Η πρόσφατη επιτυχία της Ινδίας στα 95α Βραβεία Όσκαρ με δύο βραβεία Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού για την ταινία « Naatu Naatu » και Καλύτερης Ταινίας Ντοκιμαντέρ μικρού μήκους για το «The Elephant Whisperers» είναι ένα σημαντικό επίτευγμα για τη χώρα. Οι ταινίες μοιράζονται ένα κοινό σκοπό: Ενίσχυση της παγκόσμιας επικοινωνίας της Ινδίας σχετικά με τη διαφορετικότητα και την ένταξη και ως εκ τούτου, ενισχύοντας περαιτέρω την ήπια δύναμη του ινδικού κινηματογράφου με μοναδικούς τρόπους.
Η βιομηχανία του ινδικού κινηματογράφου έχει συμβάλει πάρα πολύ στην κατανόηση της Ινδίας από τον κόσμο. Ηθοποιοί όπως οι Raj Kapoor, Irrfan Khan, Shah Rukh Khan, Aamir Khan, Manoj Bajpayee, Anupam Kher, Samantha Ruth Prabhu, Dhanush, Mohanlal, Deepika Padukone, Yash και δημιουργοί όπως οι Satyajit Ray, Rajamouli, Raj & DK, Basil Joseph, Prashant Ο Neel, και πολλοί άλλοι, έχουν ξεπεράσει τα σύνορα σήμερα. Υπήρξαν εξαιρετικά μέσα για να επικοινωνήσουν μέσω του κινηματογράφου με τρόπους που δεν έχουν ξαναδεί.
Ταινίες όπως το Dangal και οι «3 ηλίθιοι» έχουν γίνει επιτυχίες επειδή το περιεχόμενο είχε τοπικό χαρακτήρια, αλλά δημιουργήθηκαν για ένα παγκόσμιο κοινό. Οι θαυμαστές από την Ιαπωνία είναι καλό να παρακολουθήσουν την πρώτη εκπομπή οποιασδήποτε ταινίας της πρώτης ημέρας με τον σούπερ σταρ του νότου Rajinikanth . Ο ινδικός κινηματογράφος έχει επίσης επωφεληθεί από τα ταλέντα από το εξωτερικό, λένε οι Εβραίοι. Για παράδειγμα, το ντοκιμαντέρ Shalom Bollywood. Τα επιτεύγματα του ινδικού κινηματογράφου στην προσέλκυση του κόσμου είναι εμφανή σε όλους. Ο κινηματογράφος είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο επικοινωνίας που ξεπερνά κάθε κομματισμό. Βασίζεται στη δημιουργικότητα και την ελευθερία του λόγου.
Η νοτιοκορεάτικη ταινία, «Parasite», τόνισε τις βαθιές διαιρέσεις των κοινωνικών ανισοτήτων στην κορεατική κοινωνία. Είχε τρομερή απήχηση στο κοινό παγκοσμίως. Ακαδημαϊκές περιπτωσιολογικές μελέτες που έχουν εξερευνήσει τον αντίκτυπο του ινδικού κινηματογράφου στο εξωτερικό έχουν περιγράψει πώς ο ινδικός κινηματογράφος που φτιάχτηκε με μια τοπική «γεύση» έχει απήχηση στο ξένο κοινό.
Στη σύγχρονη εποχή, η Ινδία έχει κάνει εκκολαπτόμενα αλλά συγκεκριμένα βήματα προς την παγκόσμια επικοινωνία μέσω του κινηματογράφου. Ιστορίες όπως οι RRR (Τελούγκου), Kantara (Κανάντα), Sairat (Μαράθι), Pariyerum Perumal (Ταμίλ), Mandela (Ταμίλ) και Asuran (Ταμίλ) και ταινίες όπως The Elephant Whisperers από ντοκιμαντέρ αποτελούν απόδειξη αυτής της υγιούς, αυξανόμενης τάσης. Αυτές οι ιστορίες ποικίλλουν ως προς το εύρος τους, αλλά επικοινωνούν αποτελεσματικά τοπικές ιστορίες ισχυρισμών, βιωσιμότητας και δικαιοσύνης. Ινδοί κινηματογραφιστές όπως ο Bharat Bala χρησιμοποίησαν το εικονικό μέσο, το YouTube, για να φέρουν την καμπάνια Virtual Bharat στους παγκόσμιους θεατές, παρουσιάζοντας σύντομα βίντεο 8 έως 10 λεπτών με ανθρώπινες ιστορίες της Ινδίας που τις περισσότερες φορές είναι ανήκουστες και απαρατήρητες.
Το RRR έχει ήδη χαίρει μεγάλης αποδοχής στη Δύση, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, όπου έχει κερδίσει το βραβείο Χρυσής Σφαίρας για το 'Naatu Naatu' και το Βραβείο Κύκλου Κριτικών της Νέας Υόρκης, τα Βραβεία Επιλογής Ταινιών Κριτικών, κ.λπ. πριν κερδίσει το βραβείο Όσκαρ. Η ταινία τα πήγε καλά με το ιαπωνικό κοινό και τα αστέρια από το διάσημο συγκρότημα K-pop, BTS, όπως ο Jungkook, και ο Νοτιοκορεάτης πρεσβευτής στην Ινδία, Chang Jae-bok, και το προσωπικό της πρεσβείας του εθεάθησαν να παρασύρονται στο "Naatu Naatu" από το RRR. πρόσφατα στα social media.
Το RRR φέρνει στην ασημένια οθόνη τις ιστορίες δύο φυλετικών ηρώων, του Komaram Bheem και του Alluri Sitarama Raju, που έπαιξαν σημαντικούς ρόλους σε κινήματα υπό την ηγεσία των φυλών στην ινδική ιστορία. Αν και η ταινία είναι φανταστική, ρίχνει λίγο φως στη ζωή αυτών των πραγματικών αγωνιστών της ελευθερίας που υποστήριζαν τα δικαιώματα των ιθαγενών φυλετικών κοινοτήτων, τονίζοντας τη σημασία του «jal, jungle, and jameen» (νερό, δάσος και γη) για τις φυλές αδελφοί. Η ταινία δέχτηκε κριτική, με κάποιους να αμφισβητούν την ανάγκη να ξαναδούμε την ιστορία, αλλά κατάφερε να προκαλέσει ενδιαφέρον για αυτές τις σημαντικές προσωπικότητες και να ενθαρρύνει τους νέους να μάθουν περισσότερα για τη συνεισφορά τους.
Το The Elephant Whisperers κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Ταινίας Ντοκιμαντέρ στα 95α Όσκαρ. Σε σκηνοθεσία Kartiki Gonsalves και παραγωγή Guneet Monga, η ταινία παρουσιάζει πώς οι δασοφύλακες και η φυλετική κοινότητα Kattunayakan στο Ταμίλ Ναντού συνεργάζονται για να ζήσουν σε αρμονία με τη φύση και τους άγριους ελέφαντες. Τονίζει την ανάγκη να σεβόμαστε τη φύση και να επιδιώκουμε τη διασύνδεση σε ό,τι κάνουμε, ενθαρρύνοντας τους θεατές να εκτιμήσουν τη σημασία της βιωσιμότητας.
Μεταδίδοντας τη σημασία των φυλετικών κοινοτήτων της Ινδίας και εξερευνώντας σύγχρονα μαθήματα, όπως η βιωσιμότητα, με μοναδικό και απλό τρόπο, ταινίες όπως αυτή συμβάλλουν στην παγκόσμια επικοινωνία της Ινδίας σχετικά με τα δυνατά της σημεία στην ποικιλομορφία και την ένταξη. Ο ινδικός κινηματογράφος έχει αναγνωριστεί στο παρελθόν στα Βραβεία Όσκαρ, αλλά αυτές οι πρόσφατες νίκες είναι ιδιαίτερες επειδή προωθούν τα ινδικά συμφέροντα για την ελευθερία, την ισότητα, την αδελφότητα και τη δικαιοσύνη. Στόχος τους είναι να επιτρέψουν την κοινωνική συνοχή και να γεφυρώσουν τους κοινωνικούς διαχωρισμούς.
Η κυβέρνηση της Ινδίας, με τη βοήθεια μη κρατικών παραγόντων, θα έκανε καλά να αξιολογήσει ολιστικά τον αντίκτυπο του ινδικού κινηματογράφου παγκοσμίως μέσω παρακολουθούμενων ερευνητικών μελετών. Αλλά εν κατακλείδι, oι ταινίες RRR και The Elephant Whisperers αντιπροσωπεύουν τα δυνατά σημεία της Ινδίας στην ποικιλομορφία και την ένταξη, ξεφεύγοντας από τα στερεότυπα και προβάλλοντας την ήπια ισχύ της χώρας στον κόσμο πιο πειστικά.