Παγκόσμιες διαστάσεις πήρε η είδηση που κυκλοφόρησε από ρεπορτάζ του Reuters, ότι οι αλβανικές αρχές κατάσχεσαν πλοίο που φόρτωσε ρωσικό πετρέλαιο στο λιμάνι της Καλαμάτας
Όπως καταγγέλλει ο οικονομολόγος-οικονομέτρησης, η μετάδοση των πραγματικών δεδομένων της είδησης, έγινε από το Reuters εντελώς επιλεκτικά, με αποτέλεσμα, όχι απλά να “χρεωθεί” η Κύπρος και η Ελλάδα κάτι για το οποίο δεν έχουν απολύτως κανένα μερίδιο ευθύνης, αλλά πολύ χειρότερα αποκρύπτεται ένα βασικό στοιχείο την υπόθεσης αυτής. Μια υπόθεση που πήρε παγκόσμιες διαστάσεις αλλά δυστυχώς χωρίς να αποκαλύπτονται βασικά δεδομένα. Όπως τα ονόματα των πλοίων που συμμετείχαν στην υπόθεση και ειδικά ποιος και πως κατάφερε και πέρασε τους ελέγχους στα στενά του Βοσπόρου, μιας και το ντίζελ ήταν Ρωσικό!
Γιατί το Reuters έβγαλε την είδηση μισή και απέκρυψε ποιο πλοίο μετέφερε το ντίζελ στην Ελλάδα;
Ο αναλυτής αποκαλύπτει, ότι το πλοίο που κατασχέθηκε στην Αλβανία είναι μεν σημαίας Λιβερίας αλλά το διαχειρίζεται μια Κυπριακή εταιρία με αλλοδαπή διευθύντρια. Δεν υπήρξε φόρτωση ρωσικού ντίζελ εντός του λιμένα Καλαμάτας. Αυτό έγινε εκτός δικαιοδοσίας των 6 ν.μ και αποκρύπτεται ότι το φορτίο των 22.500 τόνων ντίζελ, το έφερε ένα συγκεκριμένο πλοίο Τουρκικής ιδιοκτησίας, το οποίο πέρασε από τα στενά του Βοσπόρου και έφτασε εδώ ανενόχλητο από τις Τουρκικές Αρχές.
Ο κ. Αδαλής μεταφέρει στοιχεία, σχετικά με το όνομα του Τουρκικού πλοίου, την ιδιοκτήτρια τουρκική εταιρία και καταθέτω ατράνταχτα στοιχεία που δείχνουν ότι η υπόθεση αυτή δημοσιογραφικά, διοχετεύτηκε μισή. Κάνοντας τα τουρκικά ΜΜΕ να παραθέτουν με πυχαίους τίτλους μια είδηση στην οποία αποκρύπτεται ο βασικός πρωταγωνιστής. Ο οποίος δεν είναι ούτε η Ελλάδα, ούτε η Κύπρος αλλά αυτός που φόρτωσε το ντίζελ από Ρωσικό λιμάνι. Και η εταιρία αυτή καθώς και το πλοίο το οποίο κατονομάζεται, είναι τουρκικών συμφερόντων!
Ακούστε με προσοχή ολόκληρη την αποκαλυπτική αυτή συνέντευξη: