ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΑΙΚΤΕΣ
Οι σεναριογράφοι του «Αφεντικά για Σκότωμα», Τζον Φράνσις Ντάλεϊ και Τζόναθαν Γκόλντσταϊν, αναλαμβάνουν τη σκηνοθεσία μιας ξεκαρδιστικής κωμωδίας που παίζει χωρίς κανόνες με το μυαλό όχι μόνο των χαρακτήρων αλλά και των θεατών. Οι Τζέισον Μπέιτμαν («Horrible Bosses»,»Arrested Development», «Ozark») και η υποψήφια για Όσκαρ Ρέιτσελ ΜακΆνταμς («Spotlight», «Dr. Strange») πρωταγωνιστούν σε μία απίθανη ιστορία, όπου η μία ανατροπή διαδέχεται την άλλη καθώς παίρνουν μέρος σ΄ ένα παιχνίδι που θα αποδειχθεί είτε το πιο διασκεδαστικό είτε το τελευταίο της ζωής τους! 

Το καστ συμπληρώνουν οι καταπληκτικοί Μπίλι Μαγκνούσεν («Bridge of Spies», «American Crime Story»), Σάρον Χόργκαν («Catastrophe»), Λαμόρν Μόρις («New Girl»), Κάιλι Μπένμπαρι («Pitch»), Τζέσε Πλίμονς («Black Mass», «Fargo»), Ντάνι Χιούστον («Wonder Woman», «X-Men Origins: Wolverine»), Τσέλσι Περέτι («Brooklyn Nine-Nine»), Μάικλ Χολ («Dexter», «Six Feet Under») και Κάιλ Τσάντλερ («Manchester by the Sea», «Bloodline»). Το δαιμόνιο και καταιγιστικό σενάριο αυτής της γεμάτης ποπ αναφορές κωμωδίας φέρει την υπογραφεί του Μαρκ Πέρεζ («Accepted»).

Σύνοψη 
Κάθε εβδομάδα, ο Μαξ (Μπέιτμαν) και η Άννι (ΜακΆνταμς) είναι πιστοί στο εβδομαδιαίο ραντεβού τους για επιτραπέζια παιχνίδια με φίλους. Αυτή τη φορά όμως, ο Μπρουκς (Κάιλ Τσάντλερ), ο χαρισματικός αδερφός του Μαξ, βάζει πολύ ψηλά τον πήχη: τους προσκαλεί να πάρουν μέρος σ’ ένα παιχνίδι μυστηρίου γεμάτο δολοφονίες, κακοποιούς, ομοσπονδιακούς πράκτορες, όπου τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και παιχνιδιού δεν είναι τόσο ευδιάκριτα…

Όπως, για παράδειγμα, όταν ο Μπρουκς πέφτει θύμα απαγωγής. Είναι αυτό μέρος του παιχνιδιού ή όχι; Αλλά καθώς οι έξι, ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί μεταξύ τους, παίκτες τα παίζουν όλα για όλα για να ξεδιαλύνουν την υπόθεση και να κερδίσουν, αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι ούτε "παιχνίδι" παίζουν, ούτε ο Μπρουκς είναι αυτό που φαίνεται να είναι… 

ΌΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΑΙΖΕΙΣ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΤΡΕΛΟ, ΠΙΟ ΑΓΡΙΟ, ΠΙΟ ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΟ, ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ, ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ
Ο Μαξ και η σύζυγος του Άννι παρέα με τους τέσσερις φίλους τους ετοιμάζονται να συμμετέχουν σε βραδιά μυστηρίου, προσφορά του Μπρουκς, αδελφού του Μαξ. Με σκοπό να κοντράρει τον αδελφό του, ο διοργανωτής έχει τάξει τους συμμετέχοντες μια επική βραδιά που ξεπερνάει ό,τι ήξεραν για τα επιτραπέζια παιχνίδια. Οπότε, μέσα σε λίγα λεπτά, οπλισμένοι τύποι σπάνε την πόρτα και τον αρπάζουν μπροστά στα μάτια των προσκεκλημένων του. Η παρέα σχολιάζει το πόσο ρεαλιστικά έμοιαζαν, όλα. Δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι ήταν σκηνοθετημένο. Μήπως γιατί δεν ήταν;

Γρήγορο και αιχμηρό, το «Game Night» έχει μια φρέσκια προσέγγιση στην κωμωδία: είναι γυρισμένο σαν θρίλερ και σκοπεύει να κάνει το κοινό να γελάει, αλλά και να μαντεύει. «Μερικές από τις αγαπημένες μου ταινίες είναι αυτές που αναμειγνύουν διάφορα είδη, οπότε το κοινό περνάει από το γέλιο στην κομμένη ανάσα στην ίδια σκηνή» λέει ο Τζόναθαν Γκόλντσταϊν, που σκηνοθέτησε την ταινία με τον Τζον Φράνσις Ντάλεϊ.

«Η κωμωδία δουλεύει καλύτερα όταν ανατρέπεις τις προσδοκίες» προσθέτει. «Το ίδιο ισχύει για ένα καλό θρίλερ. Θέλαμε να οδηγήσουμε τους θεατές σε ένα μονοπάτι όπου νομίζουν ότι μας έχουν προσπεράσει και μετά να τους πετάξουμε μια στροφή που δεν την είχαν υπολογίσει».

Επίσης, το γέλιο, που ξεπηδά από ένα σκοτεινό και τρομαχτικό μέρος, είναι πιο γλυκό. Με αυτό στο μυαλό, ο Ντάλεϊ σημειώνει: «Θέλαμε γνήσιες σκηνές σοκ κι αυτό μας επέτρεψε μία κάπως πιο καλλιτεχνική προσέγγιση στην κινηματογράφηση, τον ρυθμό, το κάστινγκ ακόμα και τη μουσική».

«Είναι πραγματικά ταινία για ποπ κορν» δηλώνει ο Τζέισον Μπέιτμαν, που πρωταγωνιστεί ως Μαξ. «Έχει πολλή δράση και νυχτερινή ίντριγκα και φυσικά κωμικά στοιχεία που την κάνουν να έχει πλάκα συνέχεια. Έχει και λίγο ρομάντζο».

Καθώς το ένα μυστήριο διαδέχεται το άλλο και τίποτα δεν είναι εγγυημένο, ο Μαξ, η Άννι και οι φίλοι τους βυθίζονται σε μία παλαβή νύχτα με αδιέξοδα, fight clubs και πιστολίδια, ενώ κυνηγούν και κυνηγιούνται, με τον κίνδυνο να τους καταδιώκει, είτε στη φαντασία τους είτε όχι.

Οι δημιουργοί δίνουν τα εύσημα στο πρωτοκλασάτο κάστ που κατάφερε να αποδώσει τις σκηνές άνετα και να διατηρήσει τον εύστοχο κωμικό τόνο της ταινίας. Δίπλα στον Μπέιτμαν εμφανίζεται η Ρέιτσελ ΜακΆνταμς, στον ρόλο της συζύγου Άννι και αξιολάτρευτου ετέρου ημίσεως, ενώ τον ρόλο του αινιγματικού αδελφού Μπρουκς υποδύεται ο Κάιλ Τσάντλερ. Οι υπόλοιποι παίχτες της παρέας ενσαρκώνονται από τον Μπίλι Μαγκνούσεν και τη Σάρον Χόργκαν που παίζουν τον Ράιαν και την όχι ακριβώς κοπέλα του Σάρα. Παράλληλα, ο Λαμόρν Μόρις και η Κάιλι Μπένμπαρι είναι ο Κέβιν και η Μισέλ, ζευγάρι από παιδιά που έχουν αρχίσει να κουράζονται. Ο Τζέσε Πλίμονς είναι ο αλλόκοτος γείτονας Γκάρι που θέλει να γίνει μέλος της παρέας, ενώ οι  Ντάνι Χιούστον και Μάικλ Χολ ενσαρκώνουν τις μυώδεις απειλές του υποκόσμου που έχουν κι αυτοί τα θέματα τους.

Η ΧΗΜΕΙΑ
«Οι σκηνοθέτες κατάφεραν να συγκεντρώσουν μία ομάδα ανθρώπων που μπορεί να έχουν διαφορετικό στυλ αλλά την ίδια αίσθηση χιούμορ» λέει ο Μπέιτμαν. «Νομίζω ότι ευνοηθήκαμε όλοι από τις επιλογές τους. Κολλήσαμε μεταξύ μας. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα για μένα στην ταινία ήταν αυτή η κωμωδία με πολύ κόσμο, που πάντα έχει πλάκα και είναι εύκολο να έχεις χημεία με αυτή την παρέα, γιατί όλοι είναι ταλαντούχοι και γενναιόδωροι».
Η ιστορία στέλνει τα τρία ζευγάρια σε διαφορετικά σκηνικά μετά την απαγωγή του Μπρουκς και παρακολουθεί τις παράλληλες πορείες τους, που καμία φορά τέμνονται. «Όλα τα ζευγάρια είναι ανταγωνιστικά και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να το δείξουμε αυτό από το να τους χωρίσουμε και να δείχνουμε με παρεμβολές τις τακτικές τους. Μας επιτρέπει να συγκεντρωθούμε στη δυναμική των ζευγαριών και στις ατομικές τους ιστορίες» λέει ο Ντάλεϊ.

