«Μερικές φορές η επιχείρηση έχει ένα υπερβολικά σοβαρό προφίλ. Έτσι όπως έχει η αγορά σήμερα πρέπει να κάνουμε τη διαφορά και πλέον τα παραδοσιακά εργαλεία μάρκετινγκ δεν αρκούν.
Αν και ο ιδιοκτήτης του ακινήτου είναι συντηρητικός ωστόσο χάρηκε με την απήχηση που είχε στο κόσμο», ανέφερε σε δηλώσεις του ένας από τους υπεύθυνους, αν και αρκετοί από τους ενδιαφερόμενους έχουν άλλα πράγματα στο μυαλό τους όταν καλούν στο τηλέφωνο για πληροφορίες…
Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις