·         Τροχοί της Marchesini

·         Ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή: βαλβίδες, θάλαμοι καύσης και έμβολα

·         Θα διατίθεται αγωνιστικό κιτ

 

Οπτικά, τα ένθετα από ανθρακονήματα και οι χρυσαφί λωρίδες που είναι ενσωματωμένες στη βαφή Tricolourσηματοδοτούν τη διαφορά της FirebladeSP2  από τη στάνταρ έκδοση,  ενώ οι χρυσαφί τροχοί της Marchesini  (που μειώνουν τη ροπή αδρανείας στον εμπρός/πίσω τροχό κατά 18/9%) είναι ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης. Ωστόσο οι πραγματικές διαφορές – και αυτό που δίνει στην FirebladeSP2 την απόλυτη αγωνιστική  υπεροχή – βρίσκονται μέσα στον κινητήρα, και κατ’ επέκταση στα εξαρτήματα που μπορούν να προστεθούν από τα δύο διαθέσιμα αγωνιστικά κιτ.

Ενώ η διάμετρος των κυλίνδρων στα 76mmείναι ίδια με της SP, η κυλινδροκεφαλή της FirebladeSP2 φέρει βαλβίδες εισαγωγής κατά 1mmμεγαλύτερες (31.5mm) και εξαγωγής κατά 1.5mm(25.5mm), σε περιεχόμενες  γωνίες 10°/12° αντίστοιχα (από 11°/11°). Η περιφέρεια των βαλβίδων παραμένει η ίδια, διατηρώντας το πλάτος της κυλινδροκεφαλής.

Έχοντας ίδια αναλογία συμπίεσης 13.0:1, χρησιμοποιεί σχήματα βαλβίδων και βελτιστοποιημένους θαλάμους καύσης για καλύτερη απόδοση. Επιμηκυμένα μπουζί και υδροχιτώνια ‘σφιχτά’ γύρω από τους  θαλάμους καύσης βελτιώνουν την ψύξη: αυτή η τεχνολογία προέρχεται απευθείας από την RC213V, το εργαλείο της Hondaστο MotoGP.

Τα έμβολα χρησιμοποιούν μία αποκλειστική σχεδίαση κορώνας με θερμική επεξεργασία που ενισχύει την περιοχή γύρω από την υποδοχή του πείρου που είναι πιο κοντός κατά 2.5mm(μειώνοντας το βάρος κατά 8gανά κύλινδρο). Έτοιμα για συνεργασία με εκκεντροφόρους υψηλής βύθισης, τα «ποτηράκια» φέρουν εξωτερική διάμετρο αυξημένης διαμέτρου κατά 2mm(28mm), ενώ το συνολικό ύψος και η διατομή έχουν μειωθεί, εξοικονομώντας βάρος.

Οι συσκευές ηλεκτρονικού ελέγχου της FirebladeSP2 είναι ίδιες με αυτές της SP, με αποκλειστικές  ρυθμίσεις για την SP2. Ένα αγωνιστικό κιτ θα διατίθεται για χρήση στην πίστα, είτε για αγώνες ή trackdays.