Η ήττα από την Μακάμπι στο Βελιγράδι φαίνεται ότι ήταν παρένθεση για τον Παναθηναϊκό, που το βράδυ της Τετάρτης έδωσε ένα ακόμη ρεσιτάλ στο ΟΑΚΑ. Οι «πράσινοι» κέρδισαν την Αρμάνι με 79-62, παίζοντας άμυνα για σεμινάριο και δείχνοντας για μία ακόμη φορά ότι φέτος είναι για μεγάλα πράγματα.
Ο Κέντρικ Ναν ήταν μακριά από τον καλό του εαυτό, αλλά ο Παναθηναϊκός έχει πολλές και ποιοτικές επιλογές φέτος. Τόσο πολλές, που στο σημερινό παιχνίδι ο Παναγιώτης Καλαϊτζάκης με τον Κώστα Αντετοκούνμπο ήταν από εκείνους, που φάνηκαν πολύ. Ο καλύτερος, όμως, ήταν ο «τα κάνω όλα» Τζέριαν Γκραντ και η ήρεμη δύναμη Μάριους Γκριγκόνις.
Ο εξάστερος μπορεί να ονειρεύεται πλέον ακόμη περισσότερα πράγματα και κυρίως το φάιναλ-φορ του Βερολίνου.
Ο Παναθηναϊκός έκανε εύκολα τα πράγματα στο πρώτο ημίχρονο, ξεκινώντας την προσπάθειά του από την άμυνα. Σε αυτό το πρώτο μέρος ο Κέντρικ Ναν ήταν μακριά από τον καλό του εαυτό (2/9 σουτ), αλλά αυτό δεν εμπόδισε την ομάδα του να πάει στα αποδυτήρια, προηγούμενη με 44-28.
Η διαφορά είχε πάει και στους 18 πόντους με τους «πράσινους» να κυριαρχούν και στον τομέα των ριμπάουντ.
Ο Ναν σε αυτό το διάστημα ήταν άστοχος, αλλά δεν ήταν το ίδιο ο Γκριγκόνις με τον Χερνανγκόμεθ. Αμφότεροι τελείωσαν με 10 πόντους ο καθένας με τον Ισπανό να πραγματοποιεί το καλύτερό του ημίχρονο από τότε, που πήγε στο ΟΑΚΑ.
Στην άλλη πλευρά ο Νίκολα Μίροτιτς ήταν ο μοναδικός, που είχε καλή επαφή με το καλάθι. Τα γκαρντ της Αρμάνι ήταν μπλοκαρισμένα από την σούπερ άμυνα του Παναθηναϊκού, ο οποίος συνδύασε το θέαμα με την ουσία.
Το ίδιο σκηνικό υπήρξε στην τρίτη περίοδο. Ο Παναθηναϊκός πρόσεχε την άμυνα του, προκαλώντας αξεπέραστα προβλήματα στους Ιταλούς. Την ίδια ώρα ο Παναγιώτης Καλαϊτζάκης με τον Κώστα Αντετοκούνμπο έκαναν σπουδαία δουλειά, δίνοντας σημαντικές λύσεις στον προπονητή τους.
Το τρίτο δεκάλεπτο έκλεισε με 57-41 με τον Γκριγκόνις να έχει 13 πόντους.
Στο τελευταίο κομμάτι του παιχνιδιού δεν άλλαξε κάτι, όσον αφορά στην ουσία του πράγματος. Ο Παναθηναϊκός ήταν απόλυτα κυρίαρχος, μην αφήνοντας το παραμικρό περιθώριο στην Αρμάνι, η οποία θύμιζε σάκο του μποξ. Κάπως έτσι, λοιπόν, ήρθε το μέσα σε τρομερή αποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού, που σχεδόν γέμισε το ΟΑΚΑ.