Συγκεκριμένα, η εταιρία διακρίθηκε στις εξής κατηγορίες:
GOLD ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Πωλητών για το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Πωλητών WIND σε 360°
SILVER ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Εξυπηρέτηση – Ικανοποίηση Πελατών για την Αριστεία στην εξυπηρέτηση του Πελάτη
SILVER ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Πωλήσεις μέσω Internet για την Q Countdown offers
SILVER ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Καινοτόμο Προϊόν/ υπηρεσίας για το Q NHS- Η πρώτη κάρτα Υγείας στην Καρτοκινητή
BRONZE ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Καινοτομία στις Πωλήσεις / Νέα – Εναλλακτικά Κανάλια Πώλησης για το WIND Sales Club
«Αυτά τα βραβεία επιβεβαιώνουν ότι για όλους εμάς στην WIND, η εμπειρία του Πελάτη στην πώληση αλλά και συνολικά στην εξυπηρέτηση αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα. Με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, με το 3 φορές μεγαλύτερο WIND δίκτυο 4G και από κάθε σημείο επαφής, δείχνουμε ποιοι είμαστε και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε δυναμικά ικανοποιώντας τις ανάγκες των Πελατών μας», ανέφερε η Μαργαρίτα Γεροντοπούλου, Customer Experience Senior Manger της WIND.
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε κριτική επιτροπή από επαγγελματίες του χώρου, καθηγητές πανεπιστημίου και εκπροσώπους του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) με πολυετή επαγγελματική / ερευνητική εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων.
Tα βραβεία Sales Excellence αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις βέλτιστες πρακτικές πωλήσεων σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους στην Ελλάδα.