Για 3η φορά το Ελληνικό πλήρωμα του Honda Civic Type-R, της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. , Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda στην Ελλάδα, με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ, ανέβηκε στην ράμπα του τερματισμού του 85ου Rallye Automobile Monte Carlo, 1ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι για το 2017. Το ελληνικο πλήρωμα τερμάτισε στην 44η θέση της γενικής καταάξης με συνολικό χρόνο 5:19:24.5.
Ο οδηγός του Civic Type-R ανεβαίνοντας στην ράμπα του τερματισμού εμπρός από το Παλάτι της Πριγκίπησας του Monaco δήλωσε: «είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε για 3η φορά να ανεβούμε στη ράμπα του τερματισμού του 85ου Rallye Automobile Monte Carlo. Ο φετινός αγώνας που σημαδεύτηκε από το θάνατο του φωτορεπόρτερ στην 1η κιόλας ειδική διαδρομή ήταν πολύ δύσκολος κυρίως εξαιτίας του πάγου αλλά και των απότομων καιρικών αλλαγών. Το αυτοκινήτο μας δεν παρουσίασε κανένα τεχνικό πρόβλημα καθώς δεν χρειάστηκε να αλλάξουμε ούτε μία βίδα. Αυτό που μας ταλαιπώρησε αφάναστα ήταν η αντικατάσταση του ρεζερβουάς καυσίμου με άλλο εξαιτίας των νέων τεχνικών προδιαγραφών. Ευτυχώς τα προβλήματα αντιμετωπίσθηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα και καταφέραμε στο τέλος να περάσουμε με επιτυχία τη γραμμή του τερματισμού. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μας έπαιξαν οι μηχανικοί της ομάδος καθώς επίσης και η συνοδηγός μου η οποία εκτός από το να διαβάζει τις σημειώσεις των ειδικών διαδρομών έριχνε πάγο ή νερό στην αντλία καυσίμου του ρεζερβουάρ που βρίσκονταν δίπλα από το κάθισμα του συνοδηγού.»
Με το ξεκίνημα του αγώνα την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου ακυρώθηκε η πρώτη νυκτερινή ειδική διαδρομή Entrevaux εξαιτίας του θανατηφόρου ατυχήματος με θύμα ένα φωτορεπόρτερ που κάλυπτε τον αγώνα ενώ στο τελευταίο 4ο σκέλος ακυρώθηκε η ειδική διαδρομή Luceram εξαιτίας της ραγδαίας επιδείνωσης της κακοκαιρίας στην περιοχή. Οι άσχημες καιρικές συνθήκες και ο πάγος οδήγησαν πολλά αυτοκίνητα σε εξόδους, τα οποία επανέρχονταν στον αγώνα χάρη στη βοήθεια των θεατών που είχαν κατακλήσει τις ειδικές διαδρομές.
To 85ο Rallye Automobile Monte Carlo, ήταν ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2017 και πραγματοποιήθηκε από τις 16-22 Ιανουαρίου 2017. Η εκκίνηση δόθηκε εμπρός από το Place du Casino στο Monte Carlo και ο τερματισμός εμπρός από το παλάτι της Πριγκίπησας του Monaco. Ο αγώνας του 2017 περιλάμβάνε 17 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 382.65 χιλιομέτρων. Στο 1ο σκέλος στις 19/1 ο αγώνας περιλάμβανε 2 νυκτερινές ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 46,74 χλμ., στο 2ο σκέλος στις 20/1 ο αγώνας περιλάμβανε 6 ειδικές διαδρομές μήκους 160,8 χλμ., στο 3ο σκέλος στις 21/1 είχε 5 ειδικές διαδρομές μήκους 121,39 χλμ και στο 4ο σκέλος στις 22/1 περιλάμβανε 4 ειδικές διαδρομές μήκους 57,72 χλμ.
Η τελική κατάταξη των πληρωμάτων είναι:
α/α | Νο |
| Οδηγός – Συνοδηγός |
| Αυτοκίνητο |
| Χρόνος |
1. | #1 |
|
| Ford Fiesta WRC '17 | RC1 | 4:00:03.6 | |
2. | #10 |
|
| Toyota Yaris WRC | RC1 | 4:02:18.6 | |
3. | #2 |
|
| Ford Fiesta WRC '17 | RC1 | 4:03:01.4 | |
4. | #6 |
|
| Hyundai i20 Coupe WRC | RC1 | 4:03:39.4 | |
5. | #14 |
|
| Citroën DS3 WRC | RC1 | 4:03:51.4 | |
6. | #3 |
|
| Ford Fiesta WRC '17 | RC1 | 4:06:48.6 | |
7. | #31 |
|
| Škoda Fabia R5 | RC2 | 4:09:36.3 | |
8. | #32 |
|
| Škoda Fabia R5 | RC2 | 4:13:01.7 | |
9. | #8 |
|
| Citroën C3 WRC | RC1 | 4:14:47.4 | |
10. | #40 |
|
| Ford Fiesta R5 | RC2 | 4:16:13.0 | |
11. | #76 |
|
| Škoda Fabia R5 | RC2 | 4:16:20.0 | |
12. | #39 |
|
| Ford Fiesta R5 | RC2 | 4:19:32.1 | |
13. | #35 |
|
| Ford Fiesta R5 | RC2 | 4:21:13.1 | |
14. | #78 |
|
| Ford Fiesta R5 | RC2 | 4:27:19.6 | |
15. | #5 |
|
| Hyundai i20 Coupe WRC | RC1 | 4:30:56.1 | |
16. | #11 |
|
| Toyota Yaris WRC | RC1 | 4:32:20.4 | |
17. | #38 |
|
| Citroën DS3 R5 | RC2 | 4:36:48.1 | |
18. | #42 |
|
| Ford Fiesta R5 | RC2 | 4:39:47.1 | |
19. | #71 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 4:39:55.8 | |
20. | #80 |
|
| Ford Fiesta R5 | RC2 | 4:42:56.3 | |
21. | #67 |
|
| Renault Clio RS R3T | RC3 | 4:49:18.3 | |
22. | #101 |
|
| Renault Clio R3 | RC3 | 4:49:50.9 | |
23. | #63 |
|
| Renault Clio RS R3T | RC3 | 4:49:55.8 | |
24. | #105 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 4:51:40.3 | |
25. | #65 |
|
| Renault Clio RS R3T | RC3 | 4:51:45.4 | |
26. | #23 |
|
| Porsche 997 GT3 RS 4.0 RGT | RGT | 4:53:55.0 | |
27. | #89 |
|
| Škoda Fabia R5 | RC2 | 4:55:04.5 | |
28. | #81 |
|
| Ford Fiesta R5 | RC2 | 4:55:11.2 | |
29. | #20 |
|
| Citroën DS3 WRC | RC1 | 4:55:49.7 | |
30. | #106 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 4:55:54.4 | |
31. | #75 |
|
| Hyundai i20 R5 | RC2 | 4:56:03.8 | |
32. | #100 |
|
| Citroën DS3 R3T Max | RC3 | 4:56:37.9 | |
33. | #96 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 4:59:58.7 | |
34. | #92 |
|
| Citroën DS3 R3T | RC3 | 5:00:40.9 | |
35. | #107 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 5:01:33.9 | |
36. | #110 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 5:03:16.6 | |
37. | #109 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 5:03:16.8 | |
38. | #111 |
|
| Citroën C2 R2 | RC4 | 5:11:11.4 | |
39. | #88 |
|
| Ford Fiesta R5 | RC2 | 5:15:28.7 | |
40. | #99 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 5:15:56.4 | |
41. | #102 |
|
| Renault Clio R3 | RC3 | 5:16:42.8 | |
42. | #87 |
|
| Ford Fiesta R2 | RC4 | 5:17:08.9 | |
43. | #95 |
|
| Renault Clio R3 | RC3 | 5:17:33.7 | |
44. | #94 |
|
| Honda Civic Type-R R3 | RC3 | 5:19:24.5 | |
45. | #27 |
|
| Fiat 124 Abarth Rally RGT | RGT | 5:20:09.2 | |
46. | #97 |
|
| Citroën DS3 R3T Max | RC3 | 5:26:43.7 | |
47. | #104 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 5:31:15.5 | |
48. | #93 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 5:31:37.6 | |
49. | #113 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 5:33:39.9 | |
50. | #116 |
|
| Renault Twingo RS R1 | RC5 | 5:38:18.3 | |
51. | #114 |
|
| Citroën C2 R2 Max | RC4 | 5:44:11.2 | |
52. | #112 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 5:52:37.6 | |
53. | #115 |
|
| Renault Twingo RS R1 | RC5 | 5:57:05.0 | |
54. | #98 |
|
| Peugeot 208 R2 | RC4 | 6:11:58.7 |