Οι τελευταίοι γύροι εξελίχθηκαν σε μια απίστευτη μονομαχία ανάμεσα στον Φέτελ και τον Χάμιλτον, ωστόσο ο πρώτος από τη στιγμή που έγινε ο οδηγός της κούρσας (24ος γύρος) δεν έχασε την πρωτιά.
Ο Xάμιλτον προσπάθησε με κάθε τρόπο χρησιμοποιώντας το σύστημα της πίσω κινούμενης πτέρυγας, καθώς και αυτό της ανάκτησης της κινητικής ενέργειας.
Παρά ταύτα, ο Γερμανός κράταγε σταθερά τη θέση του και δεν είχε πρόβλημα να δει πρώτος την καρό σημαία δείχνοντας πως ακόμα και στα δύσκολα δε… μασάει. Βέβαια, με την εκκίνηση πολλοί πίστεψαν στο… θαύμα, καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε την υπέρβαση και τους πέρασε όλους.
Όμως έμεινε πρώτος για τρεις γύρους, με τα πιτ στοπ ήταν τρίτος και ύστερα έχασε τη θέση από τους Τζένσον Μπάτον και Μαρκ Γουέμπερ. Ο πρώτος, αν κι έχασε αρκετές θέσεις στην εκκίνηση, κατόρθωσε να ανακάμψει και να τερματίσει στο βάθρο. Όσον αφορά τον Γουέμπερ, πραγματοποίησε αρκετά κακή εκκίνηση, κάτι που φαίνεται ότι του κόστισε.
Από εκεί και πέρα, οι Σουμάχερ, Ρόζμπεργκ ακολούθησαν, ενώ ο Νικ Χάιντφελντ κατάφερε να τερματίσει όγδοος καλύπτοντας το χαμένο έδαφος, καθώς η φωτιά χθες στο μονοθέσιό του τον ανάγκασε να εκκινήσει από την τελευταία θέση. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δυο Sauber των Σέρχιο Πέρεζ και Καμούι Κομπαγιάσι.
Τέλος, τον αγώνα εγκατέλειψαν οι Μάσα, Κοβαλάινεν και Λιούτσι. Έτσι, ο Φέτελ πήγε στους 118 βαθμούς αφήνοντας τον Χάμιλτον στους 77 κι έχει θέσει από νωρίς τις βάσεις για το δεύτερο τίτλο της καριέρας του.
Η τελική κατάταξη
Φέτελ, Χάμιλτον, Μπάτον, Γουέμπερ, Αλόνσο, Σουμάχερ, Ρόζμπεργκ, Χάιντφελντ, Πέρεζ, Κομπαγιάσι, Πετρόφ, Ντι Ρέστα, Μπουέμι, Σούτιλ, Μαλντονάντο, Αλγκουερσουάρι, Μπαρικέλο, Τρούλι, Γκλοκ, Ντ' Αμπρόσιο, Καρθικέγιαν, Μάσα (εγκατέλειψε), Κοβαλάινεν (εγκατέλειψε), Λιούτσι (εγκατέλειψε).
Πηγή: gazzetta.gr