Στόχος της ανακαίνισης είναι οι δημιουργία νέων εκθέσεων συνολικής επιφάνειας 1.633 τ.μ. οι οποίες θα είναι σχεδιασμένες σύμφωνα με τα νέα λειτουργικά πρότυπα των εταιρειών που εκπροσωπεί και εμπορεύεται ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη στην Ελλάδα.
Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη έχοντας συμπληρώσει 96 έτη συνεχούς λειτουργίας στον κλάδο της αυτοκίνησης έχει ως πρωταρχικό του στόχο τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών του.
Γι’ αυτό το λόγο προχώρησε στην υλοποίηση μίας πολύ σημαντικής επένδυσης, ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ, η οποία έχει ως στόχο της την ανανέωση όλων των εκθέσεων στις κεντρικές εγκαταστάσεις του Ομίλου επί της Λεωφόρου Αθηνών 71. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών η εσωτερική εμφάνιση των εκθέσεων παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στους υποψήφιους πελάτες καθώς παρέχεται ένα περιβάλλον λιανικής πώλησης υψηλού επιπέδου. ‘Ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο οι πελάτες αλληλοεπιδρούν με τη μάρκα, περνούν πολύ χρόνο μέσα σε αυτό και τους δίνετε η δυνατότητα της σωστής παρουσίας τόσο των νέων μοντέλων κάθε μάρκας αλλά και των αξιών που τη χαρακτηρίζουν.
Στο διάστημα της ανακαίνισης οι εκθέσεις θα είναι λειτουργικές προκειμένου να είναι απρόσκοπτη η εξυπηρέτησή των πελατών. Τυχόν εργασίες που θα πραγματοποιούνται στον περιβάλλοντα χώρο ή στις εκθέσεις δεν θα επηρεάσουν τη λειτουργικότητά των καταστημάτων λιανικής πώλησης και κατά συνέπεια το βαθμό εξυπηρέτησης των πελατών. Γι΄ αυτό το λόγο οι εργασίες ανακαίνισης που θα διαρκέσουν 4 μήνες χωρίζονται σε 2 φάσεις:
Η Α’ φάση περιλαμβάνει τη λειτουργική διαμόρφωση του χώρου Volvo και Honda Μoto και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί περί τα μέσα Ιανουαρίου 2019.
Η Β’ φάση περιλαμβάνει τη λειτουργική διαμόρφωση του χώρου Honda-Mitsubishi και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί περί τα μέσα Μαρτίου 2019.
Η αρχιτεκτονική μελέτη έχει γίνει από το γραφείο NCMP, ενώ η τεχνική εταιρία που έχει αναλάβει το έργο είναι η ΔΙΟΛΚΟΣ.