Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Δημήτρης Ρέππας σε σύσκεψη με τους δημάρχους της Αθήνας και του Πειραιά, έχουν επιλεγεί τα πρώτα εκατό σημεία και το πρόγραμμα θα ξεκινήσει με την τοποθέτηση 20 πεζογεφυρών, όπου κατά προτεραιότητα επιβάλλεται να τοποθετηθούν.
Ο κ. Ρέππας δήλωσε ότι ήδη η μελέτη που αφορά τα γεωτεχνικά ή το μοντέλο της γέφυρας που προσδιορίζεται κατα περίπτωση, βρίσκεται στο τέλος της.
Επίσης, ανακοίνωσε ότι σε συνεννόηση με την ΕΕ υπάρχει ένας σχεδιασμός να εξευρεθούν πόροι για μια δράση παρεμβάσεων αναβάθμισης του οδικού δικτύου της χώρας σε μήκος 12.000 χλμ., ώστε να βελτιωθεί από άποψης οδικής ασφάλειας.
«Η προσπάθεια αυτή, βεβαίως, εντάσσεται σε ένα γενικότερο σχέδιο. Είμαστε σε συνεργασία με τους νομικούς φορείς και στο τέλος αυτού του εξαμήνου θα είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε το στρατηγικό σχέδιο για την οδική ασφάλεια της περιόδου 2011-2020» δήλωσε.
«Αυτή την περίοδο είναι στην αρχή της η πρωτοβουλία μας για την αναμόρφωση του συστήματος εξέτασης των υποψηφίων οδηγών και χορήγησης των διπλωμάτων οδήγησης. Γνωρίζετε ότι ο χώρος αυτός έχει πολλές φορές κατακριθεί για φαινόμενα ανομίας και αδιαφάνειας και φαίνεται πως ο μη ορθός και αποτελεσματικός τρόπος με τον οποίο κάποιος εξασφαλίζει ένα δίπλωμα οδήγησης μπορεί να επηρεάσει την οδηγητική του ικανότητα, με όσες δυσμενείς συνέπειες αυτό συνεπάγεται» συμπλήρωσε.
Ο υπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι το θέμα της οδικής ασφάλειας βρίσκεται πολύ ψηλά στην ατζέντα της πολιτικής της κυβέρνησης.
«Δεν πρόκειται να συμφιλιωθούμε ή να εκφράσουμε ικανοποίηση, επειδή ο αριθμός των θυμάτων αυτού του εγκλήματος μπορεί να μειώνει από χρόνο σε χρόνο» είπε και παρέθεσε στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία το 2010 σημειώθηκε μείωση του αριθμού των θυμάτων περίπου κατά 170. Συγκεκριμένα, το 2009 δήλωσε ότι υπήρχαν 1.456 θύματα, ενώ το 2010 υπήρχαν 1.181.
Έρχονται οι πεζογέφυρες!
| 06/04/11 - 18:28