O Σάκης Τανιμανίδης και η συνοδηγός του Τζέσικα υποβάλουν το Mitsubishi L200 5ης γενιάς σε 8 σκληρές και ακραίες δοκιμασίες όπως είναι η δοκιμασία ποτάμι, η ιπτάμενη στροφή, η τρελή στροφή, η επικίνδυνη ισορροπία, ο αιωρούμενος τροχός, η extreme ανάβαση και η δοκιμασία άνω κάτω, τις οποίες μπορεί κανείς να δει στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.ikanogiaola.gr. Εκτός από τις 8 δοκιμασίες ο Σάκης Τανιμανιδης καλείται να αντιμετωπίσει και άλλες ειδικές δοκιμασίες όπως είναι να πιει το καφεδάκι του χωρίς να χυθεί από το φλυτζάνι, ενώ ο ένας τροχός του L200 βρίσκεται στον αέρα, να κουβαλήσει μία καρτέλα με 60 αβγά χωρίς να τα σπάσει ούτε ένα και τέλος “να βγάλει βόλτα το χρυσόψαρο του, τον Μπάμπη” χωρίς να χυθεί το νερό της γυάλας του.

Οι φίλοι της Mitsubishi Motors που θα ξεναγηθούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.ikanogiaola.gr μπορούν αφενός να δουν τις απρόσμενες δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλεται το L200 και ο γνωστός παρουσιαστής και αφετέρου μπορούν να συμμετέχουν και σε ένα διαγωνισμό μέσα από τον οποίο τρεις τυχεροί νικητές θα απολαύσουν τρία(3) τριήμερα ταξίδια 4Χ4 στην Κρήτη.

Η 5η γενιά του L200 που εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο τη φιλοσοφία Sport Utility Truck της Mitsubishi Motors προκειμένου να ικανοποιήσει τις συνεχώς διαφοροποιούμενες ανάγκες των παγκόσμιων πελατών pickup truck για στυλ, άνεση, οδηγησιμότητα, εξοπλισμό και αντοχή.

Περιληπτικά

  • Νέο σπορτίφ στυλ, που διατηρεί την εκφραστική σχεδίαση “J-Line” – σήμα κατατεθέν του απερχόμενου L200 (στο Double Cab) με χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής 0.40 CD και βάρος σε λογικά πλαίσια για μία άριστη αναλογία ισχύος / βάρους.

 

  • Αυξημένη ευρυχωρία σε συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις (και με τον μικρότερο κύκλο στροφής 5,9 m στην κατηγορία) και ανταγωνιστικό μήκος καρότσας .

Σημαντική αναβάθμιση της αντιληπτής ποιότητας σε συνδυασμό με καλύτερη θέση καθισμάτων και οδήγησης, βελτιωμένη οδηγική άνεση, βελτιωμένα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών & τριγμών (NVH) κλπ....για ανώτερα επίπεδα άνεσης στο ταξίδι. Πρόσθετη άνεση διπλών θυρών (δηλ. 4 πόρτες) στο Club Cab.

 

  • Νέος κινητήρας 2.4 L 154 ps / 181 ps 4N15 MIVEC Diesel – έκδοση μεγαλύτερου κυβισμού των κινητήρων 4N13 (ASX και Lancer) και 4N14 (Outlander), που επιτρέπουν τη μείωση των εκπομπών CO2 από 199 g/km του απερχόμενου L200 στα 169 g/km για το νέο L200 (έναντι 190 - 250 g/km του ανταγωνισμού).

 

  • Νέο 6 M/T (και νέο 5 A/T) για βελτιωμένες επιδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές CO2 και μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης.

 

  • Αυξημένη αντοχή λόγω σχεδίασης – χάρη στο ισχυρότερο αμάξωμα και το πλαίσιο μέχρι και τους κινητήρες μειωμένων απαιτήσεων συντήρησης (διαστήματα αλλαγής λαδιού από 15.000 km, τώρα 20.000 km, service προηγούμενου κιβωτίου Α/Τα από 80.000 km, τώρα κιβώτιο Α/Τ χωρίς απαιτήσεις συντήρησης, λεπτομερής αντιδιαβρωτική προστασία…)

 

  • Βελτιωμένη ενεργητική ασφάλεια:

  • Super Select 4WD II με ηλεκτρονικό σύστημα επιλογέα μέσω περιστροφικού χειριστηρίου.

  • 7% υψηλότερη στρεπτική ακαμψία του νέου πλαισίου

  • Βελτιστοποιημένη ρύθμιση της ανάρτησης

  • Προσθήκη συστημάτων Lane Departure Warning, Trailer Stability Assist, Hill Start Assist.

  • Προβολείς HID (με ενσωματωμένη λειτουργία φώτων ημέρας LED και προβολείς Bi-Xenon) για βελτιωμένη ορατότητα το χειμώνα ή κατά τη νυχτερινή οδήγηση.

 

  • Βελτιωμένη παθητική ασφάλεια (ενισχυμένη πατενταρισμένη δομή RISE της MMC, αερόσακος γονάτων οδηγού,)

 

  • Νέα χαρακτηριστικά εξοπλισμού όπως είναι η Κάμερα οπισθοπορείας, Σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί με διακόπτη stop/start κινητήρα, Cruise Control με ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας, Διζωνικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού A/C, Χειριστήρια αλλαγών ταχυτήτων (paddles) στο τιμόνι κ.ά.