Μπορεί να έχει αποφασίσει ότι καλύτερος φίλος του θα είναι για πάντα ο καθρέφτης του, αλλά ανόητος δεν είναι. Αφού το πήρε απόφαση ότι στην εποχή που έπεσε δεν θα μπορέσει να γίνει ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στον κόσμο, σκέφτηκε ότι μπορεί τουλάχιστον να γίνει ο πλουσιότερος.

Νίκη είναι κι αυτό στα μάτια του. Τι σημασία έχει που είναι εκτός γηπέδου; Εφόσον εκεί μπορεί, εκεί θα την κατακτήσει. Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ άνοιξε τον δρόμο και απέδειξε ότι ένας ποδοσφαιριστής με την κατάλληλη στήριξη μπορεί να γίνει παγκόσμιο fashion icon, γιατί όχι κι αυτός; Ως διάσημος, κατέχει ήδη το bigger than life στάτους. Οι φωτογραφίες του παίζουν παντού, ο κόσμος ασχολείται με την πάρτη του, άρα ήρθε η ώρα της πραγματικής κεφαλαιοποίησης.

Πήρατε παπούτσια Ρονάλντο και τώρα πάρτε και ρούχα Ρονάλντο. Μια καρδιά μ’ ένα «Χ» να την διατρέχει και με «Love to win, hate to lose» ως σύνθημα, δεν γίνεται ν’ αποτύχει. Τι λέω, μιλάμε είναι ήδη παγκόσμια επιτυχία πριν καν κυκλοφορήσουν. Να, δείτε τον πως ποζάρει με τον Πέπε για τις promo φωτογραφίες. Ο Κριστιάνο δεν είναι πια όνομα, είναι brand. Δεν θα γίνει ποτέ Μπέκαμ γιατί δεν έχει ούτε τη φυσική γοητεία, ούτε το στυλ, ούτε την αισθητική του Άγγλου, ωστόσο είναι brand -και δυνατό μάλιστα.

Η στρατιά διαφημιστών, image makers και λοιπών κολαούζων που τρέχει από πίσω του (εν αγνοία του ίσως, αλλά δεν έχει σημασία) ξέρει καλύτερα απ’ τον καθένα πως έκανε τεράστιο αγώνα για να φτάσει ως εδω, για να κάνει δηλαδή το προϊόν της αποδεκτό και παγκόσμιο. Βλέπετε, ο Κριστιάνο από τη Μαδέιρα ήταν και παραμένει κάγκουρας πρώτου μεγέθους. Όσο τζελ και να του βάλεις στο μαλλί, όσες στημένες macho πόζες του και να απαθανατίσεις, όσο και να προσπαθήσεις να τον πείσεις ότι δεν πρέπει να φοράει χαϊμαλιά ή να αλείφεται πατόκορφα με λάδι λες και ετοιμάζεται να κατέβει σε πασαρέλα body building, αυτός πάντα θα αισθάνεται πιο άνετα μέσα στην «αληταμπουρίαση» που επέλεξε για τον εαυτό του από την εφηβεία του.

Για τον ίδιο βέβαια, όπως και -κυρίως- για την «αγορά», αυτά αφενός είναι γνωστά και αφετέρου είναι ήσσονος σημασίας. Γιατί μείζονα σημασία έχει ότι πλέον το brand επεκτείνεται και επισήμως και θα πουλήσει «τα κέρατά του», βασισμένο στον απλό κανόνα της φαντασίωσης ότι αγοράζοντας κάτι που θα έχει «την υπογραφή του CR7» θα νιώσεις για λίγο σαν κι αυτόν. Διάσημος σαν κι αυτόν, αναγνωρίσιμος σαν κι αυτόν, γκομενιάρης σαν κι αυτόν, παικταράς σαν κι αυτόν κ.ο.κ. Με λίγη γυμναστική μάλιστα μπορεί να φτιάξεις και six-pack σαν κι αυτόν -κι αν είσαι και λίγο αλάνι και το κλωτσάς το τόπι... ε, τότε ποιος σε σταματάει! Ο Ρονάλντο είναι μόδα και η μόδα επενδύει στον Ρονάλντο και τα όνειρα των πελατών του. Διαφορετικές εποχές, διαφορετικοί πρωταγωνιστές, πάντα όμως η ίδια ιστορία.

ΠΗΓΗ: Sport-fm.gr