Οι νέες φανέλες αρχίζουν να εμφανίζονται δειλά δειλά, ενώ τα τμήματα μάρκετινγκ αρχίζουν να προμοτάρουν τα εισιτήρια διαρκείας της επόμενης σεζόν. Ειδικά στην Αγγλία με τις τιμές να είναι στα ύψη, είναι σίγουρο ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω για να πειστεί ο φίλος κάθε ομάδας. Όπως έχουμε πει και στο παρελθόν, τι καλύτερο από την επίκληση στο ποδοσφαιρικό συναίσθημα.
Παρ΄όλα αυτά και παρ” ότι όλοι ξέρουμε ότι όσα βλέπουμε είναι μάρκετινγκ, δεν γίνεται να μην συγκινείσαι βλέποντας ορισμένα από αυτά τα βίντεο να περιγράφουν με λίγες εικόνες και λίγα λόγια ακριβώς το τι είναι ο ποδοσφαιρικός οπαδισμός. Αυτό κατάφερε να κάνει και η μια από τις δυο ομάδες του Λίβερπουλ (η μεγαλύτερη για εμάς που ξέρουμε), το μπλε κομμάτι της πόλης, η ιστορική Έβερτον που δείχνει ότι προσπαθεί να σέβεται τον κόσμο της. Παρά την περσινή φοβερή χρονιά, η ομάδα του Μαρτίνεθ φέτος είναι εξαιρετικά μέτρια και ο κόσμος έχει ξενερώσει.
Έτσι ξεκίνησε η καμπάνια #WeAreChosen η οποία ανατέθηκε σε ειδικούς που κατάφεραν να φτιάξουν το προφίλ των κατόχων διαρκείας που μπορεί να μην ανανεώσουν, αλλά και ανθρώπων που είναι στο μεταίχμιο να αγοράσουν για πρώτη φορά. Η καμπάνια είχε στόχο όχι απλά να πουλήσει, αλλά να κάνει τους φιλάθλους να νιώσουν ότι είναι μέρος της ιστορίας της Έβερτον. Για το σποτάκι επιλέχθηκαν ποδοσφαιριστές και πραγματικοί φίλαθλοι, όχι κομπάρσοι ή ηθοποιοί, ώστε να βγει στο γυαλί η πραγματική εικόνα. Το σλόγκαν βασίστηκε σε μια αγαπημένη φράση των οπαδών των μπλε και είχε μεγάλη επιτυχία:
Evertonians are born, not manufactured. We do not choose, We are chosen. Those who understand need no explanation, those who don’t understand, don’t matter
ΠΗΓΗ: sombrero.gr