Μια ρεαλιστική και αποτελεσματική «σολομώντεια» λύση στο διαχρονικό δίλημμα του ΣΚΑΙ για την εξισορρόπηση της ζυγαριάς μεταξύ ποιοτικού – ενημερωτικού και χαλαρού – ψυχαγωγικού προγράμματος αναζητά αυτήν την περίοδο ο «κλειδοκράτορας» του καναλιού του Φαλήρου, νέος διευθύνων σύμβουλος Κωνσταντίνος Ζούλας.

Προσαρμόζοντας στα μεγέθη και τα ζητούμενα ενός ιδιωτικού καναλιού το μοτίβο που είχε υιοθετήσει κατά τη θητεία του στην ΕΡΤ, «τόσο (ενημέρωση) όσο (και ψυχαγωγία)», λύνει τον γρίφο της αναζήτησης συγκεκριμένου DNA για το κανάλι και όπως όλα δείχνουν προκρίνει ένα πολυσυλλεκτικό προφίλ με συγκεκριμένες ζώνες που θα εξυπηρετούν αντίστοιχα, ανάγκες ενημέρωσης και having fun. Με αυτή την πρακτική του «1.000 καλοί χωράνε» – πόσο μάλλον αν μαγνητίζουν διαφημιστικό budget, ο CEO του ΣΚΑΙ πραγματοποιεί audit με τα υψηλόβαθμα στελέχη (Άλκηστη Μαραγκουδάκη, διευθύντρια προγράμματος, Βασίλη Παπαδρόσο, γενικός διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης, Βασίλη Χιώτη, γενικός διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης ΣΚΑΙ 100,3, Μαρίση Μπαλιούση, διευθύντρια skai.gr κά.).

Δεν έρχεται ο Λάτσιος στον ΣΚΑΪ

Επίσημα διαψεύδεται η έλευση του Γιάννη Λάτσιου (αποχώρησε τον Μάϊο του 2023 από το Open) σε κάποια θέση στο οργανόγραμμα.

Σίγουρα πρόθεση της διοίκησης είναι να γυμναστεί περισσότερο ο ενημερωτικός βραχίονας του καναλιού προκειμένου να ανακτήσει το σφριγηλό δημοσιογραφικό DNA του παρελθόντος χάριν του οποίου ο ΣΚΑΙ διαφοροποιήθηκε από τον ανταγωνισμό. Θα πρέπει να προσελκύσει νέο υψηλού προφίλ κοινό το οποίο δοκίμασε ήδη με επιτυχία το «τυράκι» της σειράς ντοκιμαντέρ «Σκοτεινή Δεκαετία 1964-1974» του Αλέξη Παπαχελά αλλά θα πρέπει να παραμείνει και σε μια νέα «φάκα» που χτίζεται στο Φάληρο με κλειδωμένη ημέρα και slot για αντίστοιχου φορμά πρόγραμμα.

Οι προτάσεις που συγκεντρώνει ο Κ. Ζούλας περιλαμβάνουν από content που θα παράγεται εκ των ενόντων έως και πρόγραμμα και δημοσιογράφους από την αγορά. Μέχρι να ολοκληρωθεί ο προγραμματισμός το κανάλι σκέφτεται την αγορά ξένου προγράμματος.

Παράλληλα, ξεκινά η επεξεργασία της οικοδόμησης υπηρεσίας on demand για το hybrid κανάλι του σταθμού με την πλατφόρμα να εμπλουτίζεται με μεταδόσεις streaming, κάτι που έχει ήδη ξεκινήσει πειραματικά με αγώνες της Super League 2. Στόχος, είναι να αξιοποιηθούν όλες οι δυνατότητες της τεχνολογίας και να ενταχθεί νέο περιεχόμενο που θα φέρει επιπλέον κοινό στο ΣΚΑΪ hybrid.

Δεν υπάρχει ρήξη με τον Ατζούν Ιλιτζαλί

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ δεν υπάρχει καμία ρήξη στις σχέσεις με την εταιρεία παραγωγής του Τούρκου παραγωγής Ατζούν Ιλιτζαλί, Αcun Medya. Έκαστος στο είδος του λοιπόν υιοθετώντας το δόγμα του Αυστραλού designer Charles Wilson για τον ορισμό του ειδικού: «Κάποιος που ξέρει τι ΔΕΝ πρέπει να κάνει».

Όλα τα προγράμματα για αυτή τη σεζόν θα παραμείνουν στο κανάλι («Voice» που πάει καλά σε επίπεδο τηλεθέασης, «Survivor», «Tempting Fortune» που ολοκληρώνεται).

To «My Style Rocks» θα ολοκληρωθεί μέσα στον Δεκέμβριο και η παρουσιάστρια Κατερίνα Καραβάτου θα μιλήσει άμεσα για το μέλλον της στο κανάλι, με τον Τούρκο παραγωγό. Τη θέση του θα πάρει η εκπομπή της Ευλαμπίας Ρέβη «Όπου υπάρχει Ελλάδα» για την οποία το κανάλι δεν δίνει ημερομηνία πρεμιέρας αλλά σύμφωνα με πληροφορίες θα ξεκινήσει στις 5/1/2024.

Παράλληλα στο 2ο μισό της σεζόν αναμένεται το παιχνίδι αγωνίας «Exatlon» και το «Power»  ένα παιχνίδι στρατηγικής, κάτι μεταξύ Big Brother και Προδοτών. «Οι σχέσεις με την Acun Medya παραμένουν αγαστές και σε καλό κλίμα και γόνιμο διάλογο», αναφέρουν κύκλοι του καναλιού που είναι σε θέση να γνωρίζουν τεκταινόμενα στο εσωτερικό του. «Αυτό το διάστημα οι δύο πλευρές βρίσκονται στο στάδιο ανταλλαγής απόψεων για το ψυχαγωγικό πρόγραμμα».

Την ίδια ώρα, έχουν ακουστεί αρκετά για τον Μάρκο Σεφερλή και το μέλλον του τηλεπαιχνιδιού «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου». Σύμφωνα με πληροφορίες, ο παρουσιαστής παραμένει στη θέση του και δεν υπάρχει καμία αλλαγή που να προβληματίζει.

Πηγή: mononews.gr