Δημήτρης Μελισσανίδης: Σήμερα, Πέμπτη, αναμένεται να υπογραφεί (από τον Σπύρο Κτενά, διευθυντή της Ναυτεμπορικής και τον Φίλιππο Βρυώνη) η συμφωνία εξαγοράς του τηλεοπτικού σταθμού Epsilon από τον επιχειρηματία Δημήτρη Μελισσανίδη o οποίος αποφάσισε να μην αναμένει την ενεργοποίηση της διαδικασίας για την αδειοδότηση περιφερειακών καναλιών η οποία δεν είναι γνωστό πότε θα γίνει.
Ο σταθμός, που μέχρι σήμερα ανήκει στον Φίλιππο Βρυώνη, φέρεται να αποκτάται έναντι 3,5 εκατομμυρίων ευρώ. Η εξαγορά αυτή έρχεται τρία χρόνια μετά την απόκτηση της εφημερίδας Ναυτεμπορική από τον Μελισσανίδη, μέσω της κυπριακής εταιρείας Zofrank.
Διαβάστε επίσης...
Το Epsilon, το οποίο από το Πάσχα του 2021 λειτουργεί κυρίως ως πλατφόρμα τηλεπωλήσεων, παρουσίασε για την περίοδο 1 Ιουλίου 2022 έως 30 Ιουνίου 2023 κύκλο εργασιών ύψους 622.303 ευρώ και καθαρά κέρδη 127.307 ευρώ.
Αυτά τα κέρδη αποτελούν σημαντική μείωση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, όπου τα καθαρά κέρδη ανέρχονταν σε 261.609 ευρώ. Η μείωση αυτή αποδίδεται στη σταδιακή μείωση του ενδιαφέροντος των τηλεθεατών, καθώς το περιεχόμενο είχε περιοριστεί σε εκπομπές τηλεπωλήσεων.
Με την εξαγορά, ο Δημήτρης Μελισσανίδης σχεδιάζει να αξιοποιήσει τη συχνότητα του Epsilon για τη μετάδοση του διαδικτυακού καναλιού της Ναυτεμπορικής, το οποίο μέχρι σήμερα ήταν διαθέσιμο μόνο στις συνδρομητικές πλατφόρμες NOVA και Cosmote.
Το νέο κανάλι αναμένεται να μετονομαστεί σε Ναυτεμπορική TV ενδεχομένως διατηρώντας και το Ε στο logo.
Η συμφωνία αναμένεται να περάσει από τον έλεγχο της Επιτροπής Ανταγωνισμού και του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία μεταβίβασης.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική του Δημήτρη Μελισσανίδη για τη δημιουργία ολοκληρωμένου ενημερωτικού ομίλου που θα καλύπτει τον οικονομικό τομέα σε πολλαπλές πλατφόρμες.
Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζεται η επένδυση σε εξοπλισμό και η πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού.
Πηγή: mononews.gr
Σπάνια συλλογή Μελισσανίδη - 40 αυτοκίνητα Κένεντι, Αλ Καπόνε, Έλβις (ΦΩΤΟ)
Δεν είναι υπερβολή: η λάμψη σε τυφλώνει. Το πέτρινο κτήριο που βρίσκεται σε παράλληλο δρόμο της Ακτής Κονδύλη, στον Πειραιά, ακριβώς πίσω από το κεντρικό κτήριο, που στεγάζεται η ναυτιλιακή εταιρεία Aegean, κρύβει ένα θησαυρό.
Πάνω από σαράντα πολυτελή αυτοκίνητα, αποτελούν την προσωπική συλλογή συλλεκτικών πανάκριβων αυτοκινήτων του εφοπλιστή Δημήτρη Μελισσανίδη.
Εκεί υπάρχουν και παλιές αντλίες βενζινάδικων, τα πρώτα εντυπωσιακά ξύλινα τηλέφωνα, ποδήλατα και μηχανές που σε αφήνουν άφωνο. Ορισμένα από αυτά ανήκουν στον Γιώργο Μελισσανίδη και βρίσκονται στην πρώτη αίθουσα της έκθεσης.
Δεν πιστεύεις ότι όλα αυτά τα γυαλισμένα αυτοκίνητα προηγούμενων δεκαετιών είναι συγκεντρωμένα στον Πειραιά.
Χαζεύεις με το να βλέπεις το αυτοκίνητο του Τζον Κέννεντι που πήγαινε βόλτα με την Τζάκι και που σε αυτό δολοφονήθηκε.
Τη Mercedes που η υψίφωνος Μαρία Κάλλας, πήγαινε στα παραλιακά μαγαζιά με τον Αριστοτέλη Ωνάση.
Το αυτοκίνητο του Έλβις Πρίσλευ, αλλά και το επιβλητικό αμάξι του Αλ Καπόνε που σε ταξιδεύει στην περίοδο της ποτοαπαγόρευσης.
Τα εξωτικά Lincoln και Morgan σε καθηλώνουν.
Αυτή η συλλογή είναι ανεκτίμητη και δεν μπορείς να υπολογίσεις το κόστος αγοράς του κάθε αυτοκινήτου. Αυτό είναι ένα μυστικό που το γνωρίζει μόνο ο Δημήτρης Μελισσανίδης.
Δείτε το TikTok:
@mononews.gr #premiumcars #cars #mariakallas #johnkennedy #elvispresley #alcapone #collection #melissanidis #fy #fyp #greece ♬ Drift - Selkie
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης, σε αυτή την συλλογή συμπεριλαμβάνει και το πρώτο Mini Cooper του 1974 που με αυτό ξεκίνησε από το Νίκαια, τη Σχολή εκμάθησης οδήγησης σε χιλιάδες νέους και νέες του Πειραιά και της Αττικής.
