-Η καμπάνια #FirstNeverFollows επαναπροσδιόρισε τους κανόνες του real time marketing με το hashtag της καμπάνιας να γίνεται viral σε Instagram και Τwitter επτά φορές περισσότερο από το αμέσως επόμενο brand -

 

H adidas, συνεχίζοντας μετά τον τίτλο του “most talked about brand” στο 2014 FIFA World Cup στη Βραζιλία, κέρδισε τον τίτλο του “most sharable brand” κατά τη διάρκεια ενός ποδοσφαιρικού καλοκαιριού με μεγάλες διοργανώσεις, όπως το UEFA Champions League, το Copa America και UEFA EURO 2016. Αυτή τη φορά, η ποιότητα του περιεχομένου ήταν το επίκεντρο για το brand, μετρώντας τα content shares ως την πιο αξιόλογη μορφή αλληλεπίδρασης των καταναλωτών στα social media.

Δημιουργώντας περιεχόμενο που μαγνήτισε το ενδιαφέρον του κοινού πάνω σε σημαντικούς παίκτες, ομάδες και συλλογές ποδοσφαιρικών παπουτσιών, η adidas κέρδισε την πρωτιά όσον αφορά το shareability. Ειδικά κατά τη διάρκεια του EURO 2016, με ισχυρές συνεργασίες στο δυναμικό της με τις μεγαλύτερες ομάδες όπως η Γερμανία, η Ουαλία, το Βέλγιο και η Ισπανία και τους καλύτερους παίκτες σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως οι Paul Pogba, Mesut Özil και Gareth Bale, η adidas πρoσέφερε στους χρήστες μοναδικό περιεχόμενο μέσα από σύντομα videos, GIFs και εικόνες με αποκλειστικά πλάνα, πορτρέτα των παικτών καθώς και live streaming μέσα τα κανάλια του brand, χάρη στη συνεργασία με την UEFA.

Σε προϊoντικό επίπεδο, η adidas έδωσε έμφαση στη νέα σειρά ποδοσφαιρικών παπουτσιών Mercury Pack, η οποία ξεχώρισε στα πόδια κορυφαίων παικτών, με το περιεχόμενο να εστιάζεται στο συναίσθημα του να είσαι πρώτος, ζωντανεύοντας με τον καλύτερο τρόπο στο γήπεδο το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας της adidas First never Follows”.

Πιο συγκεκριμένα*, τα shares σε Twitter, Facebook, YouTube και Instagram ξεπέρασαν τα 1,61 εκατ. Η adidas κατάφερε να κυριαρχήσει στον ημερήσιο όγκο shares τις 27 από τις 30 ημέρες του τουρνουά. Χαρακτηριστικό είναι ότι το share of voice της adidas, όσον αφορά τη χρήση hashtag, ήταν επτά φορές υψηλότερο από ότι το αμέσως επόμενο brand, με 685 χιλ. αναφορές σε Instagram και Twitter, επιβεβαιώνοντας πως εκτός από την καμπάνια με το μεγαλύτερο shareability, η adidas ήταν επίσης και το brand με το μεγαλύτερο visibility.

* Για την μέτρηση των αποτελεσμάτων στις καμπάνιες χρησιμοποιήθηκαν ειδικά εργαλεία social media monitoring: Sysomos, Sprinklr, Tubular Labs, Simply Measured και native analytic tools στις πλατφόρμες των social media.