεί με πρόσωπα που διαθέτουν μακρά εμπειρία στον χώρο της τηλεόρασης. Επ΄ αυτού έχει κάνει τις πρώτες επαφές και όπως αναφέρουν οι γνωρίζοντες το παρασκήνιο δεν αποκλείεται σύντομα να δούμε να βγαίνει «λευκός καπνός».

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, εκείνο που σημειώνουν όσοι συνομιλούν με τον «Τίγρη» είναι η διάθεσή του να ασχοληθεί ακόμα πιο πολύ με τα media κατά το προσεχές διάστημα.

Πηγή: media.gr