Δεν υπονοούμε ότι ο γνωστός Mr Jumbo Απόστολος Βακάκης θα χάσει τον ύπνο του, άλλωστε η θέση του δύσκολα μπορεί να αμφισβητηθεί , όμως η είσοδος στην αγορά του πρώτου σοβαρού εν δυνάμει ανταγωνιστή είναι ένα θέμα που σίγουρα δεν μπορεί να περνάει απαρατήρητο από κανένα σοβαρό επιχειρηματία.
Όπως ανακοινώθηκε χθες τον Οκτώβριο ανοίγει το πρώτο κατάστημα της εκπτωτικής αλυσίδας Pepco σε συνεργασία με την εταιρεία Τrade Estetaes AEEAΠ του Ομίλου Φουρλή ΦΡΛΚ -1,01% 2,95 .
Το νέο κατάστημα θα λειτουργήσει στο Piraeus Retail Park στη συμβολή της Πειραιώς με την Κηφισσού στον ίδιο χώρο που σήμερα βρίσκονται αλλά τέσσερα μεγάλα καταστήματα (ΑΒ Βασιλόπουλος, McDonald’s, Μουστάκας, LC Waikiki.
Η εταιρεία επεκτείνεται ταχύτατα διεθνώς αν ληφθεί υπόψιν ότι φέτος μέσα σ΄ ένα εξάμηνο λειτούργησε 235 νέα καταστήματα.
Το 2021 εγκαινίασε συνολικά 483 νέα καταστήματα με το σύνολο του δικτύου του στο τέλος της περασμένης χρονιάς να ανέρχεται παγκοσμίως στα 3.504 καταστήματα, ενώ απασχολούσε περισσότερους από 37.000 υπαλλήλους.
Πηγή: mononews.gr
Jumbo: «Παράλογη ακρίβεια» – Αυξήθηκαν οι πωλήσεις το 8μηνο 2022
Παρά τις αντίξοες συνθήκες της αγοράς, οι πωλήσεις στα καταστήματα Jumbo βαίνουν ανοδικές, όπως προκύπτει από την ανακοίνωση της εταιρείας για τα οικονομικά αποτελέσματα 8μήνου 2022.
Σε σχετική ανακοίνωση ο όμιλος Jumbo κάνει λόγο για παράλογη ακρίβεια κι εξηγεί ότι: Οι συνθήκες στις διεθνείς αγορές προμηθειών και διακίνησης εμπορευμάτων, δεν έχουν βελτιωθεί. Η παράλογη ακρίβεια στις μεταφορές, η γεωπολιτική αστάθεια και οι αλλοπρόσαλλες τιμές Ενέργειας, επιβαρύνουν δραματικά τον προϋπολογισμό κάθε νοικοκυριού αλλά και των επιχειρήσεων.
Με προτεραιότητα τους καταναλωτές, ό όμιλος JUMBO τονίζει, ότι επιμένει να αποκλείει από τα ράφια των καταστημάτων του κάθε προϊόν στο οποίο η σχέση τιμής-ποιότητας αποβαίνει σε βάρος του καταναλωτή.
Για αυτό το λόγο, ακόμη και στον δύσκολο για το λιανεμπόριο, μήνα Αύγουστο 2022, οι καταναλωτές τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους την JUMBO στρατηγική. Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO παρουσίασαν αύξηση +13% περίπου.
Συνολικά, οι πωλήσεις για τον Όμιλο JUMBO κατά τους 8 πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριος- Αύγουστος 2022), αυξήθηκαν κατά +11% περίπου.
Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων
Ελλάδα: Για τον Αύγουστο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +12% περίπου σε σχέση με τον Αύγουστο του 2021.
Συνολικά για το οκτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +16% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.
Κύπρος: Οι πωλήσεις κατά τον Αύγουστο του 2022 αυξήθηκαν κατά +19% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία.
Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το οκτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +23% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.
Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +4% περίπου τον Αύγουστο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το οκτάμηνο του 2022 να είναι αυξημένες κατά +1% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.
Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση κατά +19% περίπου τον Αύγουστο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το οκτάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -1,5% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.