Στη συλλογή βρίσκεται και το πρώτο, αλλά και το τελευταίο αυτοκίνητο του πατέρα του, Ζώρα Μελισσανίδη, που πήγαινε τσάρκα την μητέρα του, Βέρα.
Τα αυτοκίνητα αυτά, πολλές φορές, οι Πειραιώτες τα βλέπουν στο δρόμο,στην Ακτή Μιαούλη, αλλά δεν γνωρίζουν ότι τα οδηγεί ο ίδιος ο Δημήτρης Μελισσανίδης και βέβαια αγνοούν ότι όλα αυτά του ανήκουν
Σε αυτό το πέτρινο κτίριο, δεν υπάρχει σκόνη. Ο Κλόντι έχει αναλάβει καθημερινά να γυαλίζει τα αυτοκίνητα. Αστράφτουν όλα τα αυτοκίνητα, λες και έχουν βγει μόλις τώρα από το εργοστάσιο κατασκευής τους.
“Σίγουρα είμαστε τρελοί για να κάνουμε αυτό το μουσείο, αλλά θεωρούμε σημαντικό να ζεις τα όνειρα σου αν μπορείς”.
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης, παραδέχεται ότι “από μικρό παιδί με συνέπαιρναν τα αυτοκίνητα. Γι αυτό και η πρώτη μου δουλειά ήταν εκπαιδευτής οδηγών, με ένα κόκκινο μίνι – κούπερ, θρυλικό για την εποχή του, που το ανακάλυψα ξανά ύστερα από δεκαετίες και βρήκε κι αυτό τη θέση του σε τούτη την συλλογή”.
Ο συλλέκτης αυτοκινήτων Δημήτρης Μελισσανίδης, αυτοεξομολογείται:
“Ξέρετε, ένα αυτοκίνητο δεν γίνεται απαραίτητα κλασσικό επειδή είναι παλιό. Ούτε επειδή υπήρξε ακριβό. Για να είναι κλασικό πρέπει να διηγείται κάτι από το παρελθόν. Πιστεύω λοιπόν ότι τα σπάνια κομμάτια αυτής της έκθεσης μαρτυρούν με τον τρόπον τους, τις στιγμές δόξας άλλων δεκαετιών που έζησαν στο σαλόνι τους. Και μαζί τους ξεδιπλώνεται ανάγλυφα η μαγική εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας που σήμερα έχει φτάσει πολύ μακριά.
Δεν ξεκίνησα αυτή τη συλλογή σαν “χόμπι πολυτελείας”. Γιατί δεν βλέπω τα αυτοκίνητα – αντίκες σαν άψυχες μεταλλικές κατασκευές. Για μένα είναι ζωντανά στολίδια, καρποί κι ανομολόγητοι πόθοι μια άποψης ζωής. Για αυτό τα κρατώ λειτουργικά μέχρι την τελευταία βίδα της μηχανής τους. Θέλω να τα καμαρώνω εν δράσει.
Δυσανασχετούν μερικές φορές οι δικοί μου άνθρωποι γιατί επιμένω να παίρνω το τιμόνι. Δεν θα σταματήσω να το κάνω. “Ο τρόπος που οδηγώ και κοντρολάρω ένα οποιαδήποτε αυτοκίνητο είναι η έκφραση του εσωτερικού μου κόσμου”, έλεγε ο άσσος της φόρμουλας Λιούις Χάμιλτον. Προσυπογράφω.
Είμαι ειλικρινά περήφανος για αυτή τη ιδιαίτερη συλλογή. Κάθε φορά που την επισκέπτομαι είναι σαν να την αντικρίζω πρώτη φορά. Τα αυτοκίνητα αυτά, όπως και τα περισσότερα, χωρίς αμφιβολία, προδίδουν αλλά και ανασύρουν βιώματα. Προσωπικά, κοινωνικά, οικογενειακά”.
Στην αίθουσα της έκθεσης “Ελληνικός Κινηματογράφος” κυριαρχεί το σλόγκαν: “Όλοι ήθελαν, νέες γυναίκες και παλιά αυτοκίνητα”.
Το μαύρο Packard που παραδόθηκε στη Νότια Καλιφόρνια στις 7 Αυγούστου 1926, είναι στην έκθεση, όπως και το μπλέ Packard 640, που παραδόθηκε το 1929. Ακολουθούν το Ford του 1929 και το Chrysler του 1931. Το ίδιο έτος κυκλοφόρησε και η κόκκινη Cadillac και το μπλε καμπριολέ της Chevrolet.
Το πιο εντυπωσιακό αμάξι της έκθεσης είναι η Rolls Royce του Αλ Καπόνε, που είναι βαμμένο σε σκούρο πράσινο με μαύρα φτερά, δίσκους τροχών με χρωματική κωδικοποίηση στο σκελετό, μαύρα ελαστικά προβολείς Loucas P100, φώτα σήμανσης και προβολέα τοποθετημένο στην πλευρά του οδηγού.
Στην έκθεση υπάρχει και η Mercedes Benz 600 Sedan, που κυκλοφόρησε το 1963 και σε αυτή έκανε βόλτες η Μαρία Κάλλας με τον Αριστοτέλη Ωνάση.
Το αυτοκίνητο αυτό έγινε το απόλυτο σύμβολο για τους διάσημους, όπως ο Έλβις Πρίσλευ, η Κοκό Σανέλ, ο Σαντάμ Χουσεΐν και ο Φιντέλ Κάστρο.
Πηγή: mononews.gr