Στη σύσκεψη ο κ. Ρέππας επανέλαβε ότι το θέμα της Οδικής ασφάλειας βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της πολιτικής της κυβέρνησης και αναφέρθηκε στις στοχευμένες νομοθετικές πρωτοβουλίες του υπουργείου δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε τρεις βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν την Οδική ασφάλεια και έχουν σχέση με τον οδηγό, το όχημα και το δρόμο.
Ο υπουργός αναφέρθηκε στη μείωση των θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων που σημειώθηκε το 2010, όπου είχαμε 175 λιγότερους νεκρούς, δηλαδή από 1456 του 2009, πήγαμε στους 1281 του 2010. Αυτό, κατά τον υπουργό, δίνει ελπίδες ότι στο τέλος του 2011 μπορεί να έχουμε ακόμη λιγότερα θύματα.
Ο κ. Ρέππας παρουσίασε στους συνομιλητές του τις μέχρι τώρα δράσεις του υπουργείου, στον τομέα της οδικής ασφάλειας, όπως η σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλεια, η αποξήλωση παράνομων διαφημιστικών πινακίδων, η προώθηση προγράμματος κατασκευής και εγκατάστασης σημαντικού αριθμού πεζογεφυρών σε κρίσιμα, επικίνδυνα από άποψη οδικής ασφάλειας, σημεία της πρωτεύουσας, η προσπάθεια να ενταχθεί μάθημα οδικής αγωγής στα σχολεία για την οδική ασφάλεια, αλλά και η προωθούμενη αναμόρφωση του συστήματος εξέτασης των υποψηφίων οδηγών και χορήγησης των διπλωμάτων οδήγησης. Κάλεσε τέλος, τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να ανεβάσουν ψηλά το θέμα της οδικής ασφάλειας.
Από την πλευρά του ο υφυπουργός κ. Σπύρος Βούγιας ανέφερε ότι υπάρχει μείωση των ατυχημάτων στο υπεραστικό οδικό δίκτυο, ενώ στην Αττική τα στοιχεία δείχνουν ότι πάνω από το 80% των θανατηφόρων ατυχημάτων και των σοβαρών τροχαίων γίνεται μέσα σε κατοικημένες περιοχές. Αυτό συμβαίνει γιατί η Αττική είναι στο σύνολό της σχεδόν αστικοποιημένη. Πρόσθεσε επίσης ότι και τα στοιχεία για το 2011 είναι ενθαρρυντικά, καθώς στο πρώτο τρίμηνο του έτους έχουν καταγραφεί 68 λιγότερα θύματα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010.
Πηγή:Kathimerini.gr