Για να τιμήσει το γεγονός, η εταιρία οργάνωσε ειδική τελετή την οποία παρακολούθησε ο Πρόεδρος & CEO Takahiro Hachigo στο Εργοστάσιο του Kumamoto στην Ιαπωνία, όπου παράγεται το Super Cub.
Η μαζική παραγωγή της πρώτης γενιάς Super Cub C100 ξεκίνησε τον Αύγουστο του 1958 στο Εργοστάσιο του Yamato, βόρια του Τόκιο. Η άμεση επιτυχία των πωλήσεων ήταν αποτέλεσμα αρκετών χαρακτηριστικών όπως: η αντοχή και απόδοση του ισχυρού τετράχρονου κινητήρα 50cc (σε αντίθεση με τους δίχρονους κινητήρες που ήταν η τάση της εποχής), η μοναδική σχεδίαση με χαμηλό πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς, ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης χωρίς μανέτα και η μεγάλη, προστατευτική ποδιά.
Αν και στην πορεία υπήρξαν πολλές βελτιώσεις, η βασική φιλοσοφία του παπιού παρέμεινε ίδια από τότε που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά Super Cub, με το μοναδικό του στυλ να συνεχίζεται μέχρι τα σημερινά μοντέλα. Τόσο εμβληματική είναι η σχεδίασή του, ώστε το 2014 το Super Cub έγινε το πρώτο όχημα που καλύπτεται από ‘τρισδιάστατη’ πατέντα στην Ιαπωνία.
Τώρα, η Honda παράγει τα μοντέλα Super Cub σε 16 εργοστάσια σε 15 χώρες σε όλο τον κόσμο. Πωλείται και οδηγείται σε περισσότερες από 160 χώρες.
Ο Takahiro Hachigo, Πρόεδρος & Εκπρόσωπος Δ.Σ., CEO της Honda Motor Co., Ltd. σχολίασε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης:
«Το Honda Super Cub, που δημιουργήθηκε στην Ιαπωνία, ενσαρκώνει το πάθος της Honda να προσφέρει σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο τη χαρά να επεκτείνουν τις δυνατότητές τους, ακολουθώντας μία ασυμβίβαστη τακτική προϊοντικής εξέλιξης, που βάζει πάνω απ’ όλα τον πελάτη. Σαν αποτέλεσμα, η σειρά Super Cub έχει αγαπηθεί από πελάτες σε όλο τον κόσμο και κατάφερε να φτάσει το ορόσημο αθροιστικής παραγωγής των 100 εκατομμυρίων μονάδων. Η Honda θα εξακολουθήσει να βρίσκεται στο προσκήνιο σε μία εποχή αλλαγών και να αγωνίζεται να προσφέρει προϊόντα που ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών.»
Ιστορικά Ορόσημα της Σειράς Honda Super Cub
1958 Ξεκινούν οι πωλήσεις του Super Cub C100
Αερόψυκτος 4-χρονος, μονοκύλινδρος κινητήρας 49cc OHV με 4,5 hp (ίππους)
1959 Ξεκινούν οι εξαγωγές στις ΗΠΑ
1961 Η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή της σειράς Super Cub φτάνει το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου
Ξεκινά η παραγωγή εκτός Ιαπωνίας (βασισμένη σε κιτ εξαρτημάτων) στην Ταϊβάν
1964 Ξεκινούν οι πωλήσεις του Super Cub C65 (ο πρώτος κινητήρας OHC)
1966 Ξεκινούν οι πωλήσεις του Super Cub C50 (κινητήρας OHC)
1967 Η αθροιστική παραγωγή της σειράς Super Cub φτάνει το ορόσημο των 5 εκατομμυρίων
1974 Η αθροιστική παραγωγή της σειράς Super Cub φτάνει το ορόσημο των 10 εκατομμυρίων
1983 Ξεκινούν οι πωλήσεις του Super Cub 50 Super Custom
Επιτυγχάνεται κατανάλωση 180km/lit (δοκιμή με σταθερή ταχύτητα 30km/h)
1988 Ξεκινούν οι πωλήσεις του Press Cub
1992 Η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή της σειράς Super Cub φτάνει το ορόσημο των 20 εκατομμυρίων
1997 Ξεκινούν οι πωλήσεις του Little Cub
2005 Η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή της σειράς Super Cub φτάνει το ορόσημο των 50 εκατομμυρίων
2007 Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού καυσίμου PGM-FI της Honda τοποθετείται στα Super Cub 50, Press Cub 50 και Little Cub.
2008 Η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή της σειράς Super Cub φτάνει το ορόσημο των 60 εκατομμυρίων (Απρίλιος)
50η επέτειος πωλήσεων του Super Cub
2009 Ξεκινούν οι πωλήσεις των Super Cub 110 και Super Cub 110 Pro
2013 Ξεκινούν οι πωλήσεις του Cross Cub
2014 Το Super Cub με το σχήμα του γίνεται το πρώτο όχημα που αποκτά ‘τρισδιάστατη’ πατέντα στην Ιαπωνία
Η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή μοτοσικλετών της Honda φτάνει το ορόσημο των 300 εκατομμυρίων