Επίσης, ενθαρρύνει το κωμικό στοιχείο ενός μυστηρίου και όλων των παρεξηγήσεων καθώς μερικά κομμάτια του πάζλ εμφανίζονται σταδιακά, αλλά δεν έχουν απαραίτητα μοιραστεί ανάμεσα στους παίχτες. «Είναι θέμα μαθηματικών της κωμωδίας» λέει ο σεναριογράφος Μαρκ Πέρεζ. «Όσο πιο πολλούς αστείους ανθρώπους έχεις να γυρνάνε στην πόλη, τόσο περισσότερο περιθώριο έχεις για προβλήματα και παρεξηγήσεις. Όσους περισσότερους παίχτες έχεις στο γήπεδο, βοηθά την ταινία να πάρει  διαφορετικές κατευθύνσεις. Εδώ, μια ομάδα φίλων που νοιάζονται ο ένας για τον άλλον, ρισκάρουν τις ζωές τους για τους συμπαίχτες τους».

«Είναι σημαντικό το κοινό να επενδύσει σε κάθε ζευγάρι, να παρακολουθεί τις ανατροπές που περιμένει από μία ταινία αγωνίας.  Ήταν επίσης ζωτικό να έχει ο κάθε χαρακτήρας τη δική του αποκάλυψη. Κάθε ιστορία έχει να κάνει με την ενηλικίωση με κάποιο τρόπο και δεν υπάρχει καλύτερος καταλύτης από το να αντέξεις μια εξουθενωτική κατάσταση ζωής και θανάτου» σημείωνει ο Ντάλεϊ.

Ζωής και θανάτου αφού ο Μπρουκς έχει μπλέξει άσχημα και  ο Μαξ με τους φίλους τους πρέπει να τον σώσουν εγκαίρως. Αυτό το παιχνίδι δεν παίζει να το χάσουν.

ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ
Ο Μαξ είναι κορυφαίος στα επιτραπέζια. Διάλεξε όποιο παιχνίδι θες, βάλε χρονοδιακόπτη και απόλαυσε τον. Αυτό τον έκανε ακαταμάχητο στην Άννι τη νύχτα που η μοίρα τους έφερε κοντά. Παντρεμένοι πια, οργανώνουν συχνά βραδιές με άλλα ζευγάρια όπου παίζουν επιτραπέζια με μανία. Δεν είναι απλώς διασκέδαση. Είναι η κόλλα που τους κρατάει ενωμένους.

Η Ρέιτσελ ΜακΆνταμς περιγράφει τη σχέση τους: «Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά». Και ο Μπέιτμαν πετάγεται συμπληρώνοντας: «Μάλλον με την πρώτη απάντηση».

«Ναι» συμφωνεί η ΜακΆνταμς. «Με την πρώτη απάντηση. Αυτό που τους έφερε κοντά ήταν η ανταγωνιστική τους φύση. Αυτό και το ότι συμπλήρωναν ο ένας τη φράση του άλλου και απολάμβαναν το παιχνίδι. Δεν τους πήρε καιρό να καταλάβουν ότι ήταν καλύτερη σαν ομάδα».

Οι ηθοποιοί είχαν συνεργαστεί για λίγο το 2009 στο «State of Play» και καλωσόρισαν την ευκαιρία να μοιραστούν περισσότερο χρόνο σε μία κωμωδία, από αυτές που οι θαυμαστές της ΜακΆνταμς δεν είχαν δει από τότε που έδωσε ρέστα στο «Wedding Crashers».

