Οι επιδόσεις του κινητήρα συνδυάζουν υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές με αξιοσημείωτη, μέγιστη ισχύ.
Περιεχόμενα:
1 Εισαγωγή
2 Επισκόπηση μοντέλου
3 Βασικά χαρακτηριστικά
4 Τεχνικά χαρακτηριστικά
1. Εισαγωγή
Μία μοτοσυκλέτα 250ccδιπλής χρήσης καλύπτει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων: κινείται με άνεση στην πυκνή αστική κυκλοφορία χάρη στο ελαφρύ βάρος, τις slimαναλογίες και την εξαιρετική ευελιξία της, ενώ η ανάρτηση, η απόσταση από το έδαφος και το ύψος της σέλας υπόσχονται οδηγική απόλαυση και άνεση σε κακοτράχαλα οδοστρώματα και συνθήκες εκτός δρόμου. Ανοίγει νέους ορίζοντες στους λάτρεις των δύο τροχών ανεξάρτητα από το επίπεδο εμπειρίας του αναβάτη. Το HondaCRF250 Rallyείναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.- Επίσημος Εισαγωγές-Διανομέας της Hondamotoστην Ελλάδα στην τιμή των6.490€.
Βασισμένη σχεδιαστικά στη αγωνιστική HRCCRF450 RALLYDakar, η CRF250 RALLYφέρνει κάτι νέο στην αγορά.Πέρα από το ότι είναι ικανή να τρέξει σε ειδικές διαδρομές της ερήμου, προσφέρει και μία πραγματική αίσθηση περιπέτειας σε αναβάτες που προτιμούν μία ελαφριά, ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα. Σε όλο τον κόσμο ή μέσα στην πόλη, η CRF250 RALLYβρίσκεται στο στοιχείο της.
MrEijiSugiyama, Επικεφαλής Προγράμματος (LPL) 17YMCRF250 RALLY
«Η κατηγορία μοντέλων ‘rallyreplica’ μας συναρπάζει, ενώ οι προσπάθειες και τα επιτεύγματα της TeamHRCστο RallyDakarέχουν παγκόσμια απήχηση. Πραγματικά θέλαμε να εξελίξουμε τις ικανότητες της CRF250Lκαι να ανοίξουμε νέους ορίζοντες για αναβάτες όλων των ηλικιών. Με τη CRF250 RALLYξεκινήσαμε να δημιουργήσουμε μία μοτοσυκλέτα που μοιάζει με την εργοστασιακή CRF450 RALLYτης HRC, είναι απολαυστική για αποδράσεις εντός και εκτός δρόμου, άνετη στο ταξίδι και χρήσιμη και πρακτική στην καθημερινότητα. Το πνεύμα Rally-raidείναι διάχυτο σε κάθε είδους διαδρομή.”
HondaCRF250 RALLY– Η Περιπέτεια του Σαββατοκύριακου!
2. Επισκόπηση μοντέλου
Η CRF250 RALLYχρησιμοποιεί τη CRF250Lως βάση, και με την προσθήκη κάποιων διαφορετικών στοιχείων γίνεται μία μοναδική πρόταση στην αγορά των μοτοσυκλετών. Στυλιστικά είναι εμπνευσμένη από την αγωνιστική HRCCRF450 RALLY. Μπροστά, η ανεξάρτητη ζελατίνα, το φέρινγκ και τα καλύμματα του ψυγείου παρέχουν προστασία από τον αέρα, ενώ η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα αποπνέει ένα μινιμαλιστικό στυλ MX. Οι ασύμμετροι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, όπως και τα φλας.
Το μεγάλο ρεζερβουάρ υπόσχεται άφθονη αυτονομία, και τα νέα ψηφιακά όργανα περιλαμβάνουν δείκτη στάθμης καυσίμου και στροφόμετρο. Οι μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και το μεγάλο ύψος από το έδαφος αποτελούν εχέγγυα σε μεγάλες αποστάσεις εκτός δρόμου, ενώ ένας μεγαλύτερος, πλευστός εμπρός δίσκος – και το ABSπου μπορεί να απενεργοποιηθεί για το πίσω φρένο – παρέχει αξιόπιστη επιβράδυνση. Ο κινητήρας προδιαγραφών EURO4 αποδίδει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές και αξιοσημείωτη μέγιστη ισχύ, λόγω των αλλαγών που έχουν γίνει σε σχέση με την CRF250L, όπως: ανανεωμένο σύστημα PGM-FIκαι σώμα ψεκασμού, νέα εισαγωγή στο φιλτροκούτι και ελαφριά εξάτμιση.
3. Βασικά Χαρακτηριστικά
3.1 Στυλ & Εξοπλισμός
Η CRF250 RALLYείναι μία μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για μεγάλες αποστάσεις, κάτι το οποίο υποδηλώνει και το στυλ της. Προερχόμενα από τη CRF450 RALLY, η ανεξάρτητη ζελατίνα, το πάνω/κάτω φέρινγκ και τα πλαϊνά καλύμματα προστατεύουν αποτελεσματικά τον αναβάτη από τα καιρικά φαινόμενα. Χούφτες παρέχουν προστασία για τα χέρια και τις μανέτες του φρένου και του συμπλέκτη.
Από τη μέση και πίσω η μοτοσυκλέτα παραπέμπει περισσότερο σε ΜΧ στυλ, με πλαϊνά πάνελ και επέκταση της σέλας στο ρεζερβουάρ που βοηθούν τον αναβάτη να κινείται πιο άνετα. Μία ποδιά προστατεύει το κάτω τμήμα της μοτοσυκλέτας, ενώ ο επιλογέας σχέσεων έχει αναδιπλούμενο άκρο. Το ύψος της σέλας είναι 895mm, 20mmψηλότερη από της CRF250L.
Ο προβολέας περιλαμβάνει μία συμπαγή, ασύμμετρη διπλή μονάδα LED, ενώ το πίσω φως, τα φλας LEDκαι η βάση της πινακίδας κυκλοφορίας είναι διακριτικά τοποθετημένα. Τα εργονομικά ψηφιακά όργανα περιλαμβάνουν ταχύμετρο, στροφόμετρο και επιπλέον δείκτη στάθμης καυσίμου και ρολόι.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου 10.1L(συμπεριλαμβανομένης της ρεζέρβας 1,6L) προσφέρει αυτονομία πάνω από 320kmχάρη σε μία κατανάλωση 33,3km/l(WMTCmode). Η επίπεδη τάπα συνδυάζει πρακτικότητα καθώς παραμένει σταθερή στο ρεζερβουάρ σε κάθε ανεφοδιασμό και καλαισθησία..
Η CRF250 RALLYβάφεται στο αγωνιστικό ExtremeRedτης Hondaσαν βάση, με μαύρα και λευκά ένθετα εμπνευσμένα από τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της HRC.
3.2 Πλαίσιο
Το ατσάλινο πλαίσιο της CRF250 RALLYαποτελείται από δύο δοκούς οβάλ διατομής και ημίδιπλο κάτω τμήμα. Ένα μεταξόνιο 1.455mmσυνδυάζεται με γωνία κάστερ 28.1° με ίχνος 114mmκαι απόσταση από το έδαφος 270mm(15mmεπιπλέον της CRF250L). Το βάρος με τα υγρά είναι 157kg.
Ένα νέο ανεστραμμένο πιρούνι 43mmτης Showaπροσφέρει την ίδια διαδρομή 250mmμε το άλλο μοντέλο, αλλά με πρόσθετο συνολικό μήκος 50mm. Ελαφρύ και άκαμπτο, στη μία πλευρά εδράζει το ελατήριο και στην άλλη το αμορτισέρ. Τόσο ο συντελεστής ελατηρίων όσο και η απόσβεση έχουν βελτιστοποιηθεί σύμφωνα με την περιπετειώδη φύση της CRF250 RALLYκαι τις φιλοδοξίες της για μεγάλες αποστάσεις. Ένας άξονας τροχού 17mm(2mmμεγαλύτερης διαμέτρου) βελτιώνει την αντοχή και την αίσθηση ελέγχου.
Η πίσω ανάρτηση Pro-Linkδιαθέτει διαδρομή 265mm, 25mmεπιπλέον της CRF250L, αλλά και ένα σχεδιαστικά αναθεωρημένο μοχλικό για οδηγική άνεση. Το αμορτισέρ της Showaείναι μονού θαλάμου με διάμετρο κυλίνδρου 40mm.
Το κωνικό αλουμινένιο ψαλίδι είναι χυτό και μονοκόμματο, ώστε να προσφέρει την ιδανική ακαμψία ενώ παράλληλα μειώνει τη μη αναρτώμενη μάζα. Εξελασμένο αλουμίνιο χρησιμοποιείται για το σύστημα ρύθμισης της αλυσίδας.
Για βελτίωση της πέδησης, ένας πλευστός κυματοειδής δίσκος 296mmσυνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων. ABSδύο καναλιών περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό.
Κομψές μαύρες ζάντες από Alumiteαλουμίνιο (21-ιτσών μπροστά/18 πίσω) χαρακτηρίζουν τη CRF250 RALLY, ενώ συνδυάζονται με ελαστικά τύπου enduro(μπροστά: 3.00-21 51P, πίσω: 120/80-18M/C62P).
3.2 Κινητήρας
Οι επιδόσεις του υδρόψυκτου, μονοκύλινδρου κινητήρα DOHC250ccτης CRF250 RALLYεστιάζουν τόσο στη ροπή στις χαμηλές στροφές όσο και στην μέγιστη ισχύ και τη γραμμική απόδοση. Η μέγιστη ισχύς των 18.2kWαποδίδεται στις 8.500rpmμε τη μέγιστη ροπή των 22.6Nmνα επιτυγχάνεται στις 6.750rpm.
Το PGM-FIτροφοδοτεί το μίγμα καυσίμου/αέρα μέσω μια πεταλούδας 38mm. Ο αέρας από το φιλτροκούτι εισέρχεται μέσω σωλήνα άμεσης σύνδεσης. Το σιλανσιέ έχει διάμετρο 115mm, φιλοξενεί τον καταλύτη και χρησιμοποιεί δύο θαλάμους. Ο σωλήνας εξαγωγής μεγάλης διαμέτρου βοηθά στην αναπνοή και ισχύ του κινητήρα.
Ο κινητήρας χρησιμοποιεί ένα συμπαγές σύστημα κίνησης βαλβίδων με κοκοράκια και κυλινδροκεφαλή με διάμετρο και διαδρομή 76x55mm. Ένας έκκεντρος κύλινδρος μειώνει τις απώλειες τριβής, ενώ το έμβολο ενσωματώνει ένα ειδικό επιφανειακό υλικό και επίστρωση μολυβδαινίου. Η αντλία λαδιού περιλαμβάνει μία εσωτερική βαλβίδα ανακούφισης ώστε να μην αεριοποιείται το λιπαντικό.
Τα κομβία του στροφάλου φέρουν μεταλλικά, διαιρούμενα κουζινέτα, κάτι που εξοικονομεί βάρος, εξομαλύνει τη λειτουργία του κινητήρα, αυξάνει την ακαμψία και ελαχιστοποιεί τη μεταβολή της εσωτερικής διαμέτρου λόγω θερμικής διαστολής.
Ένας πρωτεύων αντικραδασμικός άξονας μειώνει περαιτέρω τους κραδασμούς, ενώ το εξατάχυτο κιβώτιο και ο συμπλέκτης έχουν κατασκευαστεί για να αντέχουν την πρόσθετη καταπόνηση που επιφέρει η οδήγηση off-road. Το ψυγείο με ικανότητα απαγωγής θερμότητας 10,7 kW, είναι εφοδιασμένο με ένα ελαφρύ βεντιλατέρ ώστε να διατηρεί ομοιόμορφες θερμοκρασίες ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες.
Ο κινητήρας της CRF250 RALLYείναι προδιαγραφών EURO4.
4. Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος | Υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, DOHC |
Χωρητικότητα κινητήρα (κ.εκ.) | 250cc |
Αριθμός βαλβίδων | 4 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 76.0 x 55.0 |
Σχέση Συμπίεσης | 10.7:1 |
Μέγιστη Ισχύς | 18.2kW/8500rpm |
Μέγιστη Ροπή | 22.6Nm/6750rpm |
Χωρητικότητα σε λάδι | 1.8L |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ |
|
Σύστημα τροφοδοσίας | PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου | 10.1L |
Κατανάλωση καυσίμου | 33.3L/100km(*) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Εκκίνηση | Μίζα |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V-7AH |
Ισχύς ACG | 324W / 5000rpm |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Τύπος συμπλέκτη | Υδραυλικός, Υγρός Πολύδισκος |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6-σχέσεων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος | Ατσάλινο, δύο δοκών |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ |
|
Διαστάσεις (ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος) | 2210 x 900 x 1425mm |
Μεταξόνιο | 1455mm |
Γωνία κάστερ | 28.1° |
Ίχνος | 114mm |
Ύψος σέλας | 895mm |
Ελάχιστο ύψος από το έδαφος | 270mm |
Βάρος (γεμάτη) | 157kg |
Κύκλος στροφής | 2.3m |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Εμπρός | Ανεστραμμένοπιρούνι43mm |
Πίσω | Prolinkμε μονή ανάρτηση |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Ζάντα εμπρός | 21 ιντσών |
Ζάντα πίσω | 18 ιντσών |
Ελαστικό εμπρός | 3.00-21 51P |
Ελαστικό πίσω | 120/80-18M/C 62P |
ΦΡΕΝΑ |
|
ABS | 2 καναλιών |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ |
|
Όργανα | Ψηφιακά |
Προβολέας | LED |
Πίσω φως | Λάμπα 12V 21/5W |
Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.
(*)Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές έχουν προκύψει από δοκιμές της Hondaσε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από την WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.