Μεγάλη αλλαγή στo Open, η οποία ξάφνιασε πρωτίστως τους δημοσιογράφους του καναλιού και μετέπειτα τους τηλεθεατές που δεν πίστευαν στα μάτια τους και νόμιζαν πως είχαν κάνει λάθος κανάλι!
Όπως διαβάσαμε στις typologies.gr, επιτρέπεται πλέον η χρήση του κόκκινου χρώματος στις παρουσιάστριες, το οποίο ως τώρα το αξιοποιούσε το Mega.
To κόκκινο ως γνωστόν είναι το αγαπημένο χρώμα του Προέδρου του Ολυμπιακού και προφανώς ήταν… απαγορευτικό στο OPEN λόγω… ΠΑΟΚ!
Δείτε σχετικές φωτογραφίες:
*** ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκαλύψεις Μιχάλη Ιγνατίου: "Αυτοί θέλουν να κλείσουν το OPEN - O Σαββίδης ποτέ δεν με..." (Vid)
Τεράστια ζημιά για Ιβάν Σαββίδη - Πόσα εκατομμύρια έχασε για το OPEN - Οι πρώτες αποφάσεις
Ο Ιβάν Σαββίδης πριν από μήνες, παρουσία όλων των εργαζομένων στο OPEN, δεσμεύτηκε πως δεν πρόκειται να πουλήσει το κανάλι, παρά τα όσα ακούγονται καιρούς. «Το κανάλι δεν πωλείται. Θα χτίσουμε πάνω στην επιτυχία του τελευταίου διαστήματος. Θα ήμουν τρελός αν άφηνα έτσι μία επένδυση που έχει ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ, είχε πει χαρακτηριστικά σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, ενώ είχε ξεκαθαρίσει για τον ΠΑΟΚ, πως η ομάδα είναι η ψυχή του και δε θα την πουλήσει ποτέ. «Δεν υπάρχει τιμή πώλησης για την ψυχή»!
Λίγους μήνες μετά πάντως, κυκλοφόρησαν και τα επίσημα στοιχεία σχετικά με τα χρήματα που έχει χρειαστεί να βάλει ο Σαββίδης στο κανάλι και κυρίως τα πόσα έχει… χάσει!
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα typologies.gr, για το έτος 2020 η ιδιοκτήτρια εταιρεία του Open (Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ) δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει ισολογισμό. Το 2019 είχε κύκλο εργασιών 20.022.834 ευρώ και ζημίες 27.994.866 ευρώ, έναντι κύκλου εργασιών 15.213.603 ευρώ και ζημίων προ φόρων 21.396.741 ευρώ το 2018. H Dimera Media Ltd απέκτησε τον σταθμό από την A-Orizon Media Ltd στις 11/8/2017.
Ποια όμως θα είναι η επόμενη ημέρα για το Open;
Η ίδια ιστοσελίδα αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ της: Ο σταθμός είναι ο μοναδικός που διαφοροποιείται στην ελληνική τηλεοπτική αγορά στον ειδησεογραφικό τομέα, ενώ ειδικά την τρέχουσα σεζόν πραγματοποίησε τις μικρότερες δαπάνες στην παραγωγή προγράμματος, σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος λειτουργίας. Η έκρηξη του πολέμου από αυτήν την άποψη ωφέλησε το κανάλι, καθώς το προηγούμενο διάστημα είχε υποχωρήσει σε ποσοστά της τάξης του 4%.
Ο Γιάννης Λάτσιος ανέλαβε τη θέση του προέδρου με αποστολή να αναδιοργανώσει το κανάλι με νέες παραγωγές και η Χρύσα Μασούρου, μετακινούμενη από την ΕΡΤ, τη Διεύθυνση Προγράμματος. Προς το παρόν, εκτός από τη Μάριον Μιχελιδάκη, που εντάχθηκε στο δυναμικό του καναλιού, αναμένεται και η επιστροφή του Μανούσου Μανουσάκη, παράλληλα με την ΕΡΤ, με μία μεγάλη παραγωγή.