Ο Γκόλντσταϊν λέει: «Είχαν μόνο δύο μέρες για πρόβες για να χτίσουν δέκα χρόνια χημείας ως ζευγάρι, αλλά βρήκαν γρήγορα μια γνήσια δυναμική. Ο Μαξ και η Άννι έχουν έντονο κίνητρο σε σχέση με τη νίκη. Αν δεν το χειριστούν σωστά, μπορεί να γίνει ανασταλτικός παράγοντας, αλλά αυτοί οι δύο ηθοποιοί έδωσαν τόση γοητεία και ζεστασιά στους ρόλους που είναι εύκολο να πάρεις το μέρος τους. Η χημεία τους είναι αναμφίβολη».

«Είχαμε πολλές ευκαιρίες να βγάλουμε νοκ άουτ ο ένας τον άλλον» λέει η ΜακΆνταμς. «Υπάρχουν μερικές πολύ ωραίες σκηνές που με έκαναν να ξεκαρδιστώ, όταν τις διάβασα στο σενάριο, και ήταν ακόμα καλύτερες στην εκτέλεση τους».

Οπότε αν ο Μαξ και η Άννι είναι η ομάδα που κερδίζει, που ταιριάζει απόλυτα, που είναι ερωτευμένοι και εντελώς συγχρονισμένοι, τι άλλο μπορεί να χρειάζονται; Μήπως ένα μωρό; Ένα από τα θέματα της ιστορίας είναι ότι οι δυο τους είναι σε ένα σταυροδρόμι, φαινομενικά προσπαθούν να κάνουν μωρό, ενώ ο καθένας μόνος του παλεύει με το κατά πόσο είναι έτοιμος να κάνει μια τόσο μεγάλη αλλαγή. Το πρώτο μέρος του διλήμματος τους οδηγεί, αρκετά νωρίς στην ιστορία, σε έναν γιατρό ειδικό σε θέματα γονιμότητας που δίνει στον Μαξ αμήχανες συμβουλές.

Όσο κι αν ακούγεται παράλογο, ειδικά στον Μαξ, η Άννι και ο γιατρός προτείνουν τη θεωρία ότι η πηγή της δυσκολίας του δεν έχει να κάνει με το σπέρμα του, αλλά με τον αδελφό του…

Είναι μεγαλύτερος, πιο κουλ, πιο επιτυχημένος και δύο φορές πιο ανταγωνιστικός. Ο Μπρουκς είναι ο άσπονδος εχθρός του Μαξ. Πάντα προηγείται. Δεν έχει σημασία ότι ο Μαξ είναι πια ενήλικας, με σύζυγο, δουλειά, σπίτι και μια ζωή για την οποία πολλοί θα ήταν περήφανοι. Όταν αυτοί οι δύο βρίσκονται, είναι σαν να μην ενηλικιώθηκαν ποτέ. Είναι ξανά παιδιά που προσπαθούν να βουλιάξουν ο ένας το πλοίο του άλλου. 

«Τα δύο αδέλφια είναι τελείως ανταγωνιστικά» επιβεβαιώνει ο Κάιλ Τσάντλερ, που έχει δύο αδέλφια ο ίδιος. «Επίσης, ο Μαξ και ο Μπρουκς είναι τελείως διαφορετικοί. Ο Μπρουκς είναι κοινωνικός και παίρνει ρίσκα. Ο Μαξ είναι πιο δομημένος και συντηρητικός.  Έχει απόψεις για το πώς πρέπει να γίνει κάτι και γιατί και αν τα πράγματα στραβώσουν, τότε τσινάει».

Ο Μπρουκς είναι επιχειρηματίας που ζει μέσα στην πολυτέλεια και ταξιδεύει συνέχεια. Έχει επιστρέψει πρόσφατα στην πατρίδα του, έχει νοικιάσει ένα φοβερό σπίτι σε μία ακριβή γειτονιά και από την προοπτική του Μαξ προσπαθεί να χωθεί στα λημέρια του και να κλέψει τους φίλους του με τις υπερβολές του. Το στρες έχει ως αποτέλεσμα, όπως πιστεύει η Άννι, να εμποδίζει τον σύζυγο της από το να γίνει πατέρας. Είναι τόσο πεπεισμένη ότι ο μόνος τρόπος να λύσει το πρόβλημα είναι να καταλαγιάσει αυτό τον ανταγωνισμό ανάμεσα στα αδέλφια, μια και καλή.

Οι σκηνοθέτες Ντάλεϊ και  Γκόλντσταϊν, θαυμαστές του Τσάντλερ, τον επέλεξαν γιατί, όπως λέει ο Γκόλντσαϊν: «Ο Μπρουκς όχι μόνο είναι όμορφος και χαρισματικός, αλλά και πολύ συμπαθητικός. Θέλαμε το κοινό να αναρωτιέται αν η ανασφάλεια του Μαξ είναι μόνο μέσα στο κεφάλι του και η ερμηνεία του Κάιλ μας το επέτρεψε αυτό. Επίσης, αφού δεν είχε κάνει κωμωδία, δίνει την ευκαιρία στο κοινό να ανακαλύψει πόσο αστείος μπορεί να γίνει».

Ανάμεσα στους σταθερούς παίχτες είναι και ο φίλος του ζευγαριού, ο Ράιαν μαζί με όποια γυναίκα τυχαίνει να τον συνοδεύει κατά καιρούς. Σπάνια εμφανίζεται το ίδιο κορίτσι δύο φορές και δεν είναι εύκολο για τους υπόλοιπους να συντονίζονται, γιατί έχουν όλες τον ίδιο τύπο. Νέες, μοντέλα του Instagram που δεν έχουν ιδέα για τα επιτραπέζια παιχνίδια ή γενικά ιδέα για οτιδήποτε.

Επομένως, «Χάνει σε κάθε παιχνίδι. Κάθε φορά. Αλλά δεν τον νοιάζει, αφού κερδίζει στο κρεβάτι του» λέει ο Μπίλι Μαγκνούσεν, που ενσαρκώνει τον Ράιαν.
Αλλά αυτή τη φορά, όλα είναι αλλιώς. Αυτή τη φορά, ο Μπρουκς έχει βάλει ως έπαθλο, μια vintage κόκκινη Corvette Stingrya και αυτό είναι αρκετό για να κινητοποιήσει τον Ράιαν.  Για να αυξήσει τις πιθανότητες να κερδίσει, έχει ως συμπαίχτρια μια αιφνιδιαστική επιλογή: τη Σάρα, που είναι στέλεχος στην εταιρεία του. Η Σάρα είναι έξυπνη, ευχάριστη και την ενδιαφέρει να κάνει παρέα με τους άλλους. 

«Είναι πανέξυπνη, και ο Ράιαν είναι σίγουρος ότι θα κερδίσει αυτή τη φορά, γιατί έχει την τέλεια ομάδα» λέει ο Μαγκνούσεν. 

Η Σάρα, που δεν είναι και πολύ σίγουρη ότι έχει βγει ραντεβού, ανακαλύπτει πράγματα στην πορεία. «Δεν καταλαβαίνουμε τι πιστεύει για τον Ράιαν στην αρχή της ιστορίας, αλλά όσο προχωράει η νύχτα, αρχίζει να καταλαβαίνει ότι ναι μεν είναι μαχητικός, αλλά αποσπάται εύκολα. Όσο πιο πολύ χρόνο περνάνε μαζί, τόσο πιο πολύ χαλαρώνει ο ένας με τον άλλον κι έτσι όλα έχουν περισσότερη πλάκα, γιατί την τσιτώνει κι εκείνη του λέει να το βουλώσει» λέει η Χόργκαν. 

Μια άλλη αστεία ιστορία επικεντρώνεται στις διαφωνίες ανάμεσα σε ένα τελείως διαφορετικό ζευγάρι. Τον Κέβιν και τη Μισέλ, τους οποίους παίζουν οι Λαμόρν Μόρις και Κάιλι Μπένμπαρι. «Είναι μαζί από το γυμνάσιο. Είναι κολλητοί, ξέρουν ο ένας τον άλλον πολύ καλά και μοιράζονται πολλά πράγματα, όπως το χιούμορ και την άνεση που κερδίζεται με τον καιρό» λέει η Μπένμπαρι.

Με άλλα λόγια, είναι πολύ αγαπημένοι και είναι τόσο ταιριαστοί που οι φίλοι τους δυσανασχετούν με τις εκδηλώσεις αγάπης μεταξύ τους. «Ο Κέβιν και η Μισέλ είναι τόσο καιρό μαζί που νομίζουν ότι ξέρουν τα πάντα ο ένας για τον άλλον» λέει ο Ντάλεϊ. Αλλά όλη η ρομαντική ιστορία εξανεμίζεται, όταν παίζουν θάρρος ή αλήθεια. Η ερώτηση είναι αν κάποιος έχει κοιμηθεί με κάποιον διάσημο και στο μυαλό του Κέβιν μπαίνει η ιδέα ότι η καλή του έχει λερωμένη τη φωλιά της. Η άρνηση να απαντήσει και οι υποψίες του Κέβιν θα υφάνουν έναν αστείο ιστό σε όλη την ταινία. «Καμία φορά έρχεσαι αντιμέτωπος με αλήθειες που δε σου αρέσουν» λέει ο Μόρις. «Κάποιοι γάμοι είναι ευτυχισμένοι, αλλά υπάρχουν θέματα που μπορεί το ζευγάρι να μην ακουμπάει.  Και καμιά φορά μπορεί να χρειάζεται ένα χαστούκι για να ξυπνήσεις και να καταλάβεις ποιος είναι ο σύντροφος σου και να εκτιμήσεις αυτό που έχεις».

«Μας άρεσε η ιδέα να αλλάξει η δυναμική ανάμεσα στον Ράιαν και τη Σάρα μέσα σε μία νύχτα και το απέδωσαν τέλεια» λέει ο Ντάλεϊ. 

ΟΙ «ΕΞΩ»
Ένας ιδιαίτερα αλλόκοτος χαρακτήρας στην ταινία είναι ο Γκάρι, ο γείτονας του Μάξ και τις Άννι. Ένας αστυνομικός που του αρέσει να φοράει τη στολή του και να μαζεύει την αλληλογραφία ή απλώς να κλωθογυρίζει γύρω από το σπίτι. Ο Γκάρι μιλάει μονότονα και ακούγεται σαν εξομολόγηση ενός κατά συρροή δολοφόνου. 

Ο Τζέσε Πλίμονς, που έχει γίνει γνωστός σε πιο δραματικούς ρόλους, ευχαριστήθηκε πολύ την ευκαιρία να παίξει έναν κωμικό ρόλο, όπως ο Γκάρι. «Είναι σε έναν τελείως διαφορετικό κόσμο από τους υπόλοιπους. Παλιά τον καλούσαν για επιτραπέζια, γιατί συμπαθούσαν την πρώην γυναίκα του».

Τώρα πια το όνομα του δεν είναι στη λίστα και αυτό τον απασχολεί πολύ. «Ο Τζέσε ταιριάζει τέλεια, γιατί έχει μία αποστομωτική παρουσία και είναι φοβερός γιατί μοιάζει να μην υποδύεται. Δεν απευθύνεται καθόλου στο κοινό για να κερδίσει το γέλιο. Έχει προσγειωμένη ερμηνεία κι αυτό τον κάνει πιο αστείο. Μας έδωσε έναν αλλόκοτο, πολυσύνθετο χαρακτήρα» λέει ο Ντάλεϊ.

Είναι αλήθεια πως η μοναξιά του Γκάρι, θα μπορούσε να προκαλέσει περισσότερη συμπόνια στην παρέα, αν δεν ήταν τόσο παράξενος. Έτσι, πολλές φορές, ο Μάξ και η Άννι το παρατραβάνε για να τον αποφύγουν, αν και ξέρουν ότι θα ήθελε να είναι και πάλι μέρος της ομάδας. Αλλά τώρα τον χρειάζονται επειγόντως. 

Σε παράλληλη δράση, εμφανίζεται ο Ντάνι Χιούστον, ως ένα πολύ ισχυρός, πλούσιος και απειλητικός τύπος με πολύ κακές συνήθειες ,με το όνομα Άντερτον. Υπάρχει και ο «Βούλγαρος», ένας εκρηκτικός λόρδος του εγκλήματος, τον οποίο υποδύεται ο Ντάνι Χιούστον. Οι δυο τους έρχονται κοντά γιατί κάπως συνδέονται με τον Μπρουκς. Οι λόγοι θα πυροδοτήσουν τη δράση αλλά και την πλάκα της ταινίας.

Η ΝΙΚΗ
«Βαλθήκαμε να κάνουμε μια ταινία με πολλές εκπλήξεις» λέει ο Ντάλεϊ. «Θέλαμε να είναι μία κούρσα για τους θεατές από την αρχή μέχρι το τέλος, ένα κυνηγητό που θα τους κάνει να γελάσουν, θα τους κόψει την ανάσα και ίσως να σκεφτούν και λίγο». 

«Ελπίζουμε όλοι οι θεατές να περάσουν τόσο καλά, όσο κι εμείς όταν τη φτιάχναμε» καταλήγει ο Γκόλντσταϊν. «Εξαιρείται η έλλειψη ύπνου και οι πονοκέφαλοι».

GAME NIGHT

